пʼятниця, 25 квітня 2014 р.

Антон Тютюни: "В моя дом е отлично биополе"

Казват на децата, гениите на природата почива. Но Антон Табакову по-скоро е подходящ друга поговорка'i: талантливи хора талантлив във всичко. Актьорът, ресторантьор, съпруг и баща на всички роля Табакову успя да постигне успех. И дома си Антон нарича въплъщение на мечтите си.

- Антон, дома на шеф - вие?

- Гледането на какво трябва да имате в предвид. Моята работа ми носи доход, мога да осигури по своя седем'ю, освен това, мисля, че е на прав обя'връзка. Но това не означава, че у дома аз ще бъда на някой диктуват какво и как да правят. Аз вярвам, че седемте'аз се строи на равенство и взаимно уважение. Нямаме главницата или неглавных, решение ние приемаме само заедно. Така, вярвам, че трябва да бъде и по отношение на децата. Те трябва да чувстват, че ги слушат и да взимат под внимание, иначе по-късно, когато детето порасне още, той вече няма да дойде при вас със своите проблеми.

- Тъй като ще се говори за дете, нека да започнем една обиколка на вашия дом, детска...

- Детски имаме две. Една спалня, а втората игра - всичко е като при възрастни. Макар че, честно казано, когато ние ги обработва, за това се чудя. Просто така е по-удобно. И още, ние сме се опитали първо да се направи детска стая изолирани, че никой на никого не пречи. В края на краищата дъщеря искате и приятели с покани, и музика да слушате, и всичко трябва да бъде комфортно.

Що се отнася до интер'интериор детски, те са издържани в същия стил, че и цялата къща. Залепите някакви тапети от слонятами или котенца, струва ми се, това е прекалено. За детето е важно да се създаде атмосфера - пъстра и светла, и на това сме постигнали с помощта на набор от цветове. Всички мебели: и креслица и диванчики - всички са много ярки цветове. А ето спалня, напротив, остава просто дървета'яна. Струва ми се, че спалнята е място за почивка, както и ярки цветове ще бъдат само излишно е да възбуди съзнанието.

- Както и всички момичета, Ани, може би, много облекло. Вероятно и гардеробна стая със собствена има?

- Да, заповеди от нея толкова много, че някои тя облечени само веднъж. Просто няма време за всичко да носят. И така, към кой ли някой празника непременно'задължително се абсорбира, ето Нова година е - тя ни просто уби на място!

Ролята на дрешник изпълнява голям гардероб в спалнята, докато тя му липсва. Разбира се, когато дъщеря ми порасне още, и с такива темпове, с които се обогатява ѝ дрешникът с дрехи, трябва да се изгради отделна къща (смее се). Но това, разбира се, е шега. Честно казано, докато за него не си мислил, а когато е въпрос на близо стоят пред нас, тогава и ще се справят. Не мисля, че това ще бъде огромен проблем.

- Антон, за всеки човек домът е неговата крепост. Къщата ви предпазва от външния свят?

- Ние живеем в такова време, когато хората управлявана от завист и омраза. Намирайки се в това общество, ти си морално силно изчерпани. Лицемерието на много изтощително, така че, разбира се, къщата - това е място, където може да бъде себе си, без да се притеснявате, че ви воткнут нож в гърба. Къща ме защитава от негативната енергия, зареждайки само положителни емоции, които дават сила на утрешния ден.

- В дом трябва да има своя покровител, на духа. А у дома има?

- Смятам, че уют и душата на къщата зависи от това, кой го посещава. В къщата ми идват само добри хора. Тук отлично биополе. Вие самите може би сте забелязали, че на някой отида с удоволствие, а на кого - не. На аурата се отразява разположението на мебелите, цвета на стените... А ако в къщата се усеща дискомфорт, това означава, че нещо не е така, а причините могат да бъдат съвсем различни. От това, какви отношения царят в къщата си, и към неблагополучного места.

- Имате дървета'каменна къща, защо не тухлена?

- Трябва да отида от самите нас. Че естествено, тогава и добре. Както тухла, естествено, е по-добре, отколкото панел. Колкото по-малко метал, толкова по-добре. Къща трябва да диша, да живее, а не да бъде бетонна кутия...

- Има такъв израз: "къща на мечтите". Какъв е той, къщата на вашите мечти?

- Имам два варианта, един от тях - фантастичен. Не ще да е оригинален и да повторя думите на поета Велимира Хлебникова, който казваше: "Всеки творчески човек, трябва да си едностаен апартамент и във всяка част на земята със стъклени стени, той трябва да инспектира всички". Аз, разбира се, не отиде толкова далеч. А вторият вариант - това е моят дом. Това е къщата на мечтите ми. Дървета'яний, около бор и смърч - този малък замък.

- В замъка със сигурност трябва да бъде много огледала...

Огледало има, и те играят важна роля. От решаващо значение има тяхното разположение. Когато огледалото трябва да бъде тайна, някъде откровение. Някъде живота, но това е минимално. А някъде-магия, и това е най-интересното. А все още имаме няколко години беше без случай на голямо огледало на XVIII век. Ние го реши да се мотае при Ани. Сега тя може и отчитането на бюджета си екипировки и изглежда в нея, и се чувствате истинска принцеса.

- Заключване... огледала... Вие, изглежда, мечтателен!

- Аз просто съм привърженик на класическия стил. Къща ние закупена в английски стил, в някои стаи вместо тапети използва плат, струва ми се, че изглежда много благородна. Трябва да призная, аз съм пристрастен към елегантен и едновременно с това уютно интер'єрам, а именно това е присъщо на комбинация от английския стил. От дърво у нас почти всичко: в хола панели на стените, и дъбов паркет на пода, и традиционни мебели от масив...

- Чух, че жена ти в свободното си време много увлекалась дизайн интер'еров, където реализовались си идеи?

- Когато-тогава, когато аз затевал веднага няколко от проектите ми имаше нужда от помощ: нужно е спешно да се издаде на ресторант. Жена реши да ми помогне и на нея, и на мен ми хареса. После имаше още няколко проекта. Най-големият от тях - това, разбира се, своя къща. Сега жена решила да си вземе малко тайм-аут. Тя много време и сили дава телевизията, и най-важното, получава от тази работа е голямо удоволствие.

- Антони, ми е много интересно, а вие сте у дома, готви?

- Разбира се! Аз много обичам да готвя, много повече, отколкото има. Аз отдаюсь този процес изцяло и без остатък. Сега станах прекарват повече време у дома, така че, слава Богу, ми и липсата на време за това, за да се готви нещо вкусно. Вие знаете, а аз в края на краищата, дори и на гостите стигат "със своя самоваром"... Приятели вече се смеят над мен и се хванете за главата, когато показвам на хоризонта със своята коптильней. Но в резултат на това, разбира се, никой не отрича.

Двойно по-ми е хубаво, че баща ми ходи да вечеря в ресторант. За мен това е най-добрата похвала...

Материали по темата

Валерия: "В тази къща се появили на нашите отношения"
Валентин Yudashkin: "Няма лека закуска в кухнята! "
Анита Цой: "В процеса на творчеството бих'ю чинии"
- Какво би ви се искало да има в къщата или може би римейк?

- Променям, мисля, че нищо не трябва. Ние всички се харесва, и просто искате да сте в една атмосфера, която сме създали. А нещо друго да има... Дори не знам. Аз имам всичко, което ми трябва, може би, аз съм щастлив човек, веднъж вече мога така да се каже. Може би да пожелая на яхта, например, но трезво мысля, аз съзнавам, че аз не го искам, и ако изведнъж с'ще се появи тази мечта ще се работи. Аз знам със сигурност, че всяко желание за изпълнение, но преди да го изпълни може да дойде само чрез труд.

- Ако си представим, че вие сте герой на приказка "Магьосникът от Изумрудения град", където ще искате да ураган занесе на вас, заедно с вашата къща?

- Докато аз не искам да урагана ме някъде отнесъл. Аз много добре се чувствам тук. Въпреки че, ако беше възможно, щях да попутешествовал в собствения си дом по целия свят, се спират на няколко дни във всяка страна. Само в крайна сметка ми се иска да се върне всичко на мястото си. Но това все още. Може би в бъдеще, ми се прииска нещо друго... (Пауза). Но, знаете ли, изобщо нещо може да ураган изрично е моята къща на брега на океана, където сам със себе си да се отпуснете под звуците на прибоя.

Текст: Юлия Анпилогова | Снимка: JP

Източник: Собственикът

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика