вівторок, 30 вересня 2014 р.

Борис се Подават: "В къщата ми много отворено пространство и свобода"

На вашето n'ятдесятиріччя Борис Подават си направи подарък - купи триетажна къща на Рублата и го обнови за вашия вкус. Повече за своя стар дом на певицата пред нашия репортер:

Собствен дом - това е моята мечта от детството, може да се каже. Аз пам'помня времето, когато е живял в комуналка, и не можех да спя, защото съседите горланили песни до зори. След това реших - тортата умри, но аз ще имам своя къща, свой замък, където мен никой няма да може да се смущава и аз мога да правя всичко, което искам. Най-накрая тази мечта да се сбъдне.

Преместване за град има своите предимства. Разбира се, природа, свеж въздух. Аз съм уморен от града, от този бесен ритъм, иска ми се да поне след работа, след моята луда работа се върне у дома и да си почине. Както казва известен литературен герой: "В полета! ". Въпреки това, аз не се чувствам като селски жител е около живеят моите приятели-артисти. И се оказва, че е нещо като в Москва - близо до всичко, както изглежда, и на природата.

Разбира се, аз се приближих до обустройству къщи са сериозно, иска ми се, че в него е най-доброто от всичко. Така че аз веднага се отказа от услугите на дизайнер - всички смятахме за себе си, как ще ми е удобно. Имам къщата е на три етажа. Първо аз дори не се превърна в драма на стая - това е една голяма площ, разпределена само малък дял. Аз избрах такъв план не е случайно. Обичам да се организира домашно парти и когато всички разбредаются по комнатках - това не е удобно. Специално за тези цели оставих целия първи етаж не тронутым. А с помощта на окачени завеси е създал нещо като чил-аут. Може да се разпадне на дивана и се чувстват така, сякаш са на легло с балдахин. Едновременно в моята всекидневна може да се съберат 22 души.

На първия етаж заявих почти всички най-любими неща. На кругленькой масичката до дивана, на стойност снимка на майка и красива бяла настолна лампа. В близост - любим сервант, който си купих в един от антикварни магазини. В него са все най-скъпите ми неща, например, сервиз, който ми подари Валентин Yudashkin. На малък кафе - златни ковчежета и моята любима главата на коня, червена, като на снимките Петрова-Водкина. Купих си я някъде в чужбина и пам'спомням си, даде за тази съжаление главата огромни пари. Но тя страшно ми хареса - сега тук е изписана в хола.

Зад тази преграда си струва маса за хранене със столове, а на стената - огромно огледало. Масивни полилеи и тъмни тапети, подобни на гоблени, създават в този ъгъл на ампирный стил на царете. Особено ме радва огледален ефект, когато хората седят на масата, да общуват и постоянно гледат отражението си в огледалото. А някои, който идва в дома ми за първи път, изобщо се опитва да се измъкне чрез огледалото, си мислят, че там продължение на стаята.

Зимна градина - също една от моите детски мечти. Затова в новия си дом не можех без него. Въпреки че това е доста трудно глазура половината от покривите, но аз отидох на това. Сега ми зимна градина все още не е напълно оборудван - растения там малко, но вече с'появяват първите обитатели - папагали. Когато ми се отегчават хората, аз се качвам до тях и дълго да говоря с тези умни птици. Понякога ми се струва, че те са единствените, които не ме разбират, тези неми познати...

Да се изкачи на втория етаж, трябва по една вита стълба. По стените висяха моите портрети от различни години и на различни художници. Непосвященный гост дори може да си помисли, че аз страдам нарциссизмом - съвсем не. Просто за мен всички тези портрети - част от историята ми, те ми напомнят за най-забележителните моменти в живота, така че аз пазя ги много внимателно, розвішую по стените в дома си, за да се обграждат с приятни спомени. Вторият етаж е изцяло предадено за гости, има дори за гости, детска, в която има кожа Чебурашка и порцеланови кукли са ръчно изработени.

На третия етаж, по-близо до небето, в моята спалня. Тази луксозно легло съм придобил в мебелен магазин на приятелите си. Това е легло, достойно за крале! За разлика от моя апартамент, където спалня е изпълнена в класически черно-бели тонове, в нова сграда, реших да се организира празник на бои. Червена стена, легло с балдахин и осветителни тела под формата на ангелите създават, от една страна усещането за празник, а от друга - на душевно равновесие.

И, разбира се, една от най-важните стаи в дома - кухнята. Имам много малка и уютна. Толкова приятно да седи там с приятели на чаша чай! Там "живее" умен хладилник. Той има вграден телевизор, и той изпълнява множество различни функции. Най-важното - той плаче, когато не го затворят.

Аз съм доволен от своя нов дом, дори да не е необходимо да се обживать - той веднага ми стана. Все още ми харесва, че той е много просторна. Не става елементарно безкрайните си комнатками-прегради, аз имам много отворено пространство и усещане за свобода. Като стоеше на стълбите можете да наблюдавате, какво се случва в кухнята. И едно от най-големите предимства на имота - изход към градината. Много е хубаво, когато, само събуждане, да може да излезе в градината и се възхищаваме на небето, да се диша чист въздух и аромат на люляк, която аз засадих.

Марк Камтарінов

Източник: IDH. bg - интериорен дизайн'джери

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика