пʼятниця, 25 квітня 2014 р.

Анита Цой: "В процеса на творчеството бих'ю чинии"

Анита Чой - известната певица и жена със силен характер. Какво стои една история дома Аниты в северната част на Підмосков'аз, който трябваше да построи два пъти на едно и също място. Но сега в този дом, в който е посетил нашия репортер, се превърна в истински семеен гнездышком.

- Анита, от вашия дом лесна история?

- Това е вярно: до дома, който имаме, ние вървяхме почти 8 години. Нашият дом е бил роден в такива тежки мъки, че е по-добре и да не си спомнят. В един "прекрасен" ден на този дом, който изградихме с мъжа си преди няколко години, просто взех и изгоряло. Това е ужасно. И съпругът ми, неохотно, започна да се изгради нова. Представяте, какъв стрес? Няколко години да се изгради, облагораживать къща, а след това веднъж - и всички, един пепелта. И всичко трябва да се започне от нулата. Но това е нищо, и построен наново, тухлена. Ето и цялата история.

- Много от нас, от тези, които са живели част от живота си в "хрущевках", коммуналках, защо-то с топлота си спомнят за това време. Как мислите, каква е причината?

- Знаете ли, аз мисля, че не си спомнят тези "битки" условия... Топлината си спомнят за детството си, младостта си. Аз самата все това прекрасно знам, аз също радовалась, когато мъжа ми дадоха за работата на стая в комуналка, осем метра, което прави. Може един нормален човек се радват ъгъл на няколко метра от хлебарки и грешки себе си? Не разбира се: ние сме се радвали на факта, че са били заедно, женени. А може един нормален човек се радват двустаен квартирке в тухлена сграда, където от положение само голи бетонни стени и тоалетна чиния? Правилно, не може да има, но ние сме щастливи, защото в сравнение с коммуналкой това е дворец. Нормален човек да живее в такива условия не може, а у нас цялата държава, така е живяла.

- Нека сега да преминем към дома си. Аз нещо не мога да видя стая, която в живота артиста е от голямо значение, - гардеробна...

- Знаете ли, тази стая има и доста голяма. Но аз не принадлежа към числото на тези артисти, които не могат да се разделят с един концертна костюм. Може да ти е странно, но неща, които аз не нося, в моя дом няма. На всеки шест месеца, аз устраиваю седмичен пристигане в Европа, в Италия, и се снабдяват там по пълната програма. А всичко останало: неща, концертни костюми - аз, аз давам на детската театрално студио, домове за сираци. Просто има сезонни неща, прекрасни, качествени обувки - ето всичко това в кутията и".

- Аз знам, че на третия етаж на дома си влязат по-трудно, отколкото по много банкови хранилища...

- Не знам, какво ще кажете за съхранение (смее се)... Но това, че там ми притежание - това е вярно. И аз много се радвам, че при нас се случи така, че аз там мога спокойно да бъде една. Аз с никой не ссорилась, нищо не поиска, просто така се случи. Мои близки много ме разбират, аз за това съм благодарен.

Това ми е много необходимо, защото аз пиша песни, и трябва да кажа, че ако някой от зрителите видях как се пише една или друга песен, нещо много изненадан. Трябва да има възможност, да речем, грохнуть в стената на съда или викат с всички сили, или още нещо. Творчески процес - нещо тежко, и не всички от тях минава гладко, тихо, с вежлив изглед. Аз, поне, не е така. Това се случва, че трябва да се напръскват емоции, и тук в уединение помага, макар native понякога се притесняват (смее се).

- Тъй като имам татко е ловец, предполагам, откъде имате толкова много кожи на зверове...

- Така-така, това са приятели на съпруга ми, които са пристрастени към лова и нас, така да се каже, доставят. Така че всички тези мечки, вълци, лосове им задължения'свързани с външния вид, които имаме в дома си.

- И още веднага се вижда, че тук живеят източна човек...

- Аз много обичам източна култура - това също ми, скъпи Мебели... имам китай, древен, много удобна. А още дизайнери се качват от различни растения, предимно от екзотични, плюс великолепни фонтани - в източната култура вода много важна роля да играе. И сега тук имам всичко расте, ромоли и дава възможност да се отпуснете. Вярно е, главоболие с тези растения: през цялото време се страхувам, че изсъхват, у дома-тогава аз съм рядко.

- Анита, като голям брой коне наоколо, ги статуетки, картини - можете да ги все още обичам? В края на краищата с коне брокери'е свързано не е най-вълнуваща част от живота си...

- Това е вярно, аз падна от коня, повредени гръбначния стълб... Въпреки, че това е известна история, не искам към това да се върне. Но конете не са виновни, аз все още много го обичам, въпреки че се вози спря.

- А ето тази колекция от самолети вероятно мъжки. На съпруга си или сина си?

- Син. Той обожава всички тези самолети, да видите, колко са? Трябваше да се търси ги на специално място в дома, но сега това е на практика част от интер'джер.

- Толкова умело подбран интер'еп - ваша заслуга?

- Да. Това е моята, може да се каже, семейна обов'връзка: мъж построил къща, аз го обустраивала. Аз много се радвам, че имаме, така че всичко от само себе си распределилось, не е имало спорове. В края на краищата рядко се случва, да имате вкусове на хората напълно се сближили, мъжете изобщо, като цяло, по-спокойни, принадлежат към различни интер'єрним изследвания. Например, дръжката на вратата. За мъжете на първо място е важно тя да е удобна, да е здрав и отворих (смее се), а за жената е важно, какво тя е на цветове, форми... Така че имахме седем'ї всеки се занимава с това, което му е близо: мъж - глобални проблеми, аз - дреболии.

- Сега първи етаж: тук имате фитнес зала, басейн...

- Ами какво можете да направите, ако ми до края на живота си са предназначени да се борят с наднорменото тегло? Но, както виждате, и в тази борба да спечели. Вярно е, че борбата все още продължава: всяка сутрин, с редки изключения, плаваю, и обов'задължително - три пъти в седмицата - малко-да правя във фитнеса.

- Какво бихте посъветвали хората, които мечтаят за своя дом?

- Не бъдем самонадеяни и не се пропуснат ръце. Има една стара корейска знак, нашата сім'аз съм го изпитала върху себе си: ако имате изгоряла къщата, тогава трябва нов да се изгради там, върху пепелта, тогава по-нататъшната живот ще бъде щастлив. Ни го докосна, в буквалния смисъл на думата, не дай, боже, на кого, разбира се.

Но аз ще го повярвай'разглеждах по-широк. Дори ако имате нещо да не се случи, усилията бяха изхвърлени през прозореца, не трябва да изпадате в отчаяние. Трябва да се постигне поставената цел всички сили, независимо какво! И когато я достигне, построили си къща, къща в широкия смисъл на думата - при вас всичко ще бъде добре.

Текст: Юлия Анпилогова

Материали по темата

Сергей Зверев: "Осъществяване на къща, вслушайте се в себе си"
Страхотна къща на Ив Сен Лоран
На Принципа На Доминото
Източник: Собственикът

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика