Мода в XXI век преодолява всички граници, и една добра практика за почти всички модни дизайнери се превръща в създаване на всички видове битови интер'джер. И всичко, до което се докосват дизайнери, изглежда, се превръща в злато.
А всичко започна още през 1955 г. с Christiane Диора. Именно той първи откри тогава "гранд бутик, в който освен парфюми, обувки, ръкавици, шапки, бельо са се превърнали се продават и аксесоари за дома. Дело "кутюрного интер'джери" не остана без продолжателей, например, Пако Рабанн предложи на феновете на своя талант мебели, прибори и покривки за маса. Е, днес почти всички висшата мода'има създават домакински съдове, способна за украса на всяко жилище. Така че сега няма да има в своя интер'ери всеки "статус" любопитни факти от модния дизайнер, нека дори свещи или пепелници, се счита за моветоном. За щастие, изборът е огромен.
Например, един от любимите на руската елитни модни къщи - Versace - предлага линия на Versace Керамични Дизайни, Versace Collection, къде точно са представени предмети интер'интериор клас "хай-енд" или ръчно производство. Елементи интер'джери се предлагат и в рамките на основната линия на Gianni Versace Couture. Донатела Версаче идва с маса предмети интер'интериор, които са произведени за този на модна къща " доста известни компании, но винаги носи в себе си своята изображение на Медуза Горгоните и / или гръцки мотиви. Мебели от тази линия е доста лаконична, особено нейната цветова гама (за разлика от гама дрехи от колекции Донателлы). Е, някои от мотивите за дизайн обивок са взети от линии на дрехи от миналия век. Съдове за готвене от Versace също изключително добър, въпреки, че нейният дизайн се разработва най-Донателлой, а от специализирани фирми, на базата на патентован комбинация от цветове и рисунки.
Между другото, една фантазия, този модерен дом изобщо не се спира на дизайн за дома - изглежда, граници за изява не съществува изобщо. Така, през есента на 2006 г. къща Versace представи своя модел на автомобил - Lamborghini, която е пусната само в 10 екземпляра. През същата 2006-та Versace е създал и дизайн авіаінтерьера - за самолети TAG Aviation. В тази "работа в небето" не е приключила: сега модната къща заедно с фирма Augusta Westland се занимава с дизайн на новия модел на хеликоптер.
Какво да говорим за мобилните телефони - този път на себе си, вкуси, освен същите Versace, изглежда, всички известни висшата мода'д. Телефони от Chanel, Dolce & Gabbana... Списъкът може да се продължи почти до безкрай!
Постигнали успех в създаването на успешни империя скъпи луксозни стоки за дома и още един традиционно почитаните в Русия модна къща Armani. В момента Armani Group е една от водещите световни фирми, която произвежда модни стоки и предмети на лукса. Линията за дома Armani Casa'се появява през 2000 г., продукти под тази марка и днес се продават в 35 страни по целия свят, включително и в Прибалтика и Източна Европа. Има магазин Armani Casa и в Москва - линия е много популярен в Русия, въпреки цена на дивана в $ 10-15 хиляди (и приблизително с една и съща цена килими).
Линия мебели прости, но елегантни; Армани използва естествени мотиви и материали: дърво, кожа, миди. От времето Джоржио Армани призна, че причината за създаването на колекцията за дома, стана желанието на първо място да се направи нещо за собствения си интер'джер. А после вариации на тази тема перекочевали в много марки бутици Армани. Моден дизайнер е създал огледала от стомана, кухненски комплекти, рафтове за книги - фенове на творчеството му е дадена възможност при желание да победи целия си дом от Армани.
Още един успешен пример за востребованного на творчеството на известния дизайнер в областта на "високо интер'джери" - Шарл де Кастельбажак. Неговите весели цветни подложки могат да съживят някой като нищо минималистичен интер'джер. И дизайн на осветителни тела, напротив, благородният и сдържан. М'мебели привлича предимно на удобството и внимателен комфорт.
Почти всички известни в Русия дизайнери предлагат на своите фенове малките неща за дома - като създадени по поръчка на съответната модна къща, така и изработени под собствена марка. Възглавници от Fendi строг и лаконичен, Donna Karan създава предмети интер'интериор в свойственной си начин на минимализма, Келвин Клайн предлага аксесоари в много задържани стил.
Не останаха настрана от световни тенденции и нашите дизайнери. Валентин Yudashkin под собствената си марка на Valentin Yudashkin предлага сребърни прибори и чинии. Доста често модни дизайнери се опитват своите творчески сили на колекции спално бельо, която, може би, най-близо "по дух" до производството на висшата мода.
В Москва на изключителни неща могат да бъдат закупени както на бутици на дизайнери, така и концептуални магазини, където най-често се предлагат аксесоари за дома и смешно необичаен подарък-подаръци. А мебели и други обемисти неща, най-вероятно ще трябва да се поръчва по каталог. Но си струва: тези неща са в състояние да придадат оригиналност и състоянието на всеки интер'джери благодарение на разпознаваема цветова гама и присъщи само на определени дизайнерите стил. Можете да се възползвате от керамични плочки от Dior или ограничитесь тарелками с екзотични цветя от Kenzo - все пак това е един прекрасен начин да приобщим дома на висшата мода.
Текст: Валентин Серов
Снимка: JP
Материали по темата |
|---|
| Г-жа детайл |
| Ноември: подарим неща втора животът |
| Алтернатива на седемте към слоновете |
Източник: www. еremont. bg
Немає коментарів:
Дописати коментар