четвер, 21 серпня 2014 р.

Ако дясната половина на стол прилича на левия, живота спира

Пола, в която става същото, което и отляво, внушава копнеж, обличам, който на място и двата ръкава, може да се оправдае само с жестокостта на нашите студове. А кресла и столове държаха до последно, но, изглежда, и те като че ли: все по-често сред новостите започнаха попаднете на някакви роднини Мойдодыра - ако не кривоногие и куци, то определено и осакатява. Тук ти диван - полспінкі по-горе, полспінкі по-долу, там кресло - един подлакътник има, друг няма, или пейка - любовна лента, в ляво в едно цвете.

Може, това е просто самия човек перекосило и той повече не е симетричен, както преди?

Опитвайте себе си идол

Салвадор дали е предположил, че перекошенным хората имат нужда от "едноръки" мебели. "Жена с глава от рози". 1935

Неподдельная тревожност и желание да стигнат до истината ме накара да си тръгне с главата напред в търсене на първите признаци на това изопачаване. И, за голям ужас, оказа се, че започна това не е от вчера. Ето един стол от епохата на модерна. Майстор, който правеше го не го притеснява, че тук ще седне човек с практически симетричен гръб, той я взе и се обърна на облегалката на стола във вълна, която се издига от една страна и пада от друга. Това, което той искаше, разбира се - за да изпражненията не изглеждаше кръг, убити в бягаща вълна лента, за да не губи декоративен ритъм на дома, за който е предназначен. Така ни всички хора симетрията замениха на красотата.

И тогава я замениха за идеята. Alchimia в началото на осемдесетте по желание на Алесандро Мендіні е в светлината на столове и дивани, които страхотно напомнят сегашните модерни блузи - когато става крепдешин на турски краставички, а отляво сатен на точки. Освен блузите те напомнят мозайка, която събира инат, но бездарният дете. Може да изглежда, че това е всичко - само за да дразни хората, но по никакъв начин няма. Това е за да се разбърква на творческа сила, заспал в потенциала на потребителите, маси и столове - всички тези триъгълници, пръчици, решетки, от които се и състои украсата на тези вещи, не са прикрепени плътно към корпуса и собственикът може да ги промени места по своему. А набор им е такава, че като няма значение колко трудно се опитате, а не составишь от тях симетрична композиция. И това не е вредно, а че никой не се успокоява, соорудив нормално око, а движи, движи неутомимо парченца, в крайна сметка, създал.

Ние на стария свят унищожи

И тъй като архитекти сега расшатывают нашите мебели е толкова просто охрана. Всеки знае, че в наши дни най-важното дума за архитектурния критик е "деконструктивизм". Когато е дума да се чуе по отношение на архитектура, изглежда, че това е поражения, като цяло-това е правилно. Архитекти-Деконструктівістов и разрушават се - само че не сградите, а формата. Ако обичайната форма на дома - е кутия, а след това те непременно расколют я на парчета, ако за окото познатата пирамида, а те от пирамидата ще остави само отломки и още някакъв щифт в тях воткнут. Защото не може да понесе нито затворени обеми, нито статични. И тези деструктивни нападки върху формата не им пречат много и успешно да строят, както и да се правят нещата.

Ето, например австрийската група Coop Himmelb (l) au строи по цял свят, а между афера мебели корчит. Им нито на старата власт, нито симетрията не декрет. Те са изградили един стол Vodol, подобно на каруца, развалившуюся по пътя от пазара. И ако не знаете, че това е римейк на известния "удобни кресла" Льо Корбюзие, няма да се догадаешься. Но те не само върху стари авторитетами исках поиздеваться, но и да покаже, че съвсем не е задължително да'задължително дясната част на стола е непременно като лявата.

А ето известната Заха Хадид, всеки на изграждане показва, че сградата може да бъде във всякаква форма. Не просто кръгла, квадратна, триъгълен, а като цяло всички-ето, че една дума и не може да дефинира. Същото е и с нейните дивани, които тя е построен за Sawaya & Moroni. На какво само те не са като сталактити, сталагмити, на втвърдени потоци лава, на подорванное геоложка порода, но само не на дивани и кресла, тъй като те обикновено се сервира на тези, които вижда в тях гласове с човешкото тяло.

Източник: salon. by

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика