середа, 23 липня 2014 р.

Жигунов и Заворотнюк: "У нас в банята телевизия"

Една от най-обсъжданите двойки от последните години: истински "гардемарин" нежна и крехка "бавачка" на своите деца. Сергей Жигунов и Анастасия Заворотнюк - как живеят те в действителност? Прилича ли им бит на сериальную реалността?

"Собственикът": Вас и искате да се нарече Максим Vessi и Вик! А ето ви нов апартамент, съвсем не прилича на къща Шаталіних...

Настя: В действителност ние имаме малко, че има и от нашите герои. Аз, например, в живота много по-спокоен човек. Единственото нещо, което сме сходни с Викой, така че това е безмерную любов'ю към децата. А що се отнася до апартамента, а след това вие, зрителите, се вижда на екранната снимка, холистично, а за нас това е картонен декор. Да взема нещо от там бележка, а след това използват в интер'ери - това е от областта на фантастиката. Единственото нещо, което о'обединява нашата апартамент с апартамент Шаталина - това е пиано. Ми първо много исках да е в апартамент обов'задължително е пианото. Все още ми се искаше да под синия цвят, но ми бъде разубеден...

Сергей: Знаете ли, че всеки актьор две къщи, второ - това е театър и филмов площадка. През цялото време ние сме на снимачната площадка, така че да идвате у дома, искам смяна на пейзажа, да си почине.

"Собственикът": Настя, защо е на пода-нещо синьо искали да направите? И кой ви е отказал? Сергей?

Настя: О, не, бъдат разубедени дизайнери. Казаха, че синият цвят е студен, че ще бъде неудобно в къщата. Както съм си представяла всички в противен случай ми се стори, че син пол ще дава усещането за водна шир. Аз обичам водата. Така че, ако имам свободна минутка, не мога да не останете на брега.

"Собственикът": Сергей, а вие кои дизайнерски фантазии искаха да реализират в този апартамент?

Сергей: Специфични задумок не е имал, подобно на това, за да водопад, да речем, или за боядисване на баня в червено. А Настя - голям експериментатор, така че аз само ходи и разкритикува (смее се). Но трябва да се каже, ние винаги се вслушваме в мнението на другия. Така че в крайна сметка стигнахме до консенсус - комбинация от класика и модерен стил.

Настя: Най-Важното Е, какво успя да реализира: ние пресъздават една малка Венеция. Във всеки ъгъл на апартамента е някакъв детайл обов'задължително напомня за този прекрасен град.

"Собственикът": Какво може да посъветва хората, които сами се занимават с издаването на интер'джер?

Сергей: На първо място ясно да планират всички свои разходи. И въз основа на функции започне да мисли, а не обратното. Иначе обов'непременно ще се сблъскате с недостиг на пари, и след това ще трябва да се откажат от някои дизайнерски решения, интер'еп ще бъде недовършена. А всичко останало е въпрос на вкус.



"Собственикът": Вашият дом е отражение на душата си?

Настя: Той изразява моят стремеж към хармония и щастие. Аз се уча да бъдат винаги в добро настроение, въпреки че е много трудно. Опитвам се да запазим дома си от негативна енергия. Уча намира в оазис на спокойствието. Дом за мен - това е малък оазис, в него аз растворяюсь забравят.

"Собственикът": Сергей, както кабинет, като Максим Викторович, имате?

Сергей: Не, кабинет нямам, аз ги много обичам. Дори на работа, аз много рядко използвам кабинет, само в случаи на крайна нужда, ако трябва да се някакви преговори, за да държат, например. И така аз много време съм в студиото, но в къщи не мога да разглеждате отснятый материал, където пожелаете. У нас дори и в банята си струва телевизор.

"Собственикът": А някой от вас правил интериор на детски стаи?



Настя: Децата сами са измислили. Тук ние сме им предоставили пълна свобода. Боеше само, че бебето ще бъде много выбиваться от общия стил на апартамент, но нашите опасения са били напразни. И Аня, и Майкъл изненадващо много отговорно подхожда към този въпрос. Аня дълго листала различни дневници по интер'интериор, в резултат на това се спря на светли тапети и много демократичен пердета - бели с черен модел. А Майкъл в стаята на звездното небе.

"Собственикът": До неща, за звездното небе и за природата. Аз знам, че Сергей има почивен дом, често там сте?

Настя: Доста често. Ние там много ми харесва, а и на децата е полезно да ходят на чист въздух. Ако не е постоянна заетост на снимките, ние ще преместени там съвсем, но пътят е с'яде тук все пак остана. А така мога да ходя на работа пеша. Аз, между другото, винаги е искал да живее точно до "Мосфильма". Освен това, от всички райони на Москва, този е най-екологично чисти.

"Собственикът": А колко често успявате да съм сама с децата? И какви качества от тези, което им се всели, най-ценни?

Настя: Не толкова често, колкото бихме искали, но в душата си те са винаги с мен. А когато ме няма наблизо, те ме гледат по телевизията - два пъти на ден.

А от качествата, може би, на свобода. Всеки, независимо от възраст, има право на глас. Ми с тях е лесно, тъй като мога с тях да се споразумеят. Не можеш да я управляваш, те умеят да слушат и да се направят изводи. Аз никога не казвам думата "не". При тях винаги има избор. Те са много общителни, контактни, свободни.

Сергей: Аз вярвам, че на първо място човек трябва да бъде самостоятелен. Това е основната ми урок в живота, и трябва да се образоват и това на децата. И от поколение на поколение предават тази сила, тя щеше да. Човек само тогава може нещо да се раздават, когато той стои твърдо на краката си.

"Собственикът": Може да зареже личната формула на комфорт?

Настя: За мен комфорт - това е моето обкръжение. Скъпи ми хора. Комфорт за мен никога не ще зависи от големината на апартамента или вътрешна декорация. Важно е, че сред цялата домашни прибори са няколко неща, с които имаш нещо брокери'е свързано, някакви спомени, истории. Да ти погледна това нещо, и тя е предизвикала у вас емоции. А още в къщата трябва да бъде топло осветление в топли тонове, както на стени, така и мебели. С една дума, трябва да има хармония.

Сергей: Редица са били близки - това е най-важното и най-важното. Аз съм от онези хора, които изобщо не могат да живеят в състояние на конфликт. За да живеят и да се движат напред, аз просто трябва да се намира в аура-положителен.



"Собственикът": Може да се каже, че за вас понятието "дом" и "седем'аз съм" - това са синоними?

Настя: У нас се оказва, че е така. При това трябва да се отбележи, че не само ние, и децата, семейството - това е много по-широко: това са нашите родители, на нашите близки роднини, приятели и познати - всички, на които интересуват сме ние и кой не е безразличен към нас.

Сергей: напълно Съм съгласен с Настей. Ние не каним външни хора в къщата, а на тези, които идват, ние винаги очакваме и много им се радвам. Така че се оказва, че тези две взаимосвързани понятия'свързани.

"Собственикът": Това не е първият вашия дом, както и кажете на кое място е от тези, където сте живели, вие можете да се свържете с дом-мечта?

Настя: Това е къщата, в която израснах. В който винаги е усещане за топлина, сигурност и отзад. Въпреки че сега нашият дом е също дом на мечтите, тя е много подобна на тази, в която израснах. Тук децата ми, за които сега тила - това съм аз.

Сергей: За мен също е дом на детството. Може би това е неоригинален, и бихте искали да чуете за къща мечта, както за някой магьосническия замък, но всичко това е глупост. Как веднъж в дома на детството - това е замък, защитен от всички страни и запазва родителите си.

"Собственикът": В живота на седем'та има някакви специални, само своите традиции?

Настя: Да, разбира се. Много от тях получи "в наследство" още със семейството на баба и дядо. Когато бях малка, а родителите напускане на снимките, аз точно знаех, че вечерта ще ми се да се обадя. Въпреки че тогава в очите не е имало мобилни телефони. Постоянни перезвоны членове на нашето семейство'та отидохме с тези древни времена. Ние сме взели: където и да сме, каквото и с нас не се случи - обов'задължително созваниваемся. Всеки ден.

Сергей: Има и семейна традиция на празнуване на Нова година. Почти винаги отбелязваме този празник в Москва, до дванадесет часа през нощта, ще за комплект маса. У Дома също празнуват този празник е най-добре.

Текст: Юлия Анпилогова | Снимка: JP

Източник: кучи син. bg

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика