середа, 23 липня 2014 р.

Сергей Зверев: "Осъществяване на къща, вслушайте се в себе си"

Доста разпространено мнението, че за създаването на дома на своите мечти е необходима ръката на професионален дизайнер на интер'ерах. А ето известният стилист Сергей Зверев, без преувеличение, световна величина в областта на фризьорство, при извършване на апартамента си струва, без чужда помощ. И това той успя толкова добре, че сега към него се обръщат за съвети, много звезди и известни клиенти и приятели.

- Сергей, кажи ми как започна историята с вашия апартамент в Твер?

- Това е на практика трябва да разказва историята на живота ми... да Започне, може би трябва с това, че много години съм прекарал в стария апартамент, в района на метро "Петровско-Razumovskaya и да се чувства там добре. След малък провинциален град в Иркутска област, където аз съм роден и израснал, в апартамент в Москва, е просто щастие. Аз пам'помня как в зелен масив, в който излиза ми прозорец, през пролетта пееха славеи'ти. Като цяло, за мен тогава беше все едно къде живее, но аз много обичам център на Москва, старите улици, на Арбат, Лялин платно. И все пак, когато стана въпрос за нов апартамент, изисквания по отношение на нейните местоположение е много, аз отворих салон на Тверска-Ямской, и това обстоятелство е изиграл своята роля.

- Подходяща къща, апартамент намери веднага?

- Да, вие! Търсихме апартамент на много дълго, направиха огромен брой опции в района на Твер и Тверска-Ямской, но навсякъде е че нещо не е наред. Тогава мръсен тъмна под'стълбище, а самите апартаменти са били просто ужасни, в близост до училище не е имало. Имам син в края на краищата, трябваше да отиде в първи клас, към 1 септември остана само шест месеца, а ние все търсехме и търсехме. Доста нерви! И тогава агент е предложил все още е опция, каза, че къща и апартамент добри, но приземен етаж. Аз дори не обичам да карам първо, защото приземен етаж - това е кошмар! Но благодаря на майка ми, тя настоя да отидат да гледат, и когато пристигнахме веднага разбра: това, което трябва!

- Наистина ли не е имало нищо, което да не ми хареса? Все пак, такива дълги търсения, а веднага пъти - и намерили?

- Знаете ли, в края на краищата всеки се е случвало в живота, е усещането, че тук е моето. Добре е също, признай си! И с мен е същото. Хареса ми всичко: и прекрасен, бял мрамор под'вход с портиер, и самата къща и апартамент, просторна, с големи прозорци. И, представете си, прекрасен площад под прозорците - въпреки че най-център, детето може да ходи. В крайна сметка, всичко беше наред, и си купих този апартамент.



- И започна страшното изпитание в живота на всеки човек - тест за ремонт?

- О-О-о! Това е сигурно! Въпреки факта, че самият апартамент е добра, в нея има много от това, което трябваше да се промени. Обичам простор, на свобода, така че е направил големи ниши в стените на стаите. Цяла епопея е с решетка, аз ги мразя, но в края на краищата, на първия етаж! В наше време! Но просто си играе, аз не исках, така че излиза много улици в Санкт Петербург, Москва, дори и по-специално плавали с лодка по каналите и се загледа в моделите на решетки и мостове, и навсякъде, където е рисувал, рисувал. От общо опиша аз избрах това, което особено ми хареса, и прави скици. Но и това е само половината от битката, а да реализират продукцията нещо, което аз съм нарисувал, никой не някога. След това дойде един майстор, той направи решетки на ръка, направил е много хубаво, но и то не е в състояние точно да повторите фигура. Скоростната, придобито в болшой театър, помогна затвори който излиза на батерията в кухнята, прототип на входните врати е луксозна рамка с бронзови вензелями. Аз с него съм в него с'са моите модели. Какво още? Направил подово отопление - не мога да понасям балатум, имам и в салона му няма. Много повече от това, вече не си спомниш.

- Ремонт на всички е ясно, както и концепцията за интер'джери също е родена в главата ви, или че-това беше основата?

- Веднъж бях в Ница, в един хотел, където много ми хареса най-много идеи. И някои са прехвърлили от там, баня просто като копие! Но аз искам тук какво да кажа: въпреки че много ме считат за привърженик на лукс, стил барок и рококо, това не е съвсем така. Ето вижте кухня: нито намек за барок, плътен минимализъм! Аз много обичам стил фолк. Така че нямам някаква един стил, имам по-скоро такъв си микс от няколко стилове.

- Как успяхте да се угоди на всички членове на семейството си, защото тук живеят хора от различни поколения?

- Да, тук трябваше да отида в русе. Реших, че в къщата трябва да има стая, която е в'съединявал да всички да се на всички там е добре и уютно. Така че в нашата обща стая, няма нито един нов обект, всички неща тук са стари, семейни, нашата сім'аз живее с тях много години, и те носят в себе си добра добра семейна енергия.

- Имам трайно усещане, че стила на вашия апартамент наистина не прилича нито на традиционното, със сигурност в него има нещо присъщо на вас и само на вас?

- Вярно е, такъв себе си корпоративна идентичност за сметка на мен. Така, във външния ми пространство винаги има някакви присъщи само ме докосва, аз в тях комфортно, и аз се опитвам да ги прехвърлят там, където прекарват много време у дома, на работа в салон за... За половин аз вече казах, че не обичам балатум, така че имам у дома и в салона на мрамор и паркет, за който е хубаво да ходят боси, без страх от настинка, той е топъл!

Тавани имам бели, стените също, те създават впечатление за простор, Завеси висеше къдрав, преди секс, имам същия първия етаж, ниско, въпреки, че и сталин къща, не иска да минувачите връстници през прозореца.

- Дори не искам да ви прекъсвам с въпроси, с такава любов'та ти казваш за дома си... А вие притежавате колекция от портрети, каква е тяхната съдба?

- Знаете, с картини излезе някаква проблемът... Те просто не са намерили място, те дълго време са били съхранявани на склад, и аз исках да ги мотае в нов апартамент, но не се получи. Имах доста картини с моя образ, те всичко ми харесва, но, уви, те вече не е с мен, ще участва в изложбата на интернет-аукцион и продадени.

- Нови мебели, е трудно да се вземат под вашия вкус?

- А къде го видяхте нови мебели?! Мебелите в апартамента цялата фамильная, стари, антични, аз просто перевез я със стари апартаменти тук, и тя я хвана, че тук и имаше сто години. Разбира се, трябваше да някои неща подреставріровав, плъзнете сатен и коприна в някои места и всички. Ами, кухня, разбира се, нова, аз не послуша равенства съвети и си купих такава, както искаше, снежно-бяла, дървета'яну, в класически стил. Стига с мен експерименти! Вече си купих един път "навороченной" кухня за доброто на съвета от... За лесни пари, между другото... Един път е достатъчно.

- Ясно е, че вие много обичате вашия дом цяло, изцяло, а някакви особено любими места има?

- Ами, добре... Така да бъде... Елате, ще ви покажа най-любимото ми място. Вие няма да повярвате, колко съм мечтал за своята, само моята вана, отделен от всички, просторна и широка! Ние дори специално направени за гости, баня с тоалетна, за да не ни смущават. А елочными играчки съм си сам нарядил, искаше почивка.



- Как мислите, правилно при създаването на интер'интериора в дома си във всичко да разчитате на мнението на професионален дизайнер?

- Аз не знам как мислят другите, но моето мнение е: категорично не! Можете да слушате, но реши, къде и как да живеят, трябва само вие. Ами откъде знае някой друг човек, нека и професионалист, където ви е удобно да носите чехли или от коя страна трябва да бъде ключ? Проблемът на много специалисти е, че те въвежда в творбите си мироощущение, а трябва да въплътим в живота на възприятието на човек, за когото те работят. Като цяло, според мен, да се следват съветите на списания и "специалисти" - пълна загуба на време, но все още е с непредвидим резултат. Вслушайте се в себе си, към своя вътрешен свят, и той несъмнено ще ви кажа среда, в която ще ви бъде приятно, удобно и уютно.

Текст: Юлия Анпилогова

Източник: Собственикът

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика