четвер, 28 серпня 2014 р.

Полагане на павета

Най-здрава, красива и дълготраен материал за настилката е от естествен камък, пясъчник.






Той има уникална текстура, е екологично чист естествен материал и се вписва идеално в пейзажа. И пясъчник за настилката може да изглежда като под формата на пластове камък, така и под формата на плочи.
Павета от пясъчник намира широко приложение в строителството на пътища, пешеходни тротоари, мостове, кейове, градински пътеки, благодарение на минерални свойства и безопасност на околната среда. При правилно полагане на павета не изисква специални грижи и изглежда безупречно в продължение на десетилетия.
Пясъчник не се страхува от основен враг на всички видове настилки - вода и рязка промяна на температурата. В нея няма пукнатини и водата не унищожава този материал. Настилка от павета ще послужи като дълго време не се нуждаят от ремонт, подмяна на елементи на настилката и ще надмине всички видове покрития за индекса на съотношението цена-качество при едно условие - правилно проведената полагане.

Най-здрава, красива и дълготраен материал за настилката е от естествен камък, пясъчник. Той има уникална текстура, е екологично чист естествен материал и се вписва идеално в пейзажа. И пясъчник за настилката може да изглежда като под формата на пластове камък, така и под формата на плочи.
Павета от пясъчник намира широко приложение в строителството на пътища, пешеходни тротоари, мостове, кейове, градински пътеки, благодарение на минерални свойства и безопасност на околната среда. При правилно полагане на павета не изисква специални грижи и изглежда безупречно в продължение на десетилетия.
Пясъчник не се страхува от основен враг на всички видове настилки - вода и рязка промяна на температурата. В нея няма пукнатини и водата не унищожава този материал. Настилка от павета ще послужи като дълго време не се нуждаят от ремонт, подмяна на елементи на настилката и ще надмине всички видове покрития за индекса на съотношението цена-качество при едно условие - правилно проведената полагане.

За носещия слой трябва да се прилага издръжлив, царствата песъчинки материал (трошен камък, чакъл). Този материал трябва да бъде нанесена равномерно по височина и директна с подходящи наклони. Когато устройството лесните пътеки, най-често се използва слой от 15 до 20 см. При устройството на територии от павета за преминаване на леки автомобили се използва слой от 20 до 30 см. При големи натоварвания носещ слой се увеличава и се вписва в няколко слоя, като всеки слой задължително е уплътнена.

Монтаж на бордюри.
За да се избегне "разпространението" павета по краищата използват поребрик, който трябва да достигне до половината от височината на павета, и след това може да бъде открих нещо покрити естествено почвата.

Устройство выравнивающего пясъчния слой под каменни плочи.
Върху уплътнена носещ слой като основните слой се нанася слой пясък с дебелина 3-5 см, непременно чисто (без глина). Преди да оформите подстилающий слой, да изложи выравнивающие рейки и закрепете с помощта на пясък.
След като водачи ще бъдат изложени в съответствие с всички наклони и добре закрепени, за да се впишат подстилающий слой между тях и разглаживается с помощта на правила, така че да павета, преди тя да бъде запечатан, разположена на 1 см по-високи от необходимото ниво. След това водачите внимателно събрани, а останалите желобки внимателно напълни с пясък. На смърчови паркет не стъпвам!

II. Полагане на павета
Полагане започват да:
• От долната точка до стъпка
• От оптически важна граница
• От важните зримых елементи, като главният вход на къщата, на верандата, и т.н.

Преди да се започне да оформите първата редица на павета, за отлежаване на точното разстояние шевове трябва издърпайте захранващия кабел по цялата дължина и ширина на обекта. След това, следвайки натянутого кабел, пристъпваме към подреждане. Проверка на точното местоположение на шевове се препоръчва на всеки три реда върху павета.
Се поставя с помощта на гумен чук, лесно постукиванием по паваж. Всеки 5м2 върху, но не е уплътнена павета, я хоризонтална повърхност се контролира с помощта на 2-метрова правила, с толеранс от 5 милиметра до 1 см на 2 метра върху площада.

III Прекратяване на фуги и уплътняване
След като павета поставен, покритие уплътнена.

След първото запечатване на готовото покритие върху повърхността, наля малко е задължително да е много сух просеянного и чист речен пясък, така, че пясъкът лесно и плътно заполнял процеп между елементите. Насыпанный пясък разметаются равномерно по цялата площ и унищожава по шевовете просто подметанием, "обвързване" всичко покритие здраво и сигурно. След това на суха и чиста покритие отново е уплътнена и се нанася слой от сух просеянного пясък. Препоръчва се този слой пясък се оставя, за да може той полежал известно време. След това можете отново проместі площадка.
При полагане на каменни плочи на мостови, по които се движат превозни средства, трябва да се създават шевове с достатъчно здрав и устойчив попълване, че усилията на срязване, създадени натоварване на колелата, сигурно са се предавали от камък към камък, камъни в противен случай ще се движат един спрямо друг. Запълване фуги целесообразна преди всичко на автомойках и на бензозаправках. Ширина на шевове не трябва да бъде по-малко от 8 мм. При избора на подходящ заливочного материал трябва да вземат предвид климатичните и експлоатационни условия. Приложение на битумни или други подобни заливочных материали поддържа определена еластичност на пътната настилка.

IV Текущата експлоатация
През зимата, за да се избегне лед язовири, покритие, което е необходимо редовно да се почистват с помощта на една метла и дървена лопата. За намаляване на скользкости може да се поръси с пясък. Ако снегът не е бил отстранен навреме, и слана се образува, в никакъв случай не забирайте на леда с помощта на метален скрап.
При въздействие на различни материали на мостово може да възникне замърсяване, значително променят вида на покритието. Например, гуми остават черни ленти, прах и пътна кал правят повърхността на черно и сиво. С помощта на препарати и специални вещества може да се върне на повърхността на оригиналния цвят.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика