- "Говори истината, но направете истината очарователна"
- Дейвид Огилви, риболов
Климатизация - набор от дейности и устройства, осигуряващи създаването на изкуствен климат в помещенията, а понякога само на работни места. Климатизацията се осъществява посредством климатични системи, отопление, радиация и конвекторного охлаждане, вентилация. Ефектът на действие на климатична се определя от температурата, влажност и подвижност на въздуха, а също и температурата на повърхности, огради и елементи ("Голяма Руска енциклопедия", 2001)
Годишният оборот на предприятията, които произвеждат оборудване за генериране на климата в страните от Ес, над 20 млрд. евро. Тази цифра говори. Но най-лесният изход, който моли за себе си - това е необходимостта от цялостна работа по този въпрос, с оглед на всички възможни обстоятелства, като се започне от законодателната рамка и завършва с техническа информация на производителите на стоки и услуги на този сектор.
Основният въпрос, към днешна дата - на растящите изисквания към икономия на енергия. Защото за отопление, вентилация и климатизация се изразходват една трета до една четвърт от цялата енергия, използвана в Европа и в Русия.
Най-голямата възможност за подобряване на параметъра за енергийна ефективност са в сектора на характеристиките на инженерни съоръжения в сгради.
Пълнотата на цялото оборудване за климатизация - е в основата на хардуерната съвместимост на цялата система като цяло. Се променят изискванията към отоплителната индустрия - сградна трябва да стане по - "умни" и се приближи един до друг по технически параметри. Огромна маса от организации зает изработката на различни препоръки за подобряване на ефективността на използване на системите за отопление, вентилация, климатизация и доставка на топлинна енергия. Но ефективността на усилията на всички заинтересовани страни често е ограничена лоббистскими настроенията на големи компании, което ясно е в полза на дребни и средни предприятия и още повече - на крайния потребител. Разработване на закон при четене и писане на топлоснабдяването върви едновременно с реформата на производството, което създава определени трудности в правилността на формиране на идеологията на топлоснабдяването в РУСИЯ.
Информационно обобщаване на проблемите, с които се сблъскват всички специалисти, занимаващи се с климата, трябва да служи на изработване на основните принципи, тъй като законодателната власт ситуация, така и техническа.
Специалисти от индустрията многократно подчерта, че в Руската Федерация все още няма орган, който би бил отговорен за целия комплекс от задачи функциониране на системата за топлоснабдяване.
Другата страна на въпроса - това е качеството на доставените на пазара техника. Въпрос на вземане на ефективни съоръжения за отоплителни системи, монтаж, експлоатация и сертифициране - в центъра на вниманието на експерти от индустрията на общността. Остро необходимостта от интегриран подход към въоръжаване на системите за топлоснабдяване и кондициониране на високоефективни съоръжения, което е адаптирано към руските условия. Трябва да се подчертае сектор на местните производители и фирми, сред които "Мовен", "ВЕЗА", "Элемаш", "Арктика" и много други, уверени са водещи в този сектор на пазара.
В сектора на производителите на оборудване за климатизация се наблюдава повишаване на интереса към руския пазар, но не е далеч времето, когато на пазара ще избыточен. Но съкращенията на пазара ще се наблюдава във всички сектори. В раздел високо ефективно и качествено оборудване търсенето е винаги по-високи, но той ще стане по-структуриран. В сектор "евтина" климатична техника ще се наблюдава същата ситуация, както и с вноса на "ширпотреба" в края на dev'деветдесетте години на миналия век. Потребителят, след като направите своя избор в една или друга марка, не е обезпечен нито нормална услуга на услугата, нито представителство, рискува собствения портфейла си. Необходимостта от информираност за основните операторах пазар набира скорост с всяка изминала година все повече и повече. Не е тайна, че много производители от европейските страни от бившия соцлагеря, като малка производствена база, се опитват заполонить на руския пазар евтини котела и, естествено, не инвестира пари в маркетинг и развитие на пазара на инфраструктурата на територията на РУСКАТА федерация, трябва или да отслаби своето присъствие на пазара, или за промяна на търговската си политика.
Значение и публичност на информация, както на законодателната, така и техническа основа на съвременното развитие на климатичната на пазара.
Източник: www. еremont. bg
Немає коментарів:
Дописати коментар