неділя, 24 листопада 2013 р.

Dekorative finishing

D. f.

В този брой ние ще започнем да ви разкажа за все нови и неясна имаме дизайнерски посока Dekorative finishing. В българския език не е подходящ синоним, няма срок, се обяснява това понятие. Когато в Русия го наричат альфрейний произведения, дълго време тази техника е невостребуема чрез нейната изтънченост и високата цена, по-късно тази техника се е върнал в Москва, а сега и до нас.

По същество Dekorative finishing - това е художествена работа над текстура и художествена плиска на повърхността, последни довършителни щрихи. Такава обработка се използва вместо банального боядисване на стените или оклейка тапети. D. f. - Техника на украса на тавани, формовани интериор, мебели, обработка на дърво, тухли, керамика и т.н.

Не отстъпва от принципите и спецификата на изпълнение на всяка отделно взета техника стенописите, художниците създават произведения, всяко от които изпълва, краси и обогатява модерен интер'джер. Нито една работа не е retriable. Да бъдеш в един взаимодействие с архитектура интер'интериор, тези произведения са прекрасен завършек на всеки интер'джер.

Работа - пример

Работата започва с чист грунтованной бяла или сива стена (най-добре ако стените са подготвени", под лампата" това е идеално гладка, без резки промени на светлина) или от обикновен наличието на предмета на интер'интериора, който по-късно ще зафінішірован. Пример финиширования удобно да се помисли за извършване на оформяне на елитен столичен клуб "X-ray". Пред нас стоеше задачата в оформяне на повърхности на стените на клуба в стил поп-арт. За най-светлата предаване на идейна стилистика на клуба (club е декориран в стил от 70-те) сме използвали орнаментальную композиция от m'как да преминат доста ярки цветове.

За възможностите

Едно от направленията D. f. - Имитация на состаривания повърхност, да се справят с почти всички елементи на интер'интериор, също така и с помощта на D. f. може да: посріблити столове, украсяват под мрамор гипсовую балюстраду, покриване на тавана позлата.

Нито една от интер'ери специалисти D. f. не използват само една боя, дълбочина на цвета се постига по два начина: чрез използване на няколко нюанса боя или покритие глезалямі прозрачни лессировками. Откъслечни цвят се използва, защото в природата няма отворени цветове, всичко е боядисана в полутонове. За всяка повърхност има маса съответните условия: къде точно се намира той и как максимално изгодно да я подаде? Разбирането на тези неща и определя клас дизайнер, специалист D. f.

Става дума за това, да познае и да разкрие идеален образ на всеки материал и да намерят хармонично съчетание на всички участващи в обработката на материали.

На запад нито едно помещение, не е без D. f., ние имаме за тази технология са се обърнали далеч не е всичко, това се дължи на факта, че технологията е много ревностен и много малко специалисти, които правят качествено своята работа. Ние сме свидетели на огромно чувство на съжаление за това, че повечето от нашите архитекти и дизайнери не виждат възможности да предложи на своите клиенти качествени и най-важното нестандартни предложения за оформяне на интер'джер.

За материалите

Бързо се развива пазарът на декоративно-облицовъчни материали причинява все по-голям интерес, както от професионалисти, така и сред купувачите. Изобилие от идеи и материали за тяхното изпълнение позволяват постигане на невъзможни по-рано резултати. Стотици фирми от всички краища на света предлагат лакове и бои, броят на които надхвърля всички разумни граници, колор студио дават възможност да се получи някой от желаните цветове, и все пак...

Внимателно покрашена, но е плоска стена не може да предаде неуловими нюанси на цветове, игра на светлина и сянка, обема и дълбочината на тон.

Затова професионални художници, като се използват всички предлагани от днес за декоративни довършителни материали, създават уникални, изключителни свойства на архитектурно-художествени покритие. При това никога не използват само един род декоративни материали.

Всяка повърхност е индивидуален и различен, е невъзможно в друга архитектура, тъй като тя обов'непременно ще се различават поне един оттенък.

За цената

Всяка работа в фінішуванні се разглежда индивидуално, ценообразуването се формира по следните позиции:

  • цената на материалите
  • сложността на изготвянето
  • брой слоеве прилагани при създаването на повърхността
  • степента на художественности и изключителност

По цени решат много лесно, в фінішуванні няма фиксирани цени и себестойността, защото ние не се повтаря нито една повърхност, това е един вид и е едно от предимствата, защото ни е ясно стремеж на човека към оригиналност. Понякога примитивна форма, но е уникална по обработката на повърхността може да струва няколко хиляди долара. Архитектура може да се повтори, работа - никога

За възможните техники на изпълнение

Стенопис

Под термина "стенопис" се разбира писмо на суров варова основа на бои, разведен вода. Фреската е широко разпространена в минали епохи. Я знаеха в Древен Египет и Древна Гърция, пише си го в Древния Рим, Византия, в Русия. Многобройни стенописи са изпълнени в средновековна Западна Европа. В тази техника са създадени най-прекрасни и изключителни произведения на стенописите.

Използването на стенописите в днешния интер'ери:

  • художествена рисувани стени и тавани
  • декоративни ниши
  • фресковые пана и поставяне
  • рисувани елементи в интер'ери

Мозайка

Мозайка - една от видове облицовки и декоративни облицовки архитектура. Мозайка днес живее, да се развива и усъвършенства. Древните римляни наричали тази техника "opus musivum" - означава "изградена от части". Древен пам'паметник на мозайки, че е стигнал до наши дни останки от орнаментального декор на стени и полуколонн древне шумерского град Ур (IV хилядолетие пр. хр), на Мозайка и морски камъчета в открити дворове на къщи са правили древните гърци (V в. пр. хр). Майстор на елинистическата епоха и на Древния Рим (IV пр. н. е. Ъ.. )-IV век от н. e.. выкладывали мозайка предимно от естествени цветни камъни вече цели декоративни композиции и състоящи се в пода и стените на дворци и терми. В онези времена достатъчно широко приложение има смальта - глушене цветно стъкло, до нашето време, този материал се използва като основен. Безпрецедентен разцвет преживява мозайка във Византия и Древна Русия, където смальтой разпространява огромни площи, украсена с мозайки интер'еры храмове, създават сложни композиции, поставяне орнаменти.

Дълга безопасността на мозайки са предоставили материалите, от които те са създадени. Именно това им качество в съчетание с декоративни, ярки цветове, блясък на повърхността за набиране на персонал и са принудени да се обърнат към тази техника, въпреки относителната сложност, както за готвене, така и извършване на самите произведения, въпреки високите разходи.

Естествен камък, керамика и смальта - основни материали набор от мозайки, материали са наистина вечни, които не се страхуват от почти всякакви атмосферни въздействия, те се съхраняват, без да променят цвета и тона, в продължение на векове.

Използването на плочки в съвременната архитектура:

  • фасадите на сградите
  • мозайка решение на домашно пространство
  • басейни
  • стенни декоративни панели и поставяне
  • подови мозайки

Използвани материали:

  • смальта
  • стъкло
  • естествен камък
  • морски камъчета
  • керамични плочки

Сграффито

"Сграффито" е сравнително млада техника стенописите, същността на което се състои в последователен нанасяне на тънки цветни слоя разтвор на архитектурна равнина, нататък, прошкрябуванням специални инструменти пресни, не на мъртвите горните слоеве до разкриване на долните, които се различават по цвят и тон, според передавленним модел. За първи път сграффито'се появи в Италия през XV век, когато там са станали оштукатуривать големи равнина на фасади на сгради, и е необходимо да ги декор. В следващите времена, тази техника е вписано и в други страни в Европа. Класическа техника сграффито може да бъде допълнена с релефни сграффито, което дава възможност за създаване на одноцветное изображение нисък релеф, а също и комбинация на тази техника с цветен декоративен фон.

Тази техника стенописите заслужава да получи широко разпространение в съвременната архитектура, тъй като позволява на сравнително прости средства получаване на изразителни декоративни господстващо (украшение, вложки и др.), така и да създадете в този материал са значителни по мащаб произведения.

Използването на днешния интер'ери:

  • стенен художествени и декоративни пана
  • стенни декоративни вложки
  • декоративни стенни ниши

Използвана техника:

  • класически сграффито
  • паралакс одноцветное изображение
  • съчетание на релеф с цветен декоративен фон

Витраж

Създаване на художествени и декоративни стъклопис в интер'ери, и экстер'ери:

  • таван витражи
  • витражные подове
  • вътрешните преградни стени
  • поставяне на врати и прозорци
  • витражные лампи, полилеи, фенери
  • вмъкване на мебелни фасади
  • декоративни пана за ниши с осветление
  • камини и прозоречни решетки, стълбищни парапети

При създаването на витражи се използват различни техники и комбинация от тях:

  • класически витраж
  • тифани
  • слели (изпичане стъкло)
  • комбинацията от кован метал и стъкло

Максим Tanya
арт-директор на дизайн студио "Nt"

Източник: www. nt-studio. by

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика