пʼятницю, 26 вересня 2014 р.

Паркинг за машини в страната

Ако гараж в страната не е планиран, е моментът да се мисли за устройство на удобен паркинг за вашата кола. Може би дори с навес.
Дори на относително малка ваканционна сайт може да се намери място и за изграждане на площадка под паркинг за машини средни размери. Обикновено с размери на такава площадка 2, 5 х 5 м или 4x6 м - а като цяло, на кого колко не съжалявам изберете от зеле или моркови за собствения си звяр. Изберете най равна площадка, косогор за паркиране на машината не по предназначение. Площадка за машини трябва да бъдат по-горе основен нивото на земята, за да не се скапливались сняг и вода.

Устройство площадки

Устройство площадки започват, тъй като много земни работи, с отнемане на повърхността на почвата (10-20 см), за да изчистите подложка от коренища, трева и други отпадъци. Възниква В дупката и се излива равномерно речен пясък с дебелина 10-20 виж Пясък е много добре уплътнена. Както и в други работи за по-добро уплътняване и запечатване на пясък може да се излее. Желателно е предварително да се предвидят на площадка с наклон и състав за вода, а по пътека за паркиране се образува нещо като отводняване с тръби, засыпкой чакъл и товаро излишната вода в земята. Тогава площадка не се страхуват от дъждовни локви или вода, останали след измиване на машината.


newshouse. bg

В зависимост от това колко са устойчиви и непучинистых почви в парцела избират различни настилки за детски площадки. За почви, които не са сезонни свлачища можете да изберете обикновена бетонна настилки върху циментови основи с армированием. Преди изливане на бетон се извършва decking от обрезной дъска (10 см широки), е фиксирана тояги, горния ръб на борда се нареждат на необходимата височина.


woodmaterial. bg

На площадка на върха на пясъчната възглавница равномерно се изсипва първият слой бетон. Дебелина около 5 см. Отгоре се поставя кладочная окото (арматурни мрежи). Отново отгоре равномерно четка останалите бетон. Дебелината на бетона слой около 10 виж, Ако машината е твърде тежка, може да увеличи тази цифра.

Много е важно добре да подравнявате бетон - правило или полутерком по маякам. През деня на фарове се отстранява от почти застывшего слой и легна бразди цементным разтвор. Настилки върху циментови основи можете също пожелезніть. На суров повърхност за това се изсипва на тънък слой цимент и разпределя равномерно по цялата повърхност. Площадка под колата по-добре е да оставите да изсъхне в продължение на 2-3 дни. След това се опитате да я рита. След 2-3 седмици на нея, вече можете свободно да влязат в колата.

В живота може да бъде и друга ситуация. Ако почвата пучит на пролетта, на първата или втората година, през пролетта на цялата тази бетонна настилки върху циментови основи може да се прекъсне. Добър вариант покритие в такъв случай - готов тротоарна плоча или теракот, собственоръчно от монолитен бетон с лек армированием. Слой от пясък и чакъл в този случай ще изпълнява ролята на дренаж, плочки за сметка на празнини между себе си ще даде по-големи изпарения, за да се влага в земята, площадка ще бъде по-малко коробиться и скривлюватися.



Обикновено тротуарную плочки произвеждат с размери 30х30 см или 50х50 cm и дебелина около 4-5 виж Под колата трябва да изберете солидна плочки. За настилката на площадката под колата също така се използват каменни плочи, клинкерный тухла, камък. Поставени плочки може веднага при твърд и уплътняване на пясък или пясък + циментова пясъка смес. В последния случай плочки ще бъде по-здраво се държа. По периметъра на площадката може да оформите бордюрный камък.



Още един вариант на повърхността на площадки и основи. Ако има желание да се организира добра отводняване на системата, яма под подложка пускам на по-дълбоко - до половин метър. За дренажна система копаят канавки. Върху подготвената подложка се поставя геотекстиль (плътност 200 г / кв. м ).


dom. dacha-dom. bg

В улеите се поставят отводняване перфорированную тръбата на филтъра, която се изля слой от чакъл. Отгоре на баластра четка останалите слой от пясък. Отгоре се поставя оцинкованную окото - рабицу и я изсипа отново - сега вече слой от чакъл (10 cm). Отгоре на баластра сыпят и овена прожекции, а върху него се поставя камък за покриване (на смес от цимент и пясък). Така се получава паркиране кам'дървено покритие.

Навес над машината

Площадка за машината могат да бъдат покрити с навес. Днес все по-често, за изграждане на покриви използват леки кухи рамка, който е направен от стоманени профила, а покривите - листове от поликарбонат, пластмасови плочи, металните покривни, профнастила. Тези сенници се продават готови, или можете да поръчате ги на части.


cast-remont. bg

Някои намират дори предимство е, че машината ще стои под навес, а не в гаража. По-добре ще се случи естествена вентилация на въздуха и изпаряването на влагата от тялото. Машината не е изложено на рязко перепаду температури, на площадка винаги е чисто и сухо, лъчи, нагрята до червено слънце забавя покрив, клони, листа, иглички и не влизат вътре и на покрива и автомобил.

В продажба е и бързо навеси. Те могат да бъдат полезни на онези, които обичаме много за това, което направи в ефир. Този навес може да се използва не само за покриване на машината, но и за други цели - просто събирайки и да ги прехвърлят на друго място.


stavnistavim. bg

Цените на навеси за машини се различават главно поради дебелината на части на части: напречно сечение на металните греди в рамка (колкото по-дебел, толкова по-скъпо) и дебелината на пластмасови поликарбонат лист (по подобен начин). Минималната цената на навеси под една кола - около 35-36 хиляди евро. Така навеси икономична класа с стълбове 60х60 с височина 2-2, 5 м и дебелина пластмасови поликарбонат лист 6 мм струва 38 000 (3 x2, 1 м) - 166 000 (6х12, 6 м.) .. Монтаж извършват по предварително забетонировано основа анкерами, и бетонируют - срещу допълнително заплащане.

Навеси са по-скъпи, с дебелина опорни стълба 80х80 и мобилен поликарбонатом с дебелина 8 мм и ще струва £ 41000 (3х2, 1 м) - 182 000 (6 х12, 6) .


Източник: www. strоy. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика