вівторок, 30 вересня 2014 р.

Олицетворение на мечтите

Неговият музикален стил соул-джаз, животът му - това е празник. Необичаен, неординарный, понякога шокиращ изпълнител Сергей Пенкин не обича сивотата и невзрачного. Той дори къща построена не е обикновен, а този, за който от детството си споменал.

Сергей, това не е първата Ви строеж. Казват, че в чест на родителите си, на свои средства построяват църква в Пенза?

Да, аз наистина съм посветил им храм. Родителите ми са страхотни хора, научих много от тях са: баща - търпение, скромност, на мама - напористости, отдаденост, умение да преследват целите. Като цяло, имам героиня. Пам'спомням си, когато бащата е бил на фронта, ние сме живели в бараке, мама отиде "пробиване" седем'ї апартамент. Към нея ходи на татко, но той отрече. А мама в този горкоме всички порази със своята всеотдайност, и ние, в края на краищата, жилищата са получили.



Сега Сте изградили своя дом. Кажете ми, колко дълго Сте излюпени тази идея?

Дълго, много дълго. Въпреки това, и да построи не е бързо - шест дълги години. От самото начало имаме много разочарова от една организация, която возводила къща. Не можех да следи напредъка на строителството чрез постоянни турнета, трябваше напълно да разчитате на професионализма на работниците. Но, за съжаление, строителни материали се оказаха закупени много по-ниско качество, самата къща е построен с нарушения на всички възможни технологии. След две години той отиде пукнатини.

Перестраивали?

Частично. Приятели ни препоръчате на други работници. Майстор погледна на това, че вече са построени, предлагат възможности за коригиране на грешки. Например, на фасадата на дома обложили с тухлена зидария, за да скрият пукнатини и лоша зидария. Много неща променихме много неща променихме дизайна. Това отне още около три години.



Сергей, а самите Вие сте правили някакви промени?

Постоянно! Аз съм израснал в голямо семейство, ние сме живели са много скромно. Сънувах, че моят дом ще бъде огромен и просторен, този, където на всички мои приятели спри на място! В крайна сметка, всички тези шест години аз използвах вводил в проект своите детски мечти. Нещо приживалось, че нещо с течение на времето се оказва безсмислено, а нещо, което е вечно, не е достатъчно. Някои от стаите първоначално предназначени за някои цели, но изведнъж започнах да мисля, че човек трябва да направи всичко по друг начин. Например, на първия етаж, аз исках да направя концертна зала, оборудване, както следва, за провеждане на партита там, да се организира музикални вечери. Но се оказа, че в дома на огромно мазе, и аз реших да се прехвърля концертна зала там: проведе шумоизоляцию, постави добро обзавеждане, всичко стана супер! Или тук от една стая е направил първо стилна наргиле. Но не успя в това се успокоят. В крайна сметка нещо преработен, переиначил, и се оказа, стая за почивка и релаксация.

Очевидно е, че дизайнерите с Вас износени...

А какво да правя? Моят дом е олицетворение на реалността на моя детска мечта. Аз ще бъда тук живеят и искам всичко да е така, както искам. Освен дизайн - това е моето хоби, така че интер'иером правил и аз самият, наистина ми помогна само при изграждането на архитектурния проект.



Призная, аз съм изумена, бунт от цветове, по които е изпълнен Вашия дом. Светли стени, тавани, врати...

Ще разберете, Підмосков'ти - това е също вечна тъмнина и мрак. По-голяма част от годината тук е зима, студ, киша, мръсотия, а аз искам празник! Самият аз съм много весел и светъл човек и искам да ми къща е същата, като настроението ми. Ето, например, хол лимон жълта. Вие сте влезли тук и веднага се почувствахме радост, защото жълтото е цветът на слънцето. Съгласете се, приятно, след като суров и скучна улица се окаже в уютно и светло място.

Още повече, когато на това място толкова много!

Е, не е от моята всекидневна и голяма. При височина на тавана в 14 м, тя има площ от 300 кв. м. Но това, което тук очевидно не отнемат - това е въздух и пространство. А иначе имам всички стаи са в различни цветове.



Особено впечатлени спалня в червени тонове. Междувременно, психолози твърдят, че червеното стимулира нервната система.

Вие ще знаете, колко и съм чувал твърде много "приятелски" съвети за това. Но червената ми е любим цвят, и ми е изключително приятно да се събудиш в тази спалня. А мнението на психолози малко ме интересува, важното е, че се чувствам самата аз.

Имате много стилен концертна зала. Той прилича на нощен клуб...

Наистина, аз задумывал концертна зала направите в стил модернового нощен клуб. Изглежда, идеята е повредил. Целият интер'джери изпълнена в черни тонове, защото апаратура на този фон изглежда шик.



При тази зала не изглежда мрачно. Тук се чувствам много добре!

Точно към това се добавят няколко ярки щрихи: картини в златни рамки, пол, цвят череша. А ако отчетем и още по прекрасна акустика и луксозно удобни мебели, тогава, повярвайте ми дума, моите приятели тук, не иска да си отиде.

А които са вече оценени комфорт интер'интериора и професионализъм апаратура?

Не толкова отдавна приезжала Люба успение богородично, Ира Отиева тук пее.

Добре, когато изпълнител има място, където могат да пеят до насита. Но Вие сте тук и работите, мисля?

В западните изпълнители приема да имат в дома на концертна зала и това за тях не е прищявка, а необходимост. Така че не ми е ясно защо у нас това не е прието. За себе си съм подготвил две програми: репетирую с моите артисти и музиканти. И наистина е страхотно, че мога да си на сцената прави това, което иска, нито под които не се съобразяват, не търси някакви възможности. Разбира се, не всеки изпълнител може да се похвали с факта, че той е в къщата има choreographic зала. Това е изключително удобно.



Освен това, че са създали условия и за изпълнители.

Знаете ли, когато много гастроліруешь, приезжаешь в прекрасни зали, выступаешь на добри сцени, а сме в напълно приспособени за нуждите на гримерках изпълнители, става много тъжно. Не само, че те са тесни и неудобни, така че още елементарни там не могат да се отпуснат. Тук наистина е удобно да се подготвят за изпълнение, защото всичко е оставено на случайността: светлина, огледала, мебели, пространство. Това е много важно за артиста.

А каква музика да слушате себе си в свободното си време?

От настроението зависи. Вчера ето, например, и повика приятелите си, отвори бутилка коняк и слушаше джаз. Най-често слушам Джордж Майкъл, Бари Уайт, Били Холидей... По принцип, предпочитам лиричен музика. Понякога за душата просто слагам нещо клуб, танцово, без смислово натоварване.

Нека да се върнем към дома и ще говорим, например, за кухнята. Тя е удобна, функционална. Обичате ли да готвите?

Честно да призная, съм готвач от мен безполезна. Бъркани яйца - най-много, че мога да готвя, и пригорит! Самият навици не са претенциозни. Любимо ястие - пържени картофи. Всъщност, аз вярвам, че е важно не това, което ти си подносишь като ястие, а как го правиш, с какво настроение, колкото душа ти си там вкладываешь.

Никога не е искал да има семейство? Такъв голям дом има нужда от любовница.

Призная, аз многократно изникват мисли за седем'ю. Аз съм бил женен, но се развежда, макар и много ценни. Но аз съм свободен художник, а животът на семейството е голяма отговорност. Аз почти никога не съм у дома: пътувания, турнета, стрелба... Коя жена може да се организира? Друг път наистина ми е много тъжно и самотно без Лена, заливат се мисли, какво не е наред с нея се записва. Но ние все още сме в много добри отношения, и когато тя пристига в Москва от Лондон, ние през цялото време прекарваме заедно, ние сме добре. Може, защото и двамата сме свободни.

Нека да оставим тази тъжна тема и да се върнем към интер'джер. Кажи, кой и как е избрал плат за Вашия дом.

Аз и само аз. Исках лекота, airness. Тук почти няма кадифе и други тежки тъкани. Основно органза, шифон, тафт. Всичко е много прозрачно, невесомое, много драперии. Имам същия и в костюми често се използва тафт. Изобщо ми е любим материал.

Сергей, в хола на мраморната пода с Вашата монограм, това е мода?


Не става въпрос за мода, въпреки че знам, че много от богатите хора по този начин подчертават неговия статут. Аз използвам този логото на вече осем години. Го е разработила една дизайнерска компания. И сложих го на всички плочи, картички, бизнес кореспонденция.

Бял мрамор на пода подчертава дълбочината на хола, я отразява. Защо в други помещения Сте използвали подови плочки?

Мрамор добър материал, който служи дълго и изглежда прекрасно, но в един момент съм сметнал за неуместно да се прилага за цялата къща.

Какви идеи Сте насочвани при избора на мебели?

Материали по темата

Buba Троица: "мие обичам повече от всичко! "
Антон Тютюни: "В моя дом е отлично биополе"
Александър Пясъци: "Вземете интер'джери ми помогна астролог"
Анита Цой: "В процеса на творчеството бих'ю чинии"
Аркадий Укупник: "У нас, във всяка стая три на ъгъла на"
История е проста - прозрачност и лекота. Мебели выбиралась комфортна, удобна, но не и обемисти, затова маси със стъклени повърхности, шкафове с възможно най-отворени и стъклени врати, дивани и столове с м'които, около линии. Ами и аксесоари в унисон - спално бельо, килими, възглавници и всякакви дрънкулки.

Сергей, а строителството на басейна - това също е Вашата детска мечта?

Не, аз първо за него и не мислех. И тогава реших - защо не? Още повече, че обичам да плувам. Сега всяка моя сутрин започва с плуването. Ето остава само помещение до ума донесе, таван приключи, но ние точно над този сега работим.

Вие толкова много, днес говорим за удоволствие, казвам, че това означава да се радват на живота "по-пенковскі"?

Да живея в собственото си удоволствие, на първо място за себе си. В този живот човек трябва да бъде малко егоист...

Наталия Удонова

Източник: PRO недвижими Имоти

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика