понеділок, 23 червня 2014 р.

На Принципа На Доминото

Рядко се срещат къща с интер'по куриер, подобен апартамент на Елена Ханги. Тук'се свързват и сложно преплетени времена, епохи и стилове, създавайки необичайна и заедно с това невероятно уютна жилищна площ. На принципа на доминото " в живота и в интер'ери кореспондент на Hi Home каза домакинята Елена Hanga.

Hi Home: - Елена, вашето детство премина в скромен хрушчов. Сега вие живеете в собствения си просторен апартамент. Разкажете историята й придобиване.

Елена Hanga: - Това е необичайна апартамент. Тя дойде на моя съпруг, още преди да сме се оженили: бившата общите, купена след работа. Когато започнахме ремонт, пожела не просто почиствам я, докато се възстанови този вид, което е бил при предишния собственик на къща за Пенсиониране. Първо намерили чертежи на помещението, след като счупи излишни прегради и възвърна лепнину. В крайна сметка всичко е и нашата нова-стара общите превърна в тристаен апартамент в стил ар нуво. Въпреки това ми отне няколко години.

Hi Home: - На съвременен език интер'джери вашия апартамент може да се нарече еклектичен, но тук тази дума звучи прекалено грубо. По-скоро той прилича на музей, в който се чувствате като у дома си. Този уютен екзотичният музей. Че в него е представена?

Д. Х : - Наистина, мнозина сравняват нашия дом с музей. Имаме "руски" и "африка" на стаята. По-скоро, ние организираме музикални вечери, така и аз имаме'имаше още и "музикална стая. А предмет на моя особена гордост - библиотека.

"Русская" стая - хол, по-скоро дори за гости. Много уютно и топло, но едно съм в нея рядко прекарват време. Но когато идват гости, ние почивка тук с удоволствие. Аз я наричам "женски" възел - на масата. Той е свързан с мен по времето, когато младите дами носеха буйни рокли. Мога да си представя как ще седна около него в м'който диванчик и чуруликаха, докато мъжете са пушили тръба в кабинета.

Добре да седнете с приятели и в кухнята. Тук всичко е под нея и е много уютно. И аз съм Тук една прекарвам много време, дори и постави comp'ютер. Въпреки че много отговаривали от тази стъпка, убеждали, че това е неправилно, но аз направих по своя начин, защото така ми е удобно. Освен това тук има и камина, която създава особен уют. Ние разжигаем, когато идват нашите приятели или просто, когато е студено...

Hi Home: - Лена, а коя стая е вашата любима?

Д. Х : - Разбира се, санитарен възел. Тук мога да прекарва време с часове, за да се изкъпе, да се организира сесии за ароматерапия, да слушате музика, просто да мечтаем и с поглед към себе си в огледалото. Това е моята стая, тук не трябва никъде да бързам, само да се отпуснете и да се насладите на самотата. В банята мога дори да е самата себе си грим и бързо да го премахнете, докато никой не вижда. В края на краищата по-добре, отколкото да се направи стилисти, все още не работи. И още, когато в нашата къща е част отопление, вана могат да се наслаждават!

Hi Home: - Но нали казахте, че предмет на вашата гордост - библиотека...

Д. Х : - Библиотека - това реализира плод на моите фантазии. Аз от детството си много време прекарваше в читалните сред огромните рафтове, пълни с книги, и много искаше дом да има нещо подобно. Един ден се обадих на свой приятел, който в своето време е завършил архитектурен институт, и поиска да излезе с интересен дизайн.

Съвместните усилия успяхме да пресъздаде моята мечта. И още винаги съм искал да има в библиотеката стоеше диван, на който може да легне, да почетете книга или просто да подремна. И аз придоби такава специално за тази стая, истински голям кожен диван. Според мен, той е много добре смесени в интер'джер.

Hi Home: - Вие със съпруга си - филологи-политолози, и имате богата колекция от книги. Интересното е, че четете?

Д. Х : - В детството чета само Майн Рийд, Марк Твен и Конан Дойл, по-късно очарован по-сериозна литература. Сега ние със съпруга си събираме книги на различни езици, дори и такива, които ние не знаем за себе си. Има в библиотеката и специален раздел с книги за дъщеря ни Елизабет-Ан. Да й е удобно да се получи литература, цялата колекция се поставя на по-долните рафтове. Тя вече листата чрез "Мечо Пух" на английски.

Hi Home: - Разкажете ни за "африканско" стая. На кого принадлежи идеята за нейното създаване?

Д. Х : - По-скоро това е интернационална стая, и тя е създал от само себе си. Ние пътуваме много и винаги привозим у дома интересни неща, сладки спомени. Ето, например, когато са били в Африка, купили истински там-там. От Мексико аз донесе много красиви гобеленовые завивки. А когато се работи на Олимпиадата в Сидни, на пам'айв за Австралия " в Русия овечью на кожата. В Дома на същите повечето от тези предмети се получава в нашата "африканско" стая. Имаме цяла колекция от cd-та с национална музика на живо. Ние също така събираме карти на различни държави.

Hi Home: - Лена, знаете как да изберете наистина ценни и интересни неща. Кажете, а имате ли в дома си предмети интер'интериора, които не са закупени, а просто са принадлежали когато си на седем'ти?

Д. Х : - Със сигурност, ние съхраняваме нещата от миналото, които ни напомнят за нашите исторически корени. Например, аз винаги си спомням за детството, разглеждане на стария африкански стол. Когато беше малка, седна върху него, докато майка заплетала ми опашка. Трябва да се каже, на този процес заема достатъчно много време, в края на краищата на косата имам буйни, им е много трудно гребен. И ето, докато мама се опита да "умиротвори" моите къдрици, ние секретничает помежду си. Тя много ме учи. Сега и този стол, и тези неща, които купихме с мъжа ми, че освен за дъщеря си.

Hi Home: - А вие не се ли страхувате се прекалява и, както се казва, "обрасли" неща?

Д. Х : - Ако видя нещо полезно, интересно, никога не мога да спра да се купуват. Освен това аз нищо не выбрасываю, и затова имаме у дома е наистина много неща. Моята жажда за почистване, това се случва, дори и дразни мъжа. Но понякога сме заедно на elina в антикварни магазини. Игор събира реколта, карта и снимки, които имаме в коридора вече цяла галерия. Разбира се, много интересни неща е по рафтовете на магазините, картини стоят все още на пода близо до стената. Като, например, абсолютно впечатляваща колекция от снимки - един вид кръгова панорама на храма " Христос Спасител". Ние също все още не знаем къде да поставите.

Hi Home: - Вие конгреса на купувача. Не посъветва ли как да се избират добри спомени?

Д. Х : - Всичко зависи от това, какво иска човек. Аз, например, не обичам стандартните покупки и никога не стигат до магазин за сувенири магазин. Красотата на екзотичните неща в тяхната неповторимост. Най-необичайни предмети може да се намери в отдалечени от местните села, на истински градски базари. Аз съм абсолютно убеден, че сувенири може да се купи в duty free и още повече в туристически супермаркети. Това е и глупаво, като да купуват в Израел китайските статуетки, в Ню Йорк - гръцки мивки или в Москва на Арбате - гнездене кукли. В тях няма заверка, а оттам и по смисъл.

Hi Home: - А откъде имате такава жажда за прибиране на реколтата?

Д. Х : - Честно казано, преди това живях като в окзале. През цялото време чакаше нещо ново, мислех, че все още имам напред. Затова и не е имало нищо излишно, във всеки момент можех да се дръж с места, оставяйки всичко без съжаление. Дори когато живеех в Америка не е имало нужда натоварят с неща интер'джер. И мебели купуваше от ратан само защото тя е по-лека. Както вече лукс и изобщо не са имали за мен няма никаква стойност. Когато същото е и с'появяват излишни пари, аз предпочитано място ги харчат за пътуване.

А сега разбрах, че искам да свить собствено гнездо, уютно и топло. Мисля, че всички тези промени брокери'свързани, разбира се, с появата на Игор и Елизабет-Ан. Моите приоритети са се променили драстично, и ако по-рано съм била само с техните интереси, то сега най - важното е семейството ми'аз, дъщеря ми. Знаете ли, аз в края на краищата, роди късно и прекалено нежно те обичам. Моят съпруг ми помага да не се превърне в луд мамашей и много време отделя на детето си. Ние го наричаме "коронованная дама"!

Hi Home: - А има ли малка принцеса има своя собствена опочивальня?

Д. Х : - Когато ние наново апартамент, Елизабет-Анна все още не е имало. Ние дори не помислихме си създаде детска стая. Така че, докато тя живее в папином кабинет. Но мисля, че скоро той ще се превърне в нейната баня. А когато дъщеря ми порасне, цялата къща ще се премести я по наследство, като родово гнездо. За това мечтая. Ние можем да живеем тук, или в кое друго място, е без значение. Важното е, че къщата принадлежи на нея. Защото е толкова хубаво, когато има свой дом, където сърцето може да се отпуснете!

Текст: Наталия Удонова
Фото: Вероника Игнатова

Източник: www2. iz-dom. webstroy. bg

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика