Представете си, че нас някой е дал визитка. Ние сме на нея, радвайки се на проучване (или набързо - но това е само началото, след това ние подвергнем по-задълбочено проучване). Фамилия, име'аз, от баща си. Офис, телефони, адреси...
И още нещо. И това се случва понякога дори е трудно да се види разликата между визитна картичка, която скоро затеряется сред други ненужни книжа и тази, на която мнение ще бъде всеки път се спирам.
В този неуловим влиза и шрифт, който се използва и в картата, и логото на компанията, който трябва да привлича вниманието, да концентрира в себе си мисия и на имиджа на компанията, да бъдат информативни и неповторим. От голямо значение е и самата организация на този, на пръв поглед малко пространство.
Тази карта е част от корпоративна идентичност, индивидуален начин на фирма, която се проявява дори в най-малките неща. Концепцията за корпоративна идентичност обхваща полиграфию, дизайн на фирмени бланки и пликове, стратегия за насърчаване на пазара и рекламна кампания, включително тон и характер на рекламното послание. И мария'кратък част от корпоративна идентичност е външен - а оттам и вътрешния вид на Вашия офис.
А сега нека си представим, че клиентът (посетителят, потребителят) идва във Вашия офис. Той вижда маси, столове, стени и подове, той инспектира лампи и прозорци. И още нещо. И е лесно да улови онази нота, която отличава един офис от друг - как е трудно да се обясни, почемус един човек комуникация минава лесно и на възход, и на друг, ние се опитваме да не се гледат в очите. Така че е важно за Вашия офис съответства на името на марката стил на компанията като цяло. Как да го постигнем?
След изграждане на корпоративна идентичност, PR професионалисти, дизайнери и креаторами, може да свеж поглед погледнем офис и да разбере: как разработен образ трябва да бъде включен в дадено помещение. Какви материали трябва да се използват за декорация? Как трябва да зонировать пространство? Какво обзавеждане ще се окаже и функционална и удобна, и не ще выбиваться от общия стил? Как да осветление?..
Изглежда, в тази част на въпроса е напълно достатъчно, за да постави в неудобно положение човека с най-сериозни намерения. Въпреки това, не се притеснявайте.
Решението е в простата истина: всяка работа трябва да се направи от професионалисти.
И точно, като се обърна към специалисти реклама и PR за провеждане на маркетингово проучване и разработване на корпоративна идентичност, така и в областта на дизайна и ремонт на офиси има специалисти, които прилагат общата стилевую концепция в областта на облагородяване на офис.
По-рано по този въпрос, щеше да се достигне до голям брой професионалисти: специалисти по электрике и канализация, за всички настилки и таван покрития, колориста и дизайнер... Освен това, ще трябва да сами да се координират всички планове и доклади със сто тества нива... Колко е хубаво, че всички въпроси могат да се задават в едно място. И което е още по-хубаво, да отговорите към тях. Освен това в много от активни форма.
Най-различни хора, об'обединени от обща идея и абсолютен професионализъм ще ви позволи да направите офис, в който ще бъде не само най-съвременните и качествени ремонтни и довършителни материали, и цветова гама, удобни мебели и правилното осветление. Там ще бъде неуловим, което ще позволи безпогрешно да различи офис На фирмата от всеки друг.
Разбира се, това ще бъде специален дизайн на помещението. Но не само дизайн. Дизайн, в който ще угадываться сфера на работа на фирмата, фирмена политика, този мотив, който е насочен към целева аудитория, мисията на пазара... Проектирането на офис като част от корпоративна идентичност.
Александър Бабкина.
© Статия е написана специално за компания ПЕРИОДА. При пълно или частично използване на материали препратка към www. eremont. bg обов'задължителна
Източник: www. еremont. bg