вівторок, 30 вересня 2014 р.

Тайната на спокойствие

Картините му се съхраняват в срещи на президентите на Русия, Казахстан и на принца на Монако. Ги охотно купуват частни колекционери. Столичен бомонд се изравни по ред, желаещи да се сдобият с портрет на ръцете на самия метър. Самият майстор - Михаил Сатаров - смята себе си за абсолютно публично и често до 12:00 часа подред не се откъсва от мольберта в своята столичния студиото. А през лятото заедно със семейството си се премества на града. Там, на границата между Московска и Калужка област, той е построил къща на мечтите си - огромна триетажна имението.

Сега Имате къща и студио в Москва, а налагало ли Ви се е да снимате на жилищата?


За щастие, не трябваше. Аз съм роден и израснал в Москва. Тук се учи. А когато е спечелил първите прилични пари, веднага придобива собствени жилища. Въпреки че перспективата да останат на улицата имах. В училище съм слыл истински хулиган. И толкова активно сублимата своя творчески потенциал в сбиване след края на урока, че в десети клас е изключен. В крайна сметка със закъснение, записани на първо място в художествено училище, а след това Московския държавен художествен институт. Но винаги съм знаел, че творчеството е моето призвание. Така че много уверено вървеше напред. Сега енергията си имам поставени в работа и седем'ю. А къщата ми е почивка и отдих.



Михаил Сатаров. "Идилия". Масло, Платно

Как успяваш Да се създаде атмосфера на безгрижност, която присъства и в студиото, и на Вашите картини?

Веднъж един старт на младата певица попита Галина Вишневскую, как да се постигне такъв успех? Тайната е проста - отговори на Галина, - излез на сцената и пее най-добре от всички. Така и аз сложих си цел. Аз съм напълно отдаюсь случай, който е зает. В нашето суетное, напрегнато време, много хора, които са лишени от възможността да види красотата. И аз се опитвам да предаде в своите картини на това, което е дадено от Бога да ме види. Аз искам да направя околната мен е по-красиво.

Трудно ли Ви, като креативен човек, уживаться с бита и домашни проблеми?

Всички грижи в дома си пое жена ми - Мария. Слава Богу, тя е човек мъдър и с чувство за хумор. Така разбира спецификата на моята професия. Разбира се, аз също се занимавам с отглеждането на деца и на лица в случай на нужда да помагам.

А занимавали се с обзавеждането на студио?

Студио за мен - това е нещо като офис, така че тук аз съм правил само себе си. Искаше да се създаде пространство. Там, където има много място, много въздух. Разбира се, площ на апартамента и така да даде възможност да се чувстват комфортно: високи тавани, големи стаи... Но ми е малко. Така че аз се отказах от интериорни врати, очерта крила, арки. Изобщо не обичам, когато нещо ви пречи да се движите. Все по-често ми се налага да мигрират на платното.

Огледален гардероб в хола доста успешно се вписва в класически интер'джери студиото. Това е Вашето проектно решение?

Толкова. Аз специално поръчах гардероб с голям размер и е поставил за обратното от страна на прозореца, когато работя - в огледалата за обратно виждане се отразява небето. И в кабинета вече не изглежда отделен масив, перфектно уживаясь с други елементи на цялостния ансамбъл. И най - важното-той абсолютно не clutters пространство!



Интер'джери студио Михаил създал сам

А за преселване на ваканционни жилища Се канели дизайнери?

Което, разбира се, не! Защо да наемат дизайнери, ако те и така ме заобикалят? Всъщност, аз вярвам, че лицето на вашия дом трябва да изграждат себе си. Всички идеи трябва да пропуснете през себе си, през душата си, да ги стопли си топлина. Чужди хора никога няма да могат да намерят нещо за единствено правилното решение, тъй като това ще направят собствениците.

Няма да скрия, някакви съвети дизайнери ми даде, но 90% от работата ние сме били прави с жена си, себе си. Тя също е художник. А художниците в този случай много по-добре архитекти и фантазия при тях е много по-богат!

Признайте си, че, вероятно, често се изтъква?

Случвало. (Смее се. ) Убеден помежду си, настоявайки на своето, но винаги се намери компромис, като същевременно се избягват кавги. Ние смятахме, че най-важното за нас е да създадете в дома си атмосфера на любов и хармония. Аз е следващата форма на жилища, Маша купуваше необходимите материали. Тя сама отиде на пазар, взимаше мостри на платове, тапети, тогава сме заедно, избрали най-доброто.

Това е основната атракция на пам'ларьком на вашия дом?

Основната атракция на пам'структурата на къщата се намира в мазето. Това багетная работилница, където се съхраняват копия на картини, франзели - рамки за предварително направени и бъдещи картини. А най-добрите стая, по-скоро, целия втори етаж предадено на децата. Те са тук, три спални, които, естествено, са затрупани с играчки.



Капитанът на работата на

Аз съм чувал, че тези места се наричат "свети места, лятна вила". Защо?

От прозорците на дома се вижда купола на двете църкви. А в n'пет минути пеша тече извор с "сребърна" вода. Казват, че ако там държи ранен пръст, той моментално щеше да се оправи. В храма Николай Чудотворец " още Иван Грозни е бил, ето такъв античен храм. Тук е съвсем различен въздух, красива природа. Събуждам се под камбанен звън. У Дома често ме посещава вдъхновение. Между другото, скоро ще започна почиствам мансарду под своята работилница.

Но не възниква ли желанието да си починат от строителство и реконструкции?

Понякога да си починете и да сте в удоволствие. Но скоро спокойствието ми не са застрашени. Факт е, че наскоро купих ново помещение за студио. Тя е много просторен, с площ от 450 кв. м и високи, 4, 5 м, таван. Реконструкция на помещения вече е започнала. Идеи маса, но едно знам със сигурност - това ще бъде луксозен интер'рп с огромни сводести прозорци. Там ще се помещава магазин, студио и галерия.

Толкова много притеснения... Открийте тайната, как успявате Да запазите спокойствие?

Ако аз работя, това е напълно абстрагируюсь от външния свят с неговата отрицателна и проблеми. Когато се уморяват от столицата, храна в селска къща. Тук благодат. Може да се излезе на улицата и види сови, орли и щъркели. Наскоро се хранят горската катерицата, която по някакъв начин се оказа на нашия сайт. Разбира се, създадена със собствените си ръце дом дарява с енергия и топлина. Той е построен с много любов'ю и на съвестта и, вярвам, ще послужи като още не едно поколение Сатарова.

Наталия Удонова

Източник: PRO недвижими Имоти

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика