середа, 17 вересня 2014 р.

Г-жа детайл

Тя може да бъде от венецианско стъкло и пластмаса, от ракита пръчки и червено дърво, камък и хартия, злато и глина. Без нея е възможно да се направи, но само с нея интер'джери получава завършен, цялостен вид и неповторима индивидуалност.

Стилен детайл или декоративен аксесоар - тема неисчерпаемая. Хиляди дребни неща, които създават атмосфера на интер'интериор, определят стил акценти или, напротив, подчерта са в противоречие с общия стил. Понякога стилни неща придобиват в продължение на години, се внася от екзотични пътувания, често се предава от поколение на поколение, въпреки всички перипетии.

Докато гори свещта

Имаше времена, когато на свещ е най-удобен и достъпен светильником. Разкошен полилей в стотици свещи деянията си чудния скит огромни зали за абитуриентски балове. В простенках между прозорците също толкова ярко светеха халба бира. Коридорите са отразени старинни полилеи. Цялото това великолепие е отразено в многобройните огледала и да ги златно огледала. Гасились свещите с метални капачки на дълги рукоятках. Полилей се състои от масивна метална рамка и множество суспензии от стъкло или естествени камъни. Тежи тя можеше около един тон. Да пропуснат такъв дизайн, запали свещи, а след това всичко да се повиши, се изисква мощен механизъм.

Вековете, а свещ, като е превърнал в изискан аксесоар интер'еру е намерил причудливи форми и аромати. Обичайно електрическа лампа, като правило, се извършва в закрито утилитарную ролята на осветителна апаратура. Свещи и също - нещо друго. Те са способни да създават чувство за тържественост и празник, служат за украшение на масата, добавете интер'джери атмосфера загадочности и интимност.

Атрибут коварна конспирация, загадъчни предсказания и приворотов неочаквано се превърна в съюзник на уютен домашен интер'джер. Свещ подчертава, показва и видоизменяет елементи на неравен топла светлина, и ние сякаш откриваме нов свят - свят, който се крие при ярка електрическата светлина и се открива само загадочном живия огън. Свещи искрени и чисти. Те - олицетворение на тайната и девствената чистота, и може би затова не ги палящем огън ни приближава към приказка.

Светлината ми, огледало

Хората отдавна са открили мистериозната сила на огледални повърхности. Огледалото е не само украсява помещението интересна форма, оригинални рамки, но и засилва илюзията за светлина и пространство, за скриване на недостатъците на оформление на жилища. За това могат да експериментират, съчетавайки го отразяваща повърхност с форма, гарнитури, място на място и цвят. Мистично и загадъчно огледалото се вижда на тъмен фон, особено в черно или синьо.

Материали по темата

Ноември: подарим неща втора животът
Алтернатива на седемте към слоновете
Вграден в стената, тя ще се превърне в мария'емкую и много красива част, а помещенное в дълбока ниша, ще задават тона на пространствена игра. Фин и самотен теми тя ще даде значение или размножит ги, ако от всички страни обграждат тези предмети огледала.

Днес ние можем да станем щастливи притежатели на безцветни, цветни, полупрозрачни огледала. В зависимост от дизайнерската фантазия те могат да имат най-интересна форма, допълнително нанесени асиметричен модел по периметъра, открит басейн (декоративни части за закрепване действат навън) или скрит крепежни елементи (плочи за закрепване се намират на повърхността на огледалото) и т.н. Франзела в дизайна огледала сега не е в движение, в най - добрия случай-скромен, но изискан дограма. В съвременните интер'ерах по-често огледала, чиято рамка е едно цяло с отразяващи повърхността.

Широко се използват днес, огледала и като елемент от довършителните материали. Огледала, вкрапленные в подови плочки, стават част от подовата настилка е елегантно и необичайно. От блестящи елементи от различни покрития на голяма популярност се радват и псевдозеркала. Това могат да бъдат шийн finish метални повърхности - любимо украшение на хай-тек. Достъпно, интересно и създава своеобразен театър на сенките.

Старинни часовници все още вървят

Съвременният човек, вечно бързам и се втурва в потока на живота, не може да си представи своето съществуване без часовник. Всички ние искаме да бъдем щастливи и да не забележите хода на времето, но това време винаги ще се намери възможност да напомня за себе си. Затова дизайн домашни часа винаги на ум и сигурно никога няма да остане незабелязано.

Масово разпространение на стайни часовници започнаха да получават в края на XVI - началото на XVII век. Обикновено това са малки настолни часовници и в по-голямата си част имаше вид на архитектурни съоръжения: например, обрамлялись колони с коринтски капители, украсена с барелефи, скулптури. През XVI век'са часовници с календари - няколко скали отмеряли време, дни, седмица, месец, изобразени знаците на зодиака, планетите и съзвездията'аз съм. Както часовници венециански дожа отмерили времето за изказвания на посланици и търсещите. През XVII-XVIII век, в употреба влязоха настолни часовници с хоризонтални циферблат, а после и на маятниковые стенен часовник.

С появата на часа хората веднага са започнали да ги възприемат не само като полезен механизъм, но и като стилно произведение на изкуството, което може не само де интер'еп, но и радост, изненада, зарадва, умилять. Часовници - това е, по същество, последен акорд, последният щрих в дизайна на апартамента, но баркод, което изисква особено внимателно отношение.

Възли на паметта'айв

Гоблен, чудо-мат от средновековния интер'интериор, отново е на мода. Гоблени или тапети са тъкани безворсовым килими, които занавешивали стени и сводове кафедральных катедрали. Те не само са украсени, но и значително утепляли огромни пространства, постепенно перекочевав и дворци. През XV-XVI век особена популярност са придобили брюссельские тапети.

Те са с изумително майсторство с'єднувалися сюжетни композиции, богати драперии, сложни орнаменти-первази. Огромни по размер килими тъчаха серии за извършване на определени зали и представляват едно цяло с интер'иером. Освен това, често пъти те са основната му ценност. Качеството на гоблените е толкова високо, че те смело се сражават с живопис.

Текст: Диана Грожан
На Снимката: Максим Lubomira

Редакция благодари на "Галерията на Пушкинския" за съдействие при извършване на фотосесия.

Източник: www2. iz-dom. webstroy. bg

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика