середа, 13 листопада 2013 р.

За да се опре на пилоти

Често селска къща е доста лека постройка, така че няма смисъл заровени пари в земята, сооружая скъп лента (по-сал! ) Основа. Един от изходите в този случай е използването на бетонни пилоти, които са се доказали надеждна опора за дома.

Машини за набиване на всяка фондации се радват на заслужена популярност сред собствениците на жилища. Те са сравнително по-бързо се строят, и най - важното-позволяват да се пести средства на етап нулев цикъл. В повечето случаи тези опора използват за дърво'дървени или рамки къщи, сравнително леки и не създават голямо налягане върху почвата.

Важно е да се определи точка. Обикновено, хемороиди, поставени в точките на максимално натоварване - това са ъглите на сградата, местата на пресичане на стените и инсталиране на стелажи рамка. За леки сгради са напълно подходящи стълбове, съставени от тухли. Но тук става дума точно за пилоти.

Кафяв и клане

Ще започнем прегледа с бурозабівних пилоти. Тази технология, както подсказва и името, се основава на забивании в земята бетонни пилоти, произведени в заводски условия. Механичен чук с ужасен гръм и трясък, да'е хемороиди, загоняя си в земята... Тази картина е типична за големите градски строителни обекти, а за град такъв метод за забиване на практика не се прилага.

За да инсталирате бурозабівних пилоти преди всичко е необходимо да пробиете добре. Пробиване се извършва въртене на специална сонда, за да се стените на кладенеца са равни. След това, разбира се, ще трябва сваєбійна техника; и без шум не може да се мине, но ужасен трясък, от който трепна съседните къщи, все пак не ще.

При използване на бурозабівних пилоти липсват мокри операция и след устройството на фондацията не е необходимо да чакате, докато бетон схватится, може веднага да се премине към изграждането на носещи стени.

Бурозабивные пилоти са цельными, направени от масивен бетон, и с вътрешни кухини. За производството им пилоти се използва бетон клас На 15 и В22, 5. Армируют хемороиди обикновено основен инсталации или висока якост на тел. Най-често се използват пилоти с дължина около 3 m и с напречно сечение на стъпалата 20 х 20 см, на горната част - 40 х 40 вж.

Пилоти с вътрешни кухини малко по-евтино цели, така и като материал отива по-малко: бетон - 20%, арматура - 50%. Въпреки това, техните якостни характеристики са доста високи и те са напълно могат да се прилагат за бурозабівних основи. Запушват ги същите сваєбійні чукове, и доста пилоти квадратно сечение.

Освен кв., идват пилоти на правоъгълен сечение (плътни и с пустотами), които обикновено се използват за изграждане на подпорни стени и укрепване попадащи бреговете на водоеми. В продуктовата гама на производителите има и кръгли тръбни пилоти, и кухи отвътре. Те идват, както с отворени, така и затворени двата края и са предназначени за забиване в слаби почви.

Бетонуючи кладенци

Основната разлика технологии буронабивных пилоти - липсата в началото на процеса на пилоти като такъв: тя не привозится на стройплощадку в готов вид, а се създава в хода на формиране на фондацията. По здравина и надеждност такава купчина, по нищо не отстъпва произведена в завода.

Буронабивные пилоти не изискват прилагането на шумна и скъпа сваебойное техника - това им е плюс. Имат ли минуси? Може би е така. Първо се прави отвор, след това в нея се излива бетон - всичко това е доста трудоемък процес. Нататък бетон трябва да престои известно време, за да хване, и това означава пробив в строителството. Освен това, такава работа е много трудно да се прави през зимата, в студа, и изобщо в лошото време, тъй като е неизбежно мокри операции.

Въпреки това методът намира все по-широко приложение, тя е особено подходяща за изграждане на основите на вспучивающихся почви. От техниката, като правило, се използват бензинови или електрически боракс, които можете да купите на пазара, както и специални сондажната агрегати. Доста по лесно сграда, например хозблок или парна баня, хемороиди могат да бъдат не толкова основательные. За създаването им е доста подходящ ръчно изработени градински бур, който бурятся кладенци с дълбочина под нивото на замръзване на почвата. В всяка добре поставена обрезок асбестоцементной тръба, който служи за трайно прикрепените кофража, в него са положени тела и се излива бетон. В резултат на това се получават много здрав и издръжлив опора за сградата.

Бетон, използван за попълване на кладенеца, обов'задължително трябва да е тежка, за което в състава му се инжектира кварцов пясък, чакъл или баластра от твърди скали. Бетонирование буронабивных пилоти трябва да бъде непрекъснат, с интервал между полагането на отделните порции бетон не повече от един час. Теглото на основата на тези пилоти е възможно само след пълното стягане, т.е. не по-рано от 28 дни след края на въздушния купол.

Метод ввинчивания

В последните години набира популярност вид свайного на фондацията, с помощта на така наречените спирални пилоти. Те се използват най-често при изграждането на сгради на пясък, торф'дървени или глинести почви с повишена влажност. Това, разбира се, на сложен терен може да се изгради за успокоение и заглубленный лента основа, но практиката показва, че това не винаги е оправдано. Основа на винтови кокили ще бъде не по-малко надеждни, но ще струва при това в две, а в три пъти по-евтино.

В какво е тайната и особеност на тази технология? На първо място в това, че самите пилоти специална форма. Режещи остриета определена конфигурация в долната част на пилоти позволяват ввинчивать си в земята, като саморез в дъската. И почти на всяка дълбочина е пречка може да стане само гранит или базальтовый масив. Обикновено е напълно достатъчно до нивото на замръзване на почвата.

Колко е устойчив на такава основа? Не е ли в резултат на ввинчивания съборят на земята, а купчина след това свободно да "виси" в този земляном гнездото? Тази купчина седи в почвата е много плътно. Поради малките площи на контакт, нова купчина с грунд и наличието на режещи лопати са изключени движение на фондацията, дори и при замразяване и размразяване на почвата.

При сравняване на този метод с бурозабівним, няма трясък на място няма, тъй като пилоти ввинчиваются в земята с помощта на малошумных двигатели. И бурозабівной, и буронабивной метод предполагат някакъв обем земни работи, а именно: подготовка на кладенци за крайния пилоти или за заливане на бетон. Има хемороиди ввинчиваются в почвата без предварителни дупки и, което е особено ценно в нашия климат, по всяко време на годината.

Инсталиране има на хемороиди могат да бъдат на всякакви почви, включително и на подвижни торф'дървени, както и по склоновете на хълмове, в близост до големите дървета и подземни комуникации. За къща на стръмен склон има пилоти ще бъдат, може би, най-добър изглед на фондацията. Не трябва да се изравни парцел и се използва тежка строителна техника. Такъв вид фондация може да издържа на големи натоварвания, както и монтажа му не отнема много време. Още едно предимство на винтови пилоти - готовност веднага да вземе товар, което ускорява строителството.

Има хемороиди представляват кухи метални тръби с сондажни ножове. И дизайн на лопатките е такава, че при закручивании пилоти на земята не разрыхляется, а, напротив, уплътнена.

Преди изграждането на основите трябва да се определи дълбочината на неустойчива почва, брой пилоти, разстоянието между тях, както и да се очертае мястото на монтаж на стълбове. Хемороиди се свиват по цялата дълбочина подвижен слой на почвата. Ако те са достатъчно дълги, може да ги увеличи. След инсталиране на стълбове, стърчащи части жилки се на нивото на бъдещето на фондацията, след това в кухината се излива бетон.

За подобряване на общата цялост на конструкцията пилоти скрепляют с помощта на перваза или дървета'дървени греди. Като защита от корозия се монтират машини за набиване на всяка оголовки, след което конструкцията се покрива със специален състав, въз основа на емайла и епоксидна смола. Срокът на експлоатация на винтови пилоти - до 100 (! ) Години.

Накрая, имайте предвид, че тази технология е проверена от времето. Има купчина с'появиха още през първата половина на деветнадесети век, първо в Англия, а след това и в Русия. Има хемороиди, не веднъж модернизирана версия, по-специално, руските инженери са ги специални ножове от особено здрава стомана, доведе до по-висока надеждност и устойчивост, които позволяват използването на такава основа, дори в условията на дългогодишна).

С една дума, да се опре на пилоти при строеж на къща понякога е не само възможно, но и необходимо: спестите средства, скъсяване на сроковете на строителството и при това да не те загубя като

Станислав ФРИЙД

Мнение на

Сергей Перевозников, началник на отдел " продажби " ООД "АРМА СПб"

Наистина, свайно-винтова основа е добре забравено старо. В Каспийско море има град Петролните Камъни, построена изцяло на винтови кокили. Строителството му е започнало през 1949 г.! Към днешна дата населението на града е над 4000 души, като общата дължина на улиците около 200 км. Благодарение на мощни остриета на купчини, което позволява вкручивать ги в почти всеки терен, изграждане на основите на такъв тип стана възможно почти навсякъде. Има хемороиди - отлично решение за основа, предназначени за малоэтажного страната на строителството. Най - важното-с дължимата отговорност подход към избора на компания-строителен предприемач, за да може при строителството са спазени Снипы и спазват всички характеристики на терена. В последно време случаите, когато недобросъвестни организации използват нестандартни материали, които в бъдеще трябва да инвестират големи средства в ремонт на сутерена. За да се избегне това, трябва да изберете фирма с богат опит и добра репутация.

Източник: Цялата ваканционни имоти на Ленинградска област

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика