вівторок, 29 липня 2014 р.

Лепило за франзела. От придържа франзела?
















В момента майстори практикува се залепят франзели на шпаклевку, мерки и теглилки акрил и приклеивают специални лепила за полистирол.
Лепило франзели към тавана шпакловка и аз не препоръчвам, защото шпакловка лошо се съчетава с франзела и с течение на времето "отстреливает".
Акрил, също не е най-добрият вариант. Аз едно време го залепят им. За няколко години забелязах, че там, където аз клеил акрил франзели изостават от тавана. Според мен в състава акрил влиза много вода.
Специални обикновените лепила за полистирол не са подходящи. От тях е добре да залепите фалшиво тавана от полистирол.
Така че, защо тогава се залепят франзели до тавана?
Аз вече не първа година, лепило франзели на течни пирони Момент. Адхезия с франзела прекрасна, склеивает бързо и не е имало отставаний от тавана. Аз ви препоръчвам именно този използвате лепило за залепване на франзела.
Ето така изглежда.



За да се насладите на вас все още се нуждаят от пистолета за уплътнител.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика