вівторок, 30 вересня 2014 р.

Александър Пясъци: "Вземете интер'джери ми помогна астролог"

Александър Пясъци продал луксозно обзаведен тристаен апартамент в центъра на Москва и се премества... в офиса. Такава жертва известния пародисту трябваше да донесе заради строителството на ваканционни жилища, които той се занимава вече повече от година.

- Александър, като също може да живее в офиса? Защо не нае апартамент?

- Но защо? Аз се трансформира своя офис в почти пълна апартамент, почти копие на моя бивш жилища. Преди там не е имало втория етаж, а ние сме направили. Събори стена, са направили промени, аз перевез там нещо-каква мебели, предмети от интер'джер. Сега може и да живеят и да работят. Има спалня и просторна кухня. Но това, разбира се, не за домашно огнище. Тук се водят бизнес преговори, давам интервюта'ю пред репортери. Разбира се, бих искал по-бързо да завърши къща.

- А защо не е и апартамент оставя и дом да се изгради?

- И аз така исках, но когато е изчислил разходите, които ми трябва да бъде по време на строителството на дома, шокиран. За да покрие сумата, трябваше да продаде апартамент.

- Не е мъчно да се раздели с апартамента?

- Много съжалявам! Все пак съм вложил в нея подобрения в колкото се може повече души! Но това е необходимо. Винаги съм се радвал да има своя малка част от земята. Така че, аз сега може да се каже, правя своя детска мечта.

Материали по темата

Анита Цой: "В процеса на творчеството бих'ю чинии"
Аркадий Укупник: "У нас, във всяка стая три на ъгъла на"
На Принципа На Доминото
- Но защо такива мъки? Биха си Купили готов имението. Толкова много известни личности го правят.

- Аз не искам всички готовенькое, искам специално, нещо, в което ще бъдат вложени силите ми и душата. Искам нещо родно, неповторимото. Аз от няколко седмици вынашиваю идеи за дома си. Ето, например, аз вече знам, че баня ще имам под формата на басейн, в гръцки или римски стил. Искам да са се колони, за да с тях гроздето виси. Както и в московския апартамент, аз обов'задължително украшу стени със стенописи. Къщата ще бъде на сто процента олицетворение на моите творчески и дизайнерски идеи.

- Тоест - сам на себе си дизайнер и професионалисти да привличат не ще?

- Но защо? Аз вече знам достатъчно. Докато в апартамента ми ходи на ремонт, аз целия се е научил.

- А каква е вашата незабравима апартамент?

- Тя е красива, аз съм вложил в нея цялата си душа. Аз няма да купуват жилище в някакъв нов, луксозен квартал на столицата. Предпочитат да се установят в сърцето на Москва - на сталин епк на "Баррикадной". Това е истинска Москва. Между другото, моят офис се намира в този дом. Така че аз не съм особено страда от смяна на мястото на пребиваване.

- А какво означава "истинска Москва"?

- Означава - "стара". Аз пам'спомням си филми 50-60-те години на старата Москва, харесва ми този период. Затова и избрах този апартамент. Тя е в много добро къщата добротной сталин постройки. Вярно е, че самият апартамент е доста работи. На тавана първо беше великолепна гипс, но за 50 години си е така замазали боя, че угадывались само очертания. Намерих майстори, които са успели да я почиствам. И заедно с тях отново ги правех по скици, одевал в сусальное злато. Да, аз със собствените си ръце красил.

- Че и тогава не са се ползвали от услугите на дизайнер?

- Не, никой не подпускал. Само заради личен астролог взе бележка. Той по някакъв едно му известен начин е установил, че при мен преди това е имало още два живота. В една от тях бях гръко-римски ковач, може би, в cowal мечове за самия Цезар! А втората е монахиня, която е много любвеобильна и много грешила. Когато всичко това научих, аз исках да се отрази това по някакъв начин в интер'ери. Аз се чудех и избрах потънала в гръко-римски стил. Вярно е, реализиране на всички, всъщност е много трудно. Когато си спомням този ремонт, имам измръзване на кожата.

- Много време отне на ремонт?

- Година или малко повече. Ние през това време 19 контейнери за боклук изнесли, можете ли да повярвате? За да увеличите пространството, събори стените в коридора, който е с буквата Г, и премахнали няколко особено обемисти врати. В крайна сметка, спечели още 5 м 2 площ. В апартамента е имало само три, но много просторни зони: една спалня, студия и санитарен възел.

- Кое място в апартамента ви е любимо?

- Хол. При мен там стои такъв m'-м'разтегателен, аз сега в офис перевез. Той като седнете, ставам съвсем не е желателно. Обикновено ми терьерчікі веднага на колене скачат, казват те, чеши им, простор за око. Ето ние сме заедно устроимся там и гледаме телевизия. Те много ме обичат анимационни филми за гледане.

- А вашите любимци е имала своето място в къщата? Много собственици не се допускат кучета в стаята, за да козина после не вычищать.

- Не, моите деца ходят, където искат. Това са прекрасни малки йоркширские тер'еры: Ralitsa, Еремей и Лютиче, т.е. Луи, козината от тях са съвсем малко. Кучето винаги спи само с мен. Не дай, боже, главата на възглавницата, не дай боже, не на сухо одеяло. (Смее се. )

- Както у дома, те знаят как да я пазят?

- Още как! Те имам истински защитници. Ако някой пресича прага на апартамент или офис, те започват така яростно да лае, че много от тях просто се страхуват да премине по-нататък.

- Как си почивате у дома, което помага да се отпуснете след турнета?

- След турнета винаги имам само едно желание: да дойде в спалнята, плюхнуться на легло и скъсат телевизии, нито по това, че не е ровене. За мен спалня - това е светая светих. В стария апартамент тя е в розови тонове. Ние няколко дни избирахме желания тон за стени, се смесва в различни съотношения боя. Аз все още си мислех нарисува на тавана на ангелите, но реши, че е вече на бюста.

- Вие приветлив човек, или предпочитате уединението?

- Аз по природа е много общителен човек. Обожава да приема гости, големи шумни компанията на приятели. За тези случаи имам кръгла маса, която сложих в хола. Със сигурност кръг, за да се на ъгъла на никой не седеше. Е удоволствие да купя обяд приятелите на фирмен ястие - супа по-Пискивский. Това е обикновена супа, но с добавянето на доматен сок, сушени сливи и стафиди. Преди идването на гости и аз му обикновено се варят в голяма тенджера, защото върви с всичко за път!

- Чиниите след това също сами миете? В домакинството всичко от себе си?

- Аз всичко мога да и купа измиване и почистване на подове. Мен от детството си възпитан, че трябва да умее всичко. Въпреки че сега, разбира се, използвам услугите на икономка. Аз когато идвам с концерти изцеден като лимон, каква е тук почистване!

- Какво място в интер'ери заемат семейни снимки?

- Имам много снимки. Аз вярвам, че историята на семейство трябва да бъде винаги пред очите му. Аз наскоро всички реставрира, се качват рамочки. Обов'задължително расставлю и розвішу за целия апартамент. Това е същата енергия на любовта, пам'памет за любими хора.

- А оценят дарове от фенове отведете отделно място?

- Обов'задължително. Аз също много внимателно пазя. Дори и по-специално цепляю на тях картички, на които записвам, кой и къде ми подари една или друга нещо. А що се отнася до m'играчки, с тях децата (кученце) возятся.

- Вие сте много преминавате в други градове, страни. Често привозите с турнета някакви интересни неща за интер'джер?

- Опитайте се от всяко пътуване нещо влагаме. Ми много скъпи спомени за държави и градове, където съм бил, за хората, които са ме приемали, и всички тези напоминалки аз везу в къщата. Аз просто обожавам всякакви сувенири. Наскоро от Калининград донесе два куфара подаръци себе си любим. Кученце огромно плюшено мече, върнал. А за дома си купих всякакви чаши, възглавнички за дивана и много красив лампиона. Ето сега мисля, че когато в новия си дом да го успокоят.

- А мебели вече присмотрели някаква?

- Част от мебелите най-вероятно ще взема от апартамента. Това съм аз сега за офис казвам. Тя ми е много скъпа, защото е изработена в Италия по моите собствени скици. Искал да се премести в ново жилище цялата тази атмосфера, за която аз съм свикнал. Имам в апартамента цари Versace, постоянно усещане за някой, веселие, празници навсякъде: в львиных лапи-крака на масата и шкафа, в характерния орнаменте, че украсява перваза на прозореца, плота и стената, в обивке мебели. Прибори и интер'єрні дреболии - също от Versace.

- Да, трудно е да си представим, че когато-тогава, когато само пристигнахме в Москва, не са имали дори и от ъгъла, не е нещо, което съдове за готвене от Versace.

- Аз ще ви кажа повече: в столицата пристигнах в яке, която сшил си сам от своя детски одеала. Пантите на нея са били направени от снабди с въже. И това не е эпатажем. Ми просто какво да се облечете. Аз една седмица живееше на Беларуската гара и голодал. Но нямах и мисъл не се случи, да се върне. Трябваше да докаже на себе си и на всички, че не напразно тук е пристигнал. До голяма степен ми помогна моята страна нюх и упоритост.

- Александър, какво друго "домостройние" мечтите не са приложили? Може в чужбина да купите имот?

- Не, не ме дърпа в чужбина. Наскоро е бил в Лас Вегас. Така, в жанр пародия там инвестират доста пари, но някак без душа, всички, без вълнение, и нагласата сред обществеността друг. Ето дострою къща и всичките ми мечти, брокери'свързани с жилища, ще бъдат приложени.

Текст: Аксена Георгиева

Източник: www2. iz-dom. webstroy. bg

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика