пʼятниця, 25 квітня 2014 р.

Практически опит за това какво да правите, ако ви е "залята" съседи

Започна ми е "плуване" рано сутрин, когато отидох в кухнята, за част от този любим мен горещо кафе, и с ужас видя на тавана в кухнята сиви мокри петна и започва да капе по стените. За щастие, цялата тази "лукс" е само в единия ъгъл - над мивката, но приятен в това беше все още малко. При това е двойно по-обидно, че около месец преди това сме готови за ремонт, а последствията от него в своя чантата си, аз все още се чувствах. Освен това, цялата тази ситуация тежест на факта, че в този същия ден аз ще отида на гости в друг град за уикенда, и билети също са вече лежи в чантата ми, а и чанта с подаръци стояха вече в бойна готовност.


Но раздумывать особено не се случи, тъй като от тавана в този момент, наистина, и с неприятна закономерност, капеше нещо неприятно мътно в моя килим, шкафове, маси и мивка. Следователно първото действие, което направих в такива условия, е това, че аз съм в хавлия и чехли се втурнаха да "присъстват" на своите съседи отгоре. Трябва да се каже, че особена радост те за моето посещение не са показали, но на прага не се поставя: и тръгнахме всички заедно да гледат, какво те е там "burst", че вземи и моя апартамент.


Оказа се, че са се "влива" в тоалетната и, ако се съди по наличието на тазика с вода, подставленного по комина, не е за първи път. При това трябва точно да се каже, че ми поведението им не ни хареса: упреквам в това, че в тоалетната у тях по пода плува мат, а водата е безопасно "отива" в апартамента ми, те не са себе си, а някои от вик, който се предполага, че се говори за този проблем, но той не направи нищо. И на моя въпрос, как ще се реши проблема с моя опетнен тавана, са отговорили, че сами търсете, кой е виновен, те, като цяло, няма много общо.


Но, да се разбере и да се търсят виновни, че е имало никога, и аз се превърна в самата предизвика работници от аварийно-диспечерска служба. Все пак ние сме ги чакали, започнах да проведе собствено "разследване": нещо като сочувствуя съседи и не се намира в тяхната линия на защита, попита лист хартия и стана при влизането питат фамилия вик, към който те вече се обърна за това, че тръбата се периодично " выдавала "порции вода, както и датата на такова общуване със" специалист ".


Такава конкретност моите съседи очевидно не се очакваше и тъй като след това бързо да си "дойде" до заключението, че нито към нито вик, нито в каква служба те не са били третирани. Въпреки това не са се отрече, че "те са нещо не по нищо не са виновни", а обвинява и пита всички, изглежда, трябва най-тръби и именно с нея се налага, независимо дали тя неладна, обезщетение. Но, тъй като парите от тръби се получават не съм свикнала, а след това е отведен в оборот под'управлявал водопроводчици и са настоявали на това, че те не само блокира щрангове с вода, но и писмено да регистрира факта на залива (при това, естествено, трябваше вече да слезе при мен в апартамент). Да правят това, те веднага да речем, не бързаха, мотивирани от факта, че заявките от тях са много, а и съответните бланки те не са взели.


Трябваше учтиво да ги помоля да изчакате, докато аз'єднаюся по телефона с шефа и разбера "може да бъде, може и да си прав". Все пак такива възможности не ми дадоха и веднага всички закупена, като аз и поиска от: пише, кога и какво се е случило, каква е причината, както и какви щети е получила апартамента ми. При това аз вече можех да се отбележи своя професионализъм и мотивация: като те казаха : "внезапно се с нашите съседи ще съди, и ако ние не ви форма се напише, а в съда ще се окаже, нас ни награда изтичане".


Така че те са писали, как боли моят килим, ми шкаф и дори отбелязаха, че водата капе и на моята електрическа машина за кафе, че най-вероятно не е въпрос да й бъде от полза. При това актът е съставен под копирку и един случай на богатия ми. Всичко това е направено от времето на първото ми посещение в кухнята за малко повече от час. В крайна сметка бях доволен: всички документи, за да имам в ръцете си и започнах относително спокойно да се събират в едно пътуване.


При пристигането аз подготовилась за среща със своите съседи: научих колко ще струва ми съдебни разноски в случай на невъзможност за разрешаване на въпроса по мирен път, а това е стойността на работата е специално причинени от оценител на щети, както и таксата, която трябва да заплатят за подаване на заявлението в съда. От това може да се поинтересувате моите съседи? А това, че в случай на признаване в моя "потоп" вината им, данни, сумата трябва да се изплати ми точно са те. Освен това, тези разходи ще отида да вече е "плюс" за компенсиране на физически щети апартамента ми, както и аз, възлюбени, във формата на компенсация за неприятностите морален характер.


За посещение на съседите аз също взе разписката за това, колко преди това ми струва ремонт на тавана в кухнята: добре си веднага, не е выбросила. За какво аз така старателно се подготвя за разговора със съседите? А за това, че аз все още исках да вземе решение за сделка, не водят до кораби: на мен и така на нещата, освен ходене по йерархията на управлението, което е достатъчно. В резултат на това аз учтиво всички ни съседи и каза каква сума обезщетение бях доста доволен, и че аз не искам да те били излишни разходи.


Имах късмет: съседите се оказаха също са хора умни и пари ми на следващия ден донесе. Ние расписались на "хартийки" отпечатана форма от интернет, че всички въпроси, подредени мирно и необходимата сума платени. Разбира се, по всички правила на "жанра" трябваше да отида и да се уверя всички нотариус, но на мен нещо като не трябва, а съседите такива желания не изъявили.


В тази история е приключила. Ремонт съм направил и отново имам удоволствието от творческия процес. А съседите вече не се излива, така и за водопровод с тръба, които ми твърди, че "трябва" са пари, също не си спомнят. И въпреки че "преки" съвети в тази история не сте чули, но може би за себе си, вие все пак нещо да го маркирате, след ремонт, ремонт, но и "заливат".


Източник: www. strоy. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика