вівторок, 30 вересня 2014 р.

Оксана Робски: "Тази къща не падна върху мен от небето! "

Едва ли има в Русия човек, който не знае Оксану Робски. Автор на книги, тв водещ, светски характер, Оксана още и дизайнер: интер'джери дома на Рублата Робски създаваше сама. За дом, за децата, за живота - включително за живота на Рублата - с Оксана говори "Собственик".

- Оксана, бяха времена, когато все още не са имали луксозна къща на Рублата. Кажи, където трябваше да живеят известните модни писателка?

- Да, има да разказвам. Мисля, че това е част от моята биография не е толкова интересна, колкото са днес. Какво мога да кажа: живях в обикновените домове, в които хората живеят. Да ви разкажа за някои интересни функции или необичайни предмети интер'джери не мога, за съжаление, просто защото нищо аврен там и не е имало. Така няма да се ровя в географията на моя живот.

- Добре, както и с'се появи в светлината си рублевский къща?

- Тази къща е върху мен не падна от небето: да имат всичко, което мога сега да кажа, аз винаги съм много работи. Що се отнася до дизайн, а след това всичко, което виждате, е моя заслуга. Нито до начина, по който дизайнерите и архитектите аз се приближи, така че всичко стана точно така, както аз и задумывала.

- Наистина ли ви е съвсем-съвсем, никой не помогна?

- Само с техническата страна. Е дизайнер, който е рисувал скици, и, разбира се, екип от работници. Аз ако започнах ремонт отново, обов'задължително смени: взе ли екип строители и по-добре и по-евтино.

А дизайн аз съм напълно разработен за себе си. На първо място, за мен това е безумно ми харесва, а второ, в този момент, когато вървеше строителство, съм работила в сферата на интер'еров, така че аз силно помогнаха на професионални знания и умения.

- Оксана, ние, естествено, не журналистите, които са дошли на гости, и този въпрос може би вече сте чували. Чудя се, колко от вас стаи: къщата изглежда просто огромен...

-... И, както винаги, с отговора на този въпрос имам проблем (смее се). Факт е, че аз никога не е смятал себе си, мен това не е необходимо. А ето и вашите колеги смятат, че седем, казаха (смее се). Не е толкова много по рублевским стандарти. Спални имам четири, но всички те дуплекс: във всяка от стаите са разположени стълби към втория етаж, е много удобно - не трябва да бягат през цялата къща към централната стълба.

Има още стая за отдих, където имаме си струва прекрасен сплетен диван, на котка, аз просто обожавам валя. А ето, кухня, което няма да намерите. Тя, разбира се, има, но е скрита далеч, и там има достъп само на нашата домработницы. Самата аз не мога да понасям всички тези поварешки, тенджери и други кухненски прибори, и още повече не си представям себе си за готовкой.



- В къщата се намират няколко стилове или греша?

- А аз като цяло изглежда, че тук няма стилове не. Просто има всичко, което ми харесва. Аз вярвам, че в дома не трябва да има някакво единство на стил. Всичко, което човек заобикаля, трябва да бъде логично продължение. Ето мненията, например, все още хаотична в главата си: те постоянно се променят, преплетени помежду си. Така и всичко, което е около човек, трябва да е малко хаотичен и гъвкави. Тогава в крайна сметка всички ще бъдат на своите места. И аз съм в къща и къща в мен. Ако всички непрекъснато да е под определени рамки, тогава се получава някакъв омагьосан свят, в който ясно и не развернешься.

Когато работех в магазина, до нас често идваха хора, избра някакъв аксесоар за дома, възхищение от красотата 40 минути. След това те се обадили на своя дизайнер или архитект и питаха - детски глас - разрешение за това купуват. А той, да речем, се изправи днес с грешния крак или лошо splurged или просто от вредно забрани на човек да закупите любимите си нещо в къщата. Аз просто не го разбирам. Изобщо е извън човешкия ум. Извънземно съзнание.

Материали по темата

Валерий Меладзе: "И под'стълбище и двор - всичко е на нашите интер'иером"
Александър Пясъци: "Вземете интер'джери ми помогна астролог"
Валентин Yudashkin: "Няма лека закуска в кухнята! "
- Нека малко по-подробно да се спрем на интер'ери, имате където погледнете, навсякъде нещо необичайно...

- Ще започнем с хола - тя е в ориенталски стил. Подът е направен от Мербо, по стените украшение, много свещи, а във въздуха мирише на подправки. Общата цветова гама в тихо тонове - това е успокояващо. Специално внимание аз уделила осветление. Осветителни тела в дома на много, всички форми и цветове. Всеки плафон да избера отделно, тъй като вярвам, че плафон трябва да бъде акцентным. В дома има множество стъпала, както вече казах, и сред тях една съвсем бяла, която, струва ми се, перфектно предава духа на глинени хижа-мазанок.

- А стаите на децата? Децата са участвали в процеса на тяхното извършване?

- Е, по-голямата част, всички правила и придумывала аз. Спалня Ани, например, направи този "морски" стил. Там стои легло в формата на лодка, тапети с красиви рибки. Много красив излезе интер'еп, аз вярвам. А той наскоро дойде и каза, че му е необходим ремонт. Защото му изглежда, че той спи на дъното на морето. Попитах я какъв е той вижда своята стая, и Йося, изрази желание тя беше цялата в колите, както и детска. Истината е, че ако го слушате, тогава при него всичко трябва да бъде навсякъде в автомобилите (смее се). Той в тях отлично запознат. Знае всички марки в света, по мое мнение. Ами Дашина стая такова чисто девчачья, цялата в розови тонове.

- Рублевский децата - това е, може би нещо много специално...

- Това са деца, от детството до всичко привикнали. Те ще получат отлично възпитание, добро образование. Например, Даша, докато растеше, твърде с мен в различни ситуации. И когато парите не е съвсем, и когато те са били. Така че тя знае цената на парите, и с нея нямам проблеми в това отношение няма. А ето Йося е роден, когато финансовото положение се стабилизира, и за него понятието "пари няма" - това е нещо от серията "Няма рубли? Така поменяй! "Мисля, че това е ужасно.

- Знам, че в рублевских домове модерно да се направи, винарски изби. Със сигурност вие също не са оставили този въпрос без внимание...

- Не, избата при нас не е, аз смятам, че това е прекалено. Но, разбира се, винаги има известно количество алкохол, което ние поддържаме в бара. Той е под формата на т.н, изглежда страхотно, и малко хора могат без съвети, да познае своя истински определяне (смее се).

- А в дома ви често са гостите?

- В Русия е почти липсва тази традиция в последно време - да ходи на гости или да се събират хора у дома. Аз, например, много обичам сама да ходи на гости и да кани в своя дом. Имам дъщеря живее в Лондон, и те са там постоянно се организират партита у дома. Понякога мога да живея още в Маями, там също е прието да ходят един на друг на гости, устаивать съвместни вечери-вечери.

А при нас това за сега не е прието. И така аз се въведе такава традиция, тя буквално започва, - да се организира у дома "среда", когато ще се събират с приятели и близки и да се играе покер. И извинение за добър, и интересно. Гостите ще се предлага на лека вечеря и гаранция за отлично вечер поне веднъж в седмицата.

- У вас има своите отдавна установената традиция?

- Така, например, ние празнуваме Нова година само у дома - с всички баби и прабабушками. И още: всяка неделя в 12:00 децата се приготвя закуска за цялото семейство. Между другото, малко Йося вае страхотни кнедли.

- Има ли в къщата си някакъв талисман, настойник?

- Вероятно не. Нещо, което не е никога традиции виси талисмани. Единственото нещо, което ми е много скъпо съкровище в трапезарията. Там ние добавяме бебешки неща на Ани. Той расте и те стават ненужни. Изхвърляне, разбира се, е жалко. Затова много се раздава, а нещо запазваме си. Особено жалко е да се раздели с тези неща, които той е носил преди години. Всякакви пинеточки, дрънкалки, тряпочки. Може, той братик'яви, тогава и полезен, цялата тази огромна колекция.

- В къщата е много хубава мебел. Дълго избирахме си? И какъв производителя предпочетете?

- Това е много просто, става въпрос. У мъжа има своя кабинет компанията, така че аз спокойно избирам този въпрос. Когато идвам при него и вземат всичко, което ми харесва. Или пак гледам по каталог и поръчка е необходимо чрез неговия магазин.

- Имате ли своя "женски" кът? Именно своето лично, уютно място?



- Да, разбира се. Това е моята баня, аз прекарвам много време. Самата стая е голяма, в нея се струва удобен диванчик. Тя се осъществява в розов цвят, аз съм същото момиче. (смее се). Бледо розово - основен цвят и нежна зелена тапицерия. Завесите също розово със зелени лъкове. Присъства още декорация дърво, което създава изключително комфортна, дори и творческа атмосфера. Книгата си, понякога е точно там пиша (усмихва се).

- Между другото, за книги. Кажете, като сте толкова добре скооперировались с Ксенией Собчак и е написал книга "Как да се омъжиш за милионер"?

- Така че наистина е много просто. Решихме да направим заедно и направили. Творчески проблеми, не се е появил. Един добър проект, защо да не направи нещо. Ние не разчитаме на някаква определена публика. Може, дори и за себе си много написал.

- А бе реализацията какъв отговорност при писането на книга-на борсата, защото за много момичета вие и Ксения - проби стил на живот?

- Разбира се, така че ние сме писали, преди всичко, пародия. Тези ръководства от типа "как да спечелите милион", "как да стане лежи кучка грим" и други подобни, огромно количество. И това е пародия именно на тях. Не случайно последната фраза в нашата книга, написана като послепис, звучи така: "Робски разведен, Собчак не съм омъжена." Разбира се, във всяка шега има известна шега, но, въпреки това, ние абсолютно не претендирахме за това, за да станат учители. До книга не заслужава да се отнасят като към путеводителю на живот.

Смисълът е точно в това, че животът е толкова изменчивая материя, че точни рецепти и формули, как да живеят, как да се печелят милиони, като да се омъжи добре, все още никой не се роди.

- Какво бихте посъветвали хората, които искат да промените нещо в дома си?

- Не се доверявате на архитектите, да се доверите на собствената си воля.

- Ако не ви хареса интер'джери стаи на хотела, вие ще го промените?

- Мога да сменя хотела.

Текст: Юлия Анпилогова | Снимка: JP |

Източник: Собственикът

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика