пʼятниця, 25 квітня 2014 р.

Всяко нещо в къщата ми - това съм аз

Известен лечител Кати Алън и съпругата му Людмила наскоро отново започнаха да новоселами. Те са се преместили в апартамент на улица новий арбат. Завесите все още не висят картини не са намерили своето място на стените, цветята не'се появи на рафтовете на магазините, но в къщата вече се усеща уют и невероятна енергетика.

Алън Владимирович, защо Сте решили да закупите апартамент в центъра на града, където постоянните задръствания и липса на свеж въздух?

Много години ние с Людмила са живели на улицата на Кралицата - не е център, но близо до това. Когато синът ми повзрослел, ние осъзнахме, че е време да живеят разделени. Dime вече на 24 години, той е завършил институт и е готов да получи собствена седем'топлоизолация. И ние сме му предоставили лично пространство. Сами са решили да се преместят в къща в Підмосков'ти. Пренесен там, необходими мебели от спалня, на моя работен кабинет... Разбира се, извън града на живо е добре, но в Москва трябваше да виси почти всеки ден! Ние бързо се уморяват от пътища, от задръствания, в които се провеждат в 5:00 часа в денонощието, така че в крайна сметка решили да се заселят в центъра на столицата. На мен, като човек, активно и заето, разбира се, няма начин да се губят толкова време в задръстване. А с Новия Арбата във всеки окръг на Москва може да се стигне сравнително бързо. Освен това Людмила винаги е мечтал да живее в центъра.



А смог и шум няма да пречат?

Ние не го забелязваме. Имаме отлични пластмасова кутия с шумоизолация. Имам само едно в този апартамент не е наред - на 4-ти етаж. За което аз дълго време съпротива тук се местят. Разбирате ли, в живота, случи се така, че аз съм роден на 1-ви етаж. После се ожених, се премества в частен дом, също е близо до земята. По-късно, след много години, когато аз вече се развежда с първата си жена и се запознах с Людмила, ние с нея за известно време са живели на 1-ви етаж, после ни дадоха стая на 3-ти етаж, след това - на апартамент в 16-ти, и в крайна сметка купихме тристаен апартамент в 22-рия етаж. Тоест, аз през цялото време вървеше нагоре.

Но нима това не е просто съвпадение?

Толкова. Но ако ние виждаме в тях знак, формулата на живота си, тогава тези съвпадения започват да намерят за нас определено значение. И за мен преместване на 4-ти етаж предназначени за значителна стъпка надолу. Но след това започнах да размишлявам и разбрах, че няма нищо лошо в тези промени няма. В края на краищата, и на естеството на моята дейност се е променил. Докато аз набирался на жизнения опит, бих продължил нагоре, а сега, когато достатъчно толкова, за да ги споделят, няма значение, ще живея на 23-ти етаж или на 4-м.

А как Ще споделяме опит?


Аз отдавна исках да напиша книга, и два пъти написах, и два пъти унищожава, не защото съм Гогол, а защото аз просто не бях готов да напиша това, което ще е интересно на хората. Аз разказах за това, какви резултати е постигнал в лечението, но чувствах, че това не е нещо, което е необходимо. Мен повече се интересува от философски въпроси, защо животът ни е такава, а не друга, кои сме ние, как си взаимодействат. И ето буквално преди шест месеца аз най-накрая написа книга, наскоро тя'се появи в продажба. И знаете ли, тя ще лекува хора. В плановете на вече втората и третата книга.



Изглежда, сега разбирам, защо Ви е в апартамент с камина. Бъдете в него изгарят неуспешни ръкописа?

Че и да сте! (Смее се. ) Камина - за уют. У нас в апартамента се оказа един вид смесица от стилове, аз го наричам - хай-тековский ар нуво. Да pom'омекоти впечатлението ние с Людмила решихме да подготвим една камина.

В градски апартаменти обикновено се поставят декоративни камини, а Вие сте решили истински. Не се ли страхувате? Това е все още открит огън на нов паркет ще летят искри.

Важното е, че това е правилно и внимателно да се ползват камина. А декоративна имитация - това не е камина. Тя не създава достатъчно домашен уют. Ние обичаме да гледате на истински огън, да слушат, както потрескивают повече от две години. Това е с нищо несравнимо удоволствие и почивка. Вярно е, че в апартамента сме камина никога не е финал.

Алън Владимирович, Сте участвали в ремонт или напълно положились на специалист?

Аз напълно се има доверие с лечебните на жена си. Тя има прекрасен вкус. Въпреки, че Людмила е значително по-млади от мен, харесва ни са едно и също нещо: и двамата обожават, когато в дома на светла и просторна, обичаме комфорта и чисти леки цветове. Така че не е необходимо да се наемат дизайнер. Людмила сама измислих дизайн на апартамента ни. А нашият син, Алекс, съпруг на моята дъщеря от първия си брак, издържа на идеи Людмила на хартия. Той е художник и е единственият човек, с когото жена советовалась при извършване на апартаменти.

Как?! А Вие? Вашите желания са обхванати?

А аз нищо не е искал. За целия ремонт е бил тук само два пъти. Аз съм много непретенциозен в ежедневието, освен това, бил съм на сто процента сигурен, че Людмила ще направи всичко така, че ми обов'непременно да се хареса. И няма грешка.



След ремонт жилището се променили много?

Тя е претърпял значителни промени. На първо място това е стара четиристаен апартамент-105 кв. м И така ние направихме от него внимание. Благодарение на което визуално увеличава пространството, а също така са създали просторен хол, където организираха вместительную в съблекалнята.

Имате властва минимализма. Харесвате този стил или просто апартаментът все още не е обитавана от?

Ние с жена си, наистина, не е много обичаме захламлять къща никаква мелочевкой. Но и да живеят в голите стени, също не ще. Как Вие сигурно сте забелязали, този апартамент все още не е обитавана от. Ето дори халба бира не е всичко висеше, кабели от стените стърчат. Но всичко ще бъде по - лесно, красиво и удобно. На прозорците ни, докато висят на щори. И необичайни. Те пропускат светлина, но напълно крие ни от външния свят. В близко бъдеще Людмила иска да се мотае завеси от органза. Ние ще имаме много цветя. Жена обожава домашни растения. В залата ще поставим буре с много красиви дърво. Между другото, любимите цветя на Людмила - лалета расте у нас в банята. Е, образно казано, да растат. Те са изобразени по цялата стена на кафеле.

По поръчка се прави?

Не, Вие знаете, Людмила купи толкова необичаен теракот в магазина. Ние сме на поръчка само някои мебели са правили: шкаф и галошниці в коридора - и то само защото не ми се губи време в търсене на мебели необходимия размер.

А какво ще красят стените?

Картини. Ще имаме мини галерия в нашата практика от Алексей. Той е много талантлив.

Алън е Възстановено, какво място в дома Ви е най-любимо? Обикновено при мъжете това е кабинет.



Може би някой да ти е странно, но нямам любим места в апартамента. Както кабинет - това е просто помещение, където работя. Цялото си внимание, аз съм изпратил на вътрешната духовна работа, а външни фактори, просто не трябва да пречат. При мен в кабинета си струва мебели, която вече 20 години. Аз съм свикнал с нея, както към себе си. Прост холна маса, стол, диван...

За първи път виждам човек, който отдава предпочитание на удобния работния стол, прост стол...

На мен ми е доста удобно на стола си. Ако аз работя, а след това се концентрира върху процеса. Столове и съща релаксираща, те са създадени, за почивка, за да се облегнете назад, "избухва" в него и за нищо не мисли.

Имате достатъчно просторна и много уютна кухня. Вие сте от много време в нея прекарват?

Това е територията на Людмила. Аз съм тук само да ям и да пуша.

Не се страхуват от "цигара" си светъл апартамент?

Ето това не би било желателно. Апартамент на улица Queen ние със сина ми така и закурили. Той, вярно е, че сега се откажат, и реших за себе си, че ще пуши само през зимата под абсорбатор в кухнята, а през лятото - на балкона. Полза аспиратор мощна и просторна тераса.

Кажи ми, какъв Сте в живота? Можете, например, да помогне на жена си чиниите се мият?

Мога да го направя. Но го правя много рядко. Просто докато аз соберусь, тя е все сама помоет. Понякога помагам на Людмила извайвам кнедли. Обожавам я стряпню. И всички наши приятели обожават. Много специално идват кнедли, дори участват в процеса на извайване.

А къде Сте организиране на приятелите си, ако те остават през нощта?

В апартамента никъде. Тук само спалня, голяма зала и кабинет. Гост стая, ние не са прави. Ако идват гости с преспиване, а след това само в страната. Там имаме просторна обжитой къща, където всички са достатъчно място.

Вие често сте в страната?

Ние сме там прекарваме цялото лято, а през зимата - събота и неделя. Там имаме живее асистент, която се грижи за къщата, храни ни куче. Здравословен куче, среднеазиатская овчарка, те се наричат turkmen алабай.

Зъл?


Няма. Вие знаете, животни такива, които домакините. И нашият Акбар - добър пес. Въпреки че живее в кутия на улицата, в къщата сме го пускаем. Ние с Людмила много обичаме животните. Имахме и две котки, и странно нещо - и двете идват. Преди Много години ние справляли на страната Нова година, и изведнъж чувам в прозореца на терасата нещо б'etsya, звук, сякаш някой хвърля снежни топки. Отворя вратата, а там коте - малка, трицветна. Шусть в къща и се засели. Тази котка живяла ние имаме много години, докато не умира от старост. Подобна история се случи с втората нашата котка. И също през зимата. Намерихме си крохотулечка в кабина на нашия алабая. Чух скърцат, гледахме, а там серенький коте с отмороженным опашка. Отне отогрели, и тази котка също е живяла у нас не по-малко от 16 години.

Алън е Възстановено, Ще станат известни благодарение на телесеанса, по време на които са били лекувани народ, "заряжали" лечебна енергия, вода, различни неща... Кажи им, а в дома има "заредени" от Вас неща?

Аз нищо не заряжаю. "Зарежда" - това е неточен термин. Нещата около мен, просто стават мен. Всичко, което виждате тук, чак до карамфил, до една чаена лъжица - това е всичко заряжено положителна енергия, защото това е всичко - аз. И обратно: в мен има всяка от тези неща. Механизъм на моето съзнание и на целия организъм е устроен така, че аз, като гъба, мога да облечете същността на всеки предмет, как би да им стане. Разбирате, свят е господ: предмети, растения, скали, животни, хора... А път той е единственият, значи, всичко си има и всичко.

Алън е Възстановено, Вие пам'не забравяйте къща, в която са се увеличили?

Да, разбира се. Аз съм израснал в Долния Кисловском уличка. Най-център на старата Москва. Нашият дом се намира в сградата на бивш манастир. Му са съборени и са установили на място, че електроцентрала, а два флигельке използва и за живеене. Един от тях е наречен "обжорке" - там бе приел монашеската трапезария. Ето в тази "обжорке", переделанной под комунални, аз съм роден и израснал. Живял съм там преди 20 години заедно с родителите си и по-големия си брат.

Мечтал да избяга от съюз?

Няма. Аз никога не си задавам въпрос: доволни ли ме, както аз живея. Не залог, защото всички живееха така: обща кухня, един куп народ... По време на съветската власт на всички нас са принудени да живеят в много малки количества, и вече много по-късно разбрах, че това е аномалия. В края на краищата, дори риба в малко езерце не расте голям. И аз много се радвам, че успя да осигури достойни жилища за семейството си.

Наталия Удонова

Източник: PRO недвижими Имоти

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика