вівторок, 30 вересня 2014 р.

Stefan Повалий: "Стил на дома ми - това е комфорт"

Много изпълнители твърдят, че в дома на всяко публично лице обов'задължително трябва да има място за творчество и помещение за съхранение на концертни костюми. Но ако пианото или дори мини студио за сега не е необичайно, собствена баня и гардеробна са способни да се похвали с далеч не е всичко. В техния брой не влиза певицата Taisia Повалий, чиято сценична облекло не би могъл да се побере в нормален шкаф.

Така че в голям триетажен дом недалеч от Киев са намерили място и огромен дрешник, и гримерка и фитнес зала. За разлика от много колеги на сцената на Stefan може да се работи по този начин, без да излизате от дома си.

- Ani, от колко време живеете в тази къща?

- Ние са се преместили в тази къща в края на 1990-те години и оттогава живеем тук постоянно - с майка си и съпруга си. Въпреки, че имаме няколко апартамента в Киев. Винаги съм искал да се пресели извън града, мечтал за това от много години. Разбира се, аз обожавам Киев, но градът има град: тук своите неудобства, дори ако живееш в много добра апартамент. А аз така обичам природата, гората...

Затова ние взехме решение да напусне шумна столицата и да се преместят извън града. Моят съпруг и продуцент Игор Лихута намери един добър парцел за строителство на къща. Всъщност, това е същото след това и ръководи строежа, но отчитат всички мои желания и предложения. Ние заедно разгледаха множество проекти и в крайна сметка са избрали най-приемлив за нас вариант: с широка тераса, голям килер баня, светла спалня и камина.

Къща ние имаме един голям и много голям: три етажа, рзп на къщата е 450 кв. м. На третия етаж е мини студио, фитнес зала и стая за гости, на втория - работен кабинет, голяма баня с тоалетна, спалня и дрешник. На първия етаж - камина и трапезария.

- Разкажете ни за местността, където се намира вашият дом.

- О, това е прекрасно място! Той е разположен на 16 км от Киев и се нарича петър и павел Борщаговка. Мисля, че това е нещо като подмосковной Рублевки. В близост до нашия комплекс също минава голяма писта, но нашата къща е отделена от нея голям горски масив, така че никакъв шум от машините и мирис на отработени газове и следа няма. Напротив, въздухът е много чист и да чуете песента на птиците в гората. Аз много обичам това място: това е такова удоволствие - да седне в удобен стол на терасата, увити в топло одеяло, и просто се насладите на гората, погледнете покри със сняг ели, да слуша тишината.

- Вие лично да контролира процеса на строителството на дома си?

Материали по темата

Борис се Подават: "В къщата ми много отворено пространство и свобода"
Антон Тютюни: "В моя дом е отлично биополе"
Валентин Yudashkin: "Няма лека закуска в кухнята! "
Анита Цой: "В процеса на творчеството бих'ю чинии"
Аркадий Укупник: "У нас, във всяка стая три на ъгъла на"
- Честно казано, аз почти не докосна строителни работи. Докато вървеше строителство и ремонт, само от време на време приезжала и видях, че се получава. Решение на всички проблеми е взел върху себе си мъж. Но миналата година в Киев се открояваше много студена зима, външната температура пада до -30 градуса, което е доста необичайно за нашия климат. Така че миналото лято, по моя инициатива, ние работихме за изолация на домовете си. Напълно обшили го " източнобеломорски район, предвидена батерия и бойлер, който отапливает къща. Така че сега, надявам се, че не се страхува от никакви оправдания.

И все още съм участвал в разработването на дизайн на дома. Проект развиват, разбира се, архитекти и дизайнери. Но аз съм подавала най-различни идеи, които след това те воплощали. Исках да се направи една къща максимално уютно и удобно, за да може в него е приятно да се живее.

- Имате много мебели в хола. Разкажете ни за нея, като избра и на какъв принцип?

- Всички мебели, която имаме в къщата, сме пазарували в един магазин. Голям диван и фотьойл, които стоят в хола, по форма приличат на пъпки, които цъфтят рози. Ние сме много доволни от тази мебели: тя ни служи вече достатъчно дълго. Избирали главно на принципа за удобство и комфорт. Но и на външен вид е имал голямо значение - аз много обичам красиви стилни неща. Струва ми се, те създават в къщата подходяща атмосфера, която е толкова важна за артиста.

- В хола, в каминном зала виси портрет в пълен ръст. Чия беше идеята за създаването му и кой е авторът?

- Автор - народен артист на Украйна Оксана Киша. Тя готвеше на изложбата "Изключителни хора на XX век" - е такова посещение акция, която се е провела в музеи в Украйна и в чужбина. В процеса на подготовка на Оксана ми се обади и предложи да напиша моя портрет - аз, разбира се, се съгласи. Когато той е готов, помолих Оксану изпрати на изложбата копие, а ми дари на оригинала - много се радваше на нейната работа. Сега този шедьовър краси ми хол. А аз в същото време се озова в челната десятка на най-известните хора на Украйна - изложбата е представена от общо десет портрети.

- Много артисти се оплакват от недостиг на места за настаняване концертни костюми. От вас, очевидно, няма такъв проблем. Разкажете ни за своята гордост - голям дрешник.

- Да, гардеробна наистина е предмет на моята гордост. Единственото място в къщата, което аз с право може да се нарече негов личен сядане. Това е голяма стая, където по периметъра ми висяха костюми, а на дъното са разположени обувные рафтове, където са разположени обувки. В тоалетната има огромно огледало, пред който аз кручусь, избор на подходящо облекло.

Освен това, ние наскоро са се променили спалнята, като от нея две помещения. Първо - директно самата спалня, а вторият - така наречената предспальная стая, където стои още едно голямо огледало и се съхранява ми на козметика. Нямам личен гримьор или гримера - винаги гримируют себе си, и това помещение играе ролята на гримерке, когато аз се готвех за говорене. Първо там пуснати грим, след това отивам в съблекалнята, да изберете костюм. И аз съм готова за излизане в светлина!

- Никога не сте опитвали да се изчисли броят на концертни костюми?

- О, не! Това е просто невъзможно, защото колекция непрекъснато се актуализира. Ето наскоро за нашето турне с Николай Басковым на Балтийско море, който се проведе в края на октомври, ми сшили още няколко нови концертни костюми, украсени с кристали от Swarovsky. Не, не се счита за костюми просто няма смисъл...

- Намират своето място в дома подаръци от фенове?

- Разбира се! Аз дори има специална стая, където се събират всички подаръци, които ми дават моите почитатели. Освен това, към всеки подарък аз прикрепляю с карта с подробно коментар, където е посочено кой, къде и кога да се даде ми го. За мен това е много важно, защото подаръци - това е признание и благодарност за работата ми, която много обичам и винаги си върша съвестно.

- Разкажете ни за атмосферата на вашия дом? Често приемате ли гости?

- За съжаление, успяват да приемат гости рядко, просто защото ние рядко са у дома. През цялото време на турне, пътувания... Но когато успяват да останат у дома, а след това наричаме гости и организира ярък украински празник с песни и танци. Съпругът ми жарит барбекюта, аз готвя салата и десерти. Седим на масата на терасата, говорим понякога по цяла нощ - ако времето, разбира се, позволява на.

Между другото, по време на един от тези празници е роден на нашия дует с Николай Басковым! Това е така. Коля с жена си идват на нас на гости, ние дълго седяха на масата, разговаряха и обсъждаха последните новини. Коля е поставил да чуете новата песен, за да разберете нашето мнение за него. Всички присъстващи веднага каза, че това трябва да бъде дует. Започнахме да мислим с кого ще Коля успя да му пея, и съвсем неочаквано съпруга на Николай Светлана предложи: "Защо да не пея заедно? "

Аз първо реших, че това е шега, ние всички се смяха, а после да се чудим: "наистина, защо не? " И, представете си, сорвались веднага, посред нощ, в студио да записва песента. Вярно, преди всичко преял семена, което е много вредно за гласа, но качеството на звука не е засегната е очевидно, толкова бяхме вдъхновени. Ето така се родил първият ни дует с Басковым "Ти си много далече", която се превърна в истински хит.

- Какво място в дома ви харесва най-много?

- Знаете, че е трудно да се каже. Харесва ми цялата къща. На всеки ъгъл, в него ние се обработва така, че да ни е добре и удобно. Вероятно, повече от всичко обичам спалнята си, където съм в състояние понякога да седи в продължение на седмици, почивка от турнета. И, разбира се, килер, където аз също мога да прекарате много часове.

- На първо място обръщат внимание на гостите, когато идват във вашия дом?

- Всички много харесват моите куче и котка-в къщата живеят кавказка овчарка Басария и котка Маруся - британската вислоухая. Освен това, всички, след като влязат в къщата, веднага "се залепват" към аквариуму. Имаме много голям и красив аквариум с 450 л, направен на полукръг. Там живеят рибки, ги много, и всички те са различни. Гледам за тях е удоволствие: те са си там, за света зад стъклото. Например, при тях има собствена йерархия. Силни живеят в долната част и да заемат такива глинени къщички, а слабите буквално забиват в ъглите. Съпругът ми през цялото време се шегува, че за тях ред, като в'затвора.

- Разкажете ни за терен около къщата. Благоустроен той е, който прави това?

- Парцел имаме достатъчно голям - 24 на сто. Тази година ние сме почти напълно засадили го на трева, са установили градински система, сложихме каменни плочи пътеки и тротоарни плочки. Сега в целия сайт можете да се разхождате и в дъжд, и в сняг. А в следващата година ще засажда повече дървета и цветя, да се направи красив дизайн озеленяване. Кой е този ще се занимаваме? Вероятно, ние ще намерим добър дизайнер на ландшафтам, но някои идеи има и у мен.

Беседовала Мария МАКАЛКІНА, снимка от личния архив на Таисия ПОВАЛИЙ

Източник: Вестник М2

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика