понеділок, 29 вересня 2014 р.

Модерен Милано

Миланската мебелен салон, който се провежда всяка година през април - събитие толкова голям, че да я пропуснете за тези, които някак си е посветен на света на мебелите и интериорния дизайн, не е възможно. Нови стени - изложбен комплекс Rho-Pero е открит съвсем наскоро - добавили и без това значимата изложба блясък и помогна довершить превръща в блестящо театрално шоу, което трудно се забравя. Жадно гълта творчески и специална нагласа I Saloni, мебельщики и дизайнери пътуват с изложба в състояние, близко до лудост. И, искрено казано, има от какво да се побърка.

Събития от този мащаб в Европа, просто няма. Нито Парфюм, нито Париж, нито Верона все още не се доближават до Милан за популярност, мащаба и уникалност. I Saloni погълнала всички най-добрите традиции на мебелни шоу, например сладък навик производители празнуват годишнини от своите фабрики точно в рамките на преминаване на изложбата и начин да се организира великолепни Презентации (да, да, точно така, с главна буква! ). При това всичко, което се случва в Милано гъсто произведени в специална атмосфера на града, която подобно на мая в тестото може да се вдигне над изправени пред и направи изключително "вкусно" всяко проявление на творчеството.

Нестандартни комфорт арт'обекти

В това, което дизайнерски мебели отдавна вече премина в категорията на произведения на изкуството, никой не се съмнява. Тънък място високо в мебелен дизайн винаги е била неговата, понякога е под въпрос жизнеспособността на: част от продуктите, адекватно изглеждаше изключително в шоу-зали, пасуя преди обыденностью и жилищна атмосфера в домовете на жителите. Миналата изложбата показва приятно "опитомяване" известните неща - всички те, дори и бляскав-розови кактуси в човешки ръст от Хайме Айон и тъжни клоуни на загривке лакирани столове, пълен комфорт и са готови макар днес да покори дневни, детски и библио-теки предразположени към сибаритству европейците.

Детство - характерна особеност най-ярките дизайнерски неща на изложбата. Лампи - панамки и котенца под нюанси (MOOOI), фотьойли-глухарче (Little Garden Bouquet дизайнер Tokujin Yoshioka, MOROSO) и домашни любимци с подробности от дитсадківської клеенки (контейнери Office Pets, дизайнер Hella Jongerius, VITRA), жълти облаци (лампа Мама Облак от Франк Гери, VITRA) и играчка на планината (на екрана братя Буруллеков, VITRA) - всичко това са елементи на еднакво ностальгически-радостен и комфортен (isn ' t детство може да се възприема по друг начин?! ).

Дизайнери, възрастни, чичовци и лели, позволи играта с кубчета (разтегателен Do-lo-res, дизайнер Рон Арад за MOROSO), плетат забавни паяжини, като по този забавен начин цели мебелни колекции (колекция Tropicalia, начало паутіноплетельщіца модерен декор - Патрисия Уркиола, MOROSO).

Са очевидни дори на снимка комфорта на стола Heaven (Cassina), уютна кокетливость дивана Divina (Driade) с облегалка във формата на прилегший почивка на дева, луксозна, необятността на кушеток Sherazade и Odalisca (EDRA) са се превърнали в част от съвременния "сладък живот", която така активно пропагандировала премина I Saloni.

Битката бои

Посетителите на изложби са склонни да анализират това, което видя. Те със сигурност ще иска да подчертае най - важното-модерен цвят, фактура, материал, гравитационно привличане към един или друг форми... Невъзможност да се движите по основните мебелни параметрите и ги поставя в безизходица.

Въпреки това, последният миланската салон не е разочарован склонни към анализ на феновете дизайн: модерен цвят - бял; фактура - крупномахровие повърхността, приличащи на венчелистчета сложноцветкових растения; орнамент - ритмична, стъпка по стъпка се повтаря матрица от всякаква степен на трудност; материал - кожа и модерни "стрессоустойчивые" плат...

Орнаменти са станали специална "трик" изложби и заслужават специално, извършено в тяхна полза от думи. Така че, освен графичен и пластичен декор, торжествуют в обивке и цвета на структурните и фактурный орнаменти. Фактурный украшение - украшение е наред: той е готов да се издаде и керамика за шоколад, плат или камък, а копринени тапицерия - покритие от дърво (банкетка Touch wood студио Minale Маеда, PRIJATEL). С него е направен опит сымитировать фактура обивочного букле в твърд материал (столове Сarved Марсилия Вандерса, MOOOI). Смешно е, че един отделен предмет може сам по себе си да се превърне орнаменти, например стол Rain Торда Бонте (MOROSO).

Относно цветовата гама, като най-очевидна тенденция на изложбата, в Милано е без крайностите - да направи атмосферата е абсолютно стерилен-бяла не успя, въпреки, че и кухня на този път, и водопроводчик, което е доста традиционно, предпочели именно този вариант на оцветяване. Цялата струя ярки цветове на изложбата, заснет в компанията MISSONI, подкрепи пълна луксозни нюанси гама и EDRA, и много други фабрики. Непреодолима палитра от наситено лилаво и синьо може да се преброи, се призовава докосване на почтеност на бялото, ако не е било едно обстоятелство: целта на потенциални "дуэлянтов" (привърженици на бялото и феновете ярка) една - да се направи интер'еры нашите домове е изключително, изключително красива...

Техногенная душата на къщата

Неспокоен отношение към кухненските мебели в последните години все по-очевидно. Както смятат някои производители и прилежащите към него съвременни дизайнери, е вероятно, че в къщата на бъдещето ще останат само три изолирани помещения: спалня - тъй като физиология на съня изисква тишина; баня с тоалетна - защото това е най-защитено място за живеене, кухня, която ще комбинира функциите на трапезария, хол, кабинет, библиотека и дори дансинга. И основните концептуални модели на кухненски гарнитуров днес се разработват въз основа на тези съображения.

Характерни черти, че са станали максимално ясно на последната в Милано в рамките на изложбата I Saloni я важна и трепетно очакваните част на Eurocucina 2008 (тази изложба се организира на всеки две години), - това е огромно количество технически иновации и причинени от тях отчасти тенденция към трансформированным мебелен модули.

Изглежда, че абсолютно съвършенство е достигнал механизация на процеса на отваряне-затваряне на кухненски шкафове. Вратите започнаха да се отварят не само стандарт в страна, но и нагоре, както и с оглед на това, че някои от тях са оборудвани с електрически доводчиками, отварят и затварят ги, сега е възможно с помощта на дистанционно управление.

С ръка на сърцето, не е ясно, защо трябва да управляват врати от разстояние, но от производители, очевидно е, че има аргументи, обосноваващи такова "наворот". Лишени от подобни прогресивни иновации вратата се отвори, не е проблем - достатъчно леки за натискане, зв'язку от мебелни дръжки стават толкова нефункционален, като фалшиви джобове на дрехите си, а след това има изключително елемент от дизайна, а все по-рядко.

Мебели за кухня от скъпи материали (дърво, алуминий, стомана, камък естествен или изкуствен), без дръжки, с интересна подсветка (трябва да се каже, че по силата на тенденции за пестене на електроенергия производителите предлагат и осветителни тела LED-осветителни тела, които са много практични и издръжливи) почти не се различава от тази, която стои в хола или офиси. Процесът на мимикрии кухненски гарнитуров под мебели за жилищно пространство започна отдавна - почти десетилетие кухня по всякакъв начин се опитаха скриване, прикриване, да я направи несигурна. И днес - закономерное развитието на събитията. Остава само да се прикрият, така или иначе мивка, котлон и качулки - тези детайли, които правят кухня бокс. В резултат на традиционните кухненски елементи се оказаха скрити зад вратички на шкафове и всякакви "ширмами", които са вид дори и гаражни врати. Качулки сега или правят абсолютно незабележими, или, напротив, акцентируют.

Въведение екрани на един или друг вид може да се нарече решение на проблема в челото. По-тънък ход, за първи път толкова ясно прозвуча в рамките на изложбения пространството - това е трансформация, която се превръща в основен модерна техника на камуфлаж. Кухня-трансформатор - най-модерна и актуална. Как изглежда това? Например, плот може да се плъзга над мивката и се покрива с нея, когато тя не се използва. Наличието на сантехнической очна линия не позволява да се запишат с мивка така, както, например, с плот повърхност, която се монтира върху отделен подвижном единица блок, също задвигается под работната повърхност, ако в него няма нужди. Над мивка и плот повърхността често се определят специални решетки, които маскират работна зона и по този начин pom'якшувальні вид на кухнята като огнище. Качулки на абсорбатори, вградени директно в плота за готвене повърхност или отстрани, се крият вътре на масата и с'са с по-ниски бази само ако е необходимо.

Долната база е в състояние да даде подслон не само качулки - в нея може да приюти и цялата зона на съхранение, особено при острова-вариант кухня: движение на китката вместительные рафтове с продукти, тарелками и други принадлежности се издигат от плотове-острови или мивка вътре в нея, образувайки абсолютно гладка повърхност. Остров при това, разбира се, става по-широк, отколкото обикновено, но, тъй като в такъв кухнята често няма нито горните шкафове, нито на дъното на базата, на него може да му прости размерите - по площ той все още остава печелившия вариант.

Плота на масата е почти прибиращ се, но при това отнема най-малко място, като се сгънат, и максимум - когато си напълно изказват. Размерите варират в зависимост от интензивността на кулинарното процес. Сама по себе си тя може да служи като капак за зона за съхранение - кутия за съдове, продукти, инструменти и т.н., Телескопични механизми позволяват да се променя височината на плота: за приготвяне на оптимална от гледна точка на ергономичност за средния европейците височина 91 см, дължина на тяхната хранене - 74 вижте Промяна на височината програмирани в различни кухни в диапазона от 70 до 104 см (за всеки може да избере по своя растеж) и се случват изключително ненатрапчиво'вманиачени за потребител - само на производителите знаят цената на тази лекота.

Почти всички нови кухни, оборудвани с мултимедийна апаратура, аудио-видео системи, често със защитно покритие от кал и вода, с оглед на агресивност на кухненската среда.

Изложба като празник на

Мебельное шоу, не би било такова, ако не е набор от дейности, които я придружават. Посещение на всички е невъзможно, не отиват за някакви по - непростимо. Така, участието на брилянтния британски кинематографиста Питър Гринуэя предизвика изложбата нова оцветяване: на " магьосникът от филма, представени на посетителите на мултимедийно действие на базата на стенопис "Тайната вечеря", в която брилянтна живопис съчетано с модерни технологии, музика, световыми, звукови и видеоэффектами. Очаровало всички юбилейното тържество на фабрика за Cassina, която каза, че буквално всичко за достойни условия на предмети, мебели, издадени от него за времето на своето съществуване (на 80 години). И, разбира се, цял фойерверки презентации като на територията на изложбения комплекс, така и извън него, на които може не само да се насладят на теми, като "излизам" гениалните дизайнери, но и да каже " здрасти " с тях лично, както беше, например, на запад компания AXOR. Щастливците, поканени на това е триумф на санитарно дизайн (става дума за представяне на Axor Starck Shower Collection), могат да се видят там не само на автора на новата колекция на Филип Старк, но и блестящи събратя по занаят - Antonio Citterio, Жан-Мари Массо и Заху Хадид.

Наталия ИВАНОВА

Източник: Цялата ваканционни имоти на Ленинградска област

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика