неділя, 24 листопада 2013 р.

Като се залепят тапети на боя.

Много, който задава такъв въпрос. Аз казвам, че може. Но при условие, ако повърхността е гладка и здрава. Ако не, тогава трябва повърхност преди оклейкой тапети ошпаклевать и откъсвам тези места боята, които се държат до повърхността;
Преди оклеиванием тапети на блажна боя, трябва да се направи на повърхността на изкуствена грапавост, т.е. да ги увеличи сцеплението с други материали. Защото една от причините, поради тапети не искат приклеиваться към маслената боя е, че на повърхността на боята е гладка, с други думи в тази повърхност е ниска адхезия. На Много места съм чувал, че преди оклейкой тапети на боята трябва да се направи грапавост wheelhead хартия. Аз с това не съм съгласен.
Защо?
Защото това ще разчупи силата на маслената боя. И в някои места, след такава обработка, боядисване може да се справи с стената. И тъй като тапети по време на изсъхване на стената се събират, тогава те могат да се забави и цялата боя от стената.
Че аз препоръчвам?
Трябва да обработва повърхността, върху която се прилага блажна боя, кварцова грунд или Бетоноконтактом. Тези грундове, специално предназначени за да се гарантира, че на повърхността на грапавост, която увеличава сцеплението с повърхността. Ето как изглеждат техните опаковки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика