пʼятниця, 25 квітня 2014 р.

Като инсталирах водомер самостоятелно

Самото инсталиране на гишета за студена и топла вода се справят съвсем не е сложно. Веднага след вентилем се прави на парче тръба. Предварително трябва да се затвори вентилите естествено. Върху парче тръба само нарязани конци и върху нея накручивается брояч. След това с друга страна прикручивается продължение на тръбата, по която водата ще дойде в апартамент. Абсолютно нищо сложно. Аз съм направил всичко и отвори вентилите. И тогава се случи неочаквано - брояч започна отвъртете литра вода и веднага поток.

"Каква красота" - помислих си аз. Естествено вентилите на припокриване, тромпет откручивается и се прави опит, за всички спра. Направил. Отвори вентилите - отново на изтичане на вода. Всички отключаю, правя брояч, отивам в магазин за гумена вложка. Купи, дойде у дома, поставя, постави брояч. Включвам клапан - тече, но по-малко. В този търпението ми избяга и аз реших, че по-нататъшно инсталиране на гишета вода в апартамента ще участват вече модели на други марки.

Как е успяла да мине на дефектни броячи - това е отделна тема за разговор. Естествено вземат преди не исках, три пъти заменяни ми модел на модел. Аз дойдох вкъщи, сложил - резултатът беше същия. В края на краищата това ми омръзна и реших да не се стимулира местната промишленост и придобити от германските водомери. Само човек, който дълго мучился въпроси, инсталиране на гишета вода на местното производство в състояние да оцени цялата прелест на вносни продукти. Така, дърворезба аз цепка, но колко лесно всичко си дойде и дойде един към друг. А още повече ме изненада това, че след открито вентиля имам и нищо не е протекло! Ами ето защо при нас така не може? Но се радвам да е рано. В края на месеца, осъзнах цялата чар на вътрешните системи за комунални услуги.

Инсталиране на водоснабдяване в апартамент - това не е регистрация!

В края на месеца свалих свидетелства, записват ги на лист хартия и си отиде в своя DEUX. Там момичето е направила големи кръгли очи и ми каза, че нищо да поеме тя не ще може, че броячът трябва да бъдат поставени на баланс, което имам, трябва да бъде сключен договор, който сключват го изобщо някъде другаде и че сега ми се плащат по една разписка, която ще дойде. Най-обидно е, че в разписката сумата е получила над 500 евро., Отколкото би платил съм. Ето така се поставят водомери за студена и топла вода, без предварително задълбочено проучване на въпроса.

Когато дойдох на това място, където трябва да се сключи договор, а след това ми казаха, че договорът с мен сключи те не могат, защото те се нуждаят от приемо / предавателен протокол за инсталиране на гишетата на вода, който в обов'задължително се регистрира представител на фирма, която има съответното разрешително. Ако такъв акт не е - те да ми помогне с нищо не могат. Опит да се потърси на друго място също нищо не е решила. Тези организации са фиксирани за определени адреси.

Прекарах известно време на това, да с'да разберете как да се произвежда самостоятелно инсталиране на гишета вода. И аз'разбрах - има най-важното е, че това го пломбирования. Няколко опита да убеди организация, където се сключва договор доведоха до това, че до дома ми дойде майстор, за да инсталирате тази пломбу. Всичко е направил, е предписал стаи броячи, взе ме номинална денежку, suh всички в акт на пломбированию гишетата. Аз съм доволен от този акт тичам в тази организация и ви моля да сключи договор. Те ми казват, че да се сключи договор, не могат, защото моите броячи не е в списъка на разрешените, който възлиза на градската вода канал. В този търпението ми избяга.

В този момент, създаването на гишетата на вода в апартамента е завършен, но плащат за него аз и по-рано мога. Аз сега ходи на процедура за тестване на закупените от мен гишетата в градски водоканал. Чакам разрешение. В крайна сметка, това е някакъв коммунальный кошмар.

Просто исках да напиша: след това ще...


Източник: www. strоy. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика