неділя, 31 серпня 2014 р.

На територията на детския смях

Беларус красавицата и състезател на конкурса "Евровизия 2005" Анжелика Агурбаш десет години назад и да си представите себе си не може, че някога ще се премести в Русия, ще посрещне тук любовта си, ще се превърне на голямо майка'ю и господарка веднага две уютни къщи - къщата на съпруга си в предградията на Кралицата и луксозен тристаен апартамент в Крылатские хълмове.

Angelica, Вашето детство премина в Беларус. Как да запомни'запомнен Ви къща на детството?

Къщата на моето детство - това е гостоприемен дом на дядо ми в Минската област. Уютен и добре поддържани, тази къща приеха съм срещал много гости - роднини (майка ми в седем'ти беше на 8 деца), приятели или просто познати хора. И празници тук винаги са били голям празник. Пам'спомням си, че винаги са чакали на изхода, за да най-накрая се отправи към дядо. Той беше страхотен човек, невероятно започнало. И много ми хареса! Струва ми се, повече от всичко обичал. Благодарна съм на Бог, че той ми даде в детството щастието да общуват с бабите. Когато бях на 13 години, не му стана. Но аз го пам'спомням си и все още обичам.



Вие сте изпитали неудобство, когато се премести в Русия?

Да, разбира се. Когато живеех в Беларус, не можех да си представя, че някога ще напусна страната си. Аз наистина не разбирам тези, който излезе тогава, в онези времена в Америка, в Австралия. Аз съм виждала, тъй като те копнеят за родината. Просто се побърка! А когато се премества в Москва, а след това върху себе си с повече от усетила целия ужас эмигрантской живот. Привидно, Белорусия наблизо, не трябва да се усеща някаква разлика - ние дори границите такива няма, но въпреки това. Аз съм много дълго време привыкала към москва, към ритъма на този град. Животът в Минск и живот в Москва - това са две напълно различни живота. Абсолютно точно знам, че животът в Москва минава по-бързо, се втурва като электричка. Понякога дори не успеваешь да се разбере, че с теб се случва. Въпреки това, аз живея тук вече n'пет години и успя да се влюби в този град. И сега, когато дойда в София, разбирам, че моята втора родина в момента в Москва. Въпреки че Беларус аз както преди обичам, и тази любов се запазва на почти физиологичен ниво.

Къде Сте живели, когато пристигнахме в Москва?

Първите два месеца живеехме в хотела. След това е малогабаритна двустаен апартамент, в който живеехме шест месеца. А когато стана окончателно ясно, че аз съм омъжена за Никола, ние сме се преместили към нея в просторна къща в предградията на Кралицата. Площ на къщата е около 700 кв. м Факт е, че изграждането на дома започна още отец Николай. За съжаление, вече не е с нас. Къщата е много пътища на моя съпруг. Той при никакви обстоятелства не иска да го напуска. Оказва се, че дойдох в съвсем "мъжка" дом. Сега нашата "крепост" затворен за основен ремонт. В зв'във връзка с приключването на нашето многочислено семейство. За четири години тя е силно отглеждат. Седем от нашите деца, плюс още роднини и приятели. Двете ни дъщери вече да се оженя. В една вече родила дъщеря, и сега у нас се очаква голям попълване на част внуци и внучек. Нашето масата в хола вече не е достатъчно, за да се настанят удобно и на цялото семейство на обяд или вечеря. Расширим Эрко-хол и се слага там, на огромна маса, като най-малко персони на 30. А сега се преместихме в този апартамент.



Каква е историята на появата на тази тристаен апартамент в Крылатские хълмове?

Апартамент с'яви n'пет години. Николай купих я за мен, с надеждата, че аз бързо се преместя с децата от Беларус. В края на краищата, аз бях по едно време дълго не соглашалась се местят. А когато ние вече се ожениха, и аз се премества в Москва, а след това веднага, също не се решавах да се установят в този апартамент. Още повече, че там са били само голи стени. Така че този апартамент е за дълго време пустовала. И само преди две години тук под мое ръководство започна ремонт.

Можете да наемете дизайнер за оформление на интериора'интериор на апартамент?

Целият дизайн е измислен от мен. Въпреки факта, че ние първо наехме много надеждно строително агенция, която извършва целия ремонт на апартамента ни. В щата на агенцията се състои от два дизайнер, който ми помогна с закупуването на мебели. Факт е, че аз съвсем не знаех, където, например, в Москва можете да поръчате мебели, осветителни тела и други аксесоари. Дизайнерите са посетили мебелни бутици, носеха ми огромно количество директории. А в моята компетенция е да одобри или отхвърли предложените ми възможности. Между другото, първоначално този апартамент е четырехкомнатной плюс кухня. Ние сме сложили на една стая и са направили хол, совмещенную с кухненски бокс. В хола са направили хазарт и картова зона. Ме обзема гордост от невероятна gizmos в апартамент - това е лампа във формата на кълбо върху картата маса. По мое мнение, нашият апартамент сега е оформена в стил ар-деко стил с елементи на класически дворцовия стил. Е, че аз сама е разработила дизайн, не е нищо особено. За тази цел е необходимо само малко ум и вкус.



А защо в апартамента толкова много на Вашите картини и огледала?

Това платна на известния беларуски художник Андрей Смоляка. Те са ми много скъпи. Всички картини са се преместили с моята минската апартамент. Вярвам им, моята основна ценност. Без тях аз не мога да живея. За огледалото ще кажа, че това е моята истинска болест. (Смее се. ) Не може да се мине, не гледам там. Постоянно намеря поглед в огледалото собственото си отражение. Кой каза, че огледалото отнемат енергия. Затова сега се опитвам колкото се може по-малко да се погледне в огледалото. Опитайте се да живеете по-естествено, като излиза от различни конвенции. Веднага си спомням думите на един велик характер: "В света има толкова много неща, които не са ми нужни". Научила филтрира тези неща в живота, които не са ми нужни, за да се освободи си пространство. В нашия век на информационна натоварване изисква подреждаме приоритетите си и да ги опаковат всичко по своите рафтовете на магазините, отделяне на важното от второстепенно. В противен случай може просто да се побърка.

За Вас е важно, на кой етаж живее?

Харесва ми височина. Нашият апартамент се намира на dev'петия етаж - той е последният.

Без които е немислимо Вашия дом?

Без детски смях. Казват, че ако до 30 години не и къща пълна с детски смях, той се изпълва с кошмарами. Слава Богу, при нас това няма да бъде. Къщата ни винаги е пълен с детски смях. И все още за мен е важно, какви неща ме заобикалят. Не обичам всичко навороченное и пафосное. Трепетно отнася до цвят, тонам и полутонам. Харесвам семпли, изчистени линии, които аз с удоволствие декорируют всякакви елементи на интер'джери: картини, скулптури, свещи.



Вашето любимо домашно занимание?

За мен най-добрата почивка е просто спят и не правят нищо. Има всякакви екстри, за да гледате, може би е глупаво предаване. Понякога обръщане някакви списания. Това ме отвлича от проблемите и грустных мисли.

Има неща, които са особено ценя?

Отношенията с близки хора - това си струва. И, разбира се, здрав'аз съм. Ако няма здраве'аз, тогава в живота вече нищо не е необходимо - нито на апартаменти, нито къщи, нито лукс.

Независимо дали Сте светски събития?

Всякакви светски събития посещавам много рядко. Отнасям към него много избирателно. Сега имам професионален творчески екип и голямо семейство. Затова често се появи в света не разполагат нито с време, нито сили.

Angelica, Имате ли любим писател или настолна книга?

Аз не съм прочела вече хиляда години, въпреки че нуждата е голяма. Но, като в ръцете си книга, аз постоянно заспивам на трета-четвърта страница. Настолни книги от детството си имам три: "Малкият принц" Сейнт-Екзюпери, " " Старецът и морето" на Хемингуей и приказки на ханс кристиан Андерсен. "малката кибритопродавачка" - това ми е любимата приказка.

Къде и как предпочитате да прекарате ваканция?

Почивам, като цяло, у дома. Преследването на домашно отглеждане, приготвяне на храна. Въпреки, че аз съм освободен от ежедневните домашни задължения, като и по-рано руковожу хора, които помагат ми за дома. Без моя намеса, не може да направи. А аз все още обичам да почивате на морето. Морето дава огромен прилив на сили. Море, слънце и пясък, за мен най-добрият релакс. Като цяло, водата е винаги помага да се освободи от житейските преживявания. Ако говорим за пътуване за различни градове, а аз много обичам Лондон и Милано. В тях има живот - не наигранная, а е такава, каквато е. Тези градове ми дават усещане за свобода. Там аз си почивам сама и виждам, как почиват, други, напълно непознати за мен хора - излизаш, свободно да изразяват своите мисли, емоции, желания.

И в заключение, Ангелика, което за Теб означава любов?

Любовта - това е животът. Това неустоимо привличане един към друг, което помита всичко по пътя си. Любовта е невъзможно да бъдат объркани с характеристика на любов. Това е нещо, без което ти не можеш да живееш.

Ксения Фінаева

Източник: PRO недвижими Имоти

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика