понеділок, 23 червня 2014 р.

Къщата, където искам да се отпуснете

Выпускница ", идол-2", певица и писателка Женя Рассказова се спасява от суетата на ежедневието в уютна квартира в центъра на Москва, в която цари хармония на цветове, огледала и безумно красиви картини. Интер'джери този апартамент е отражение на дълбоко чувство за хармония му любовница, която люб'язно се съгласи да споделят тайните на дизайна на интериора'интериор "от Рассказово".

Защо избра точно този апартамент?

Първо, да се живее в центъра е много удобно. Тук всичко е в близост до: спортклуб, любимите си кафенета и магазини. И второ, това е апартамент с една история. Апартамент, както и държава, без история не е интересна. А в апартамента ми са живели още по времето на революцията, така че в кухнята има вратичка и тавани са много високи.

А кой е правил дизайна на интер'джер?

Аз и Елена Темникова, солист на група "Silver". Ние тогава са живели заедно - заедно и да се забавляват. Ние не сме правили специални скици и чертежи и доста се осланя на въображението си и по-интуитивно чувство за стил. Аз харесвам естествени материали: кожа и дърво, не обичам килими и различни драперии, тъй като те събират прах и да отвличат вниманието... Стени предпочитам светли, особено, ако прозорците са малки. Светлина, изобщо, много решава, така че не си струва спестяване на оригинална и планирана цветни илюстрации. Като цяло, жилището трябва да създава добро настроение. За мен уютен дом - това е чистотата и най-малко неща. Не знам как там на фън шуй, но аз се съхраняват само скъпи или необходимите ми неща - с други съм част без съжаление.

Че трябва да се вземат предвид тези, които са решили да направите интер'джери апартамента си от себе си?

Като цяло, само разходи, защото всичко останало зависи от личните предпочитания. Къща - това е място, където можете да се отпуснете и да избягате от ежедневните проблеми. А за творчески човек апартамент може да бъде едновременно и дом и работилница. Някой комфортно се чувства сред "творчески елементарно", а на някой, да се съсредоточи, се нуждаят от чистота и минимализъм. Избор на обзавеждане, цветова гама, осветителни тела, аксесоари - всичко това определя индивидуален стил.

Как Се отнасяте към оценят дарове, и какъв подарък запомни'запомнен най-много?

Аз обичам антични неща. Около себе си антики, се чувствате мъдростта на вековете... Още повече, че антики може успешно да се комбинира с прости форми на модерността. Затова картинки, тарелочки, магнити и други "сувенири" - выброшу, не се обиждай, но старинни часовник или лампа ще се гордеете.

Що се отнася до самото запомняне'незапоминающие подарък, това дори е трудно да се отговори - те са толкова много в моя живот е имало... Въпреки че, един подарък ми е, наистина, да запомни'да се запомни. Момиче в детдоме ми подари одновухого заек и каза, че това е нейният любим. От цялото си сърце да подари, не съжалих. Я се казваше Маша. По-късно тя се превърна в героиня на книгата.

Независимо дали посещавате светски събития и как предпочитат да празнуват празниците?

Ако това не е презентация на приятелите ми в сервиза, а след това го правя с нежелание, по-често щастливи "връзки с обществеността". Ми по-харесват тихи вечери в някое уютно местенце. В Москва имам няколко любими улици и ресторанти.

Моят най-любим празник - Нова година. По - точно-на първи януари, тъй като в нощта на 31-ви декември на 1-и януари аз обикновено работя. Празнуват обичам такъв начин - да се движат от място на място и поздравления. А ето и 8-ми март, не много обичам, ми защо тогава мъжете съжалявам. В края на краищата, ако те са верни на господа, тогава трябва да поздравя всички познати на жените, а това е лесно.



Къде и в коя компания искате да пътувате?

Ако се карат ски с приятели, ако имаш сили - това е едно. Аз много обичам весела компания, но имам обов'задължително трябва да има време да бъдеш една и си мисля... Често взимам в последната минута екскурзии и едно хранене с лаптоп, гуляю, гледам и пиша. На мен ми харесва повече Европа. Може би, защото ритъм на живот там не е толкова бурно, както в Москва. От пътувания цитират различни подаръци на приятели и вино, които после е удоволствие да купя обяд гости.

При Вас често идват гости?

Съвсем не. Моят дом е моята крепост, и всички, които бяха тук - хората не са случайни. Това са тези, които аз мога да отворя своя вътрешен свят. Готвя аз рядко. А когато идват гости, аз развлекаю ги напитки и леки закуски. Аз вярвам, че за гостите най - важното е вниманието на домакините, като не напрез'язливе, а какво е... житейское, за да човек да се чувства спокойна. По-рано при мен дори е кальянная стая, но това се оказа опасно.

Коя е най-радостно събитие се е случило в дома Ви?

В широкия смисъл - това е ремонт, а всички останали събития са се случвали вътре в мен. Знаете, е добро настроение, и ти скачат, както за апартамент и пееш. От страна на би смешно изглежда. Но в края на краищата, никой не го вижда, и можете да лудуват, като дете. Моите любими домашни занимания - прочетете това и правят вписвания в дневниците. Понякога аз разбираю неща, придумываю екипировки. У Дома се чувствам като на почивка. Така че аз репетирую в залата, а и на книга пиша в библиотеката.

Какво, според вас, влиза в понятието "здравословен начин на живот"?

На първо място духовен хармония, след това движение, правилно хранене и здравословен сън. Аз тук изобщо като дете, ако не е добър сън - капризничают. Тъй като аз съм свободен художник, а след това ежедневието составляю себе си самата. Опитвам се всеки ден да спортува поне по един час. Често ми маршрут е: спортна зала - библиотека - репетиция. Като цяло, аз организирам себе си на 8-часов работен ден: срещи с композитори или писатели, работа в студио и библиотека. Сега просто пиша в дует с млад талантлив писател Мария Свешникова. Книгата трябва да бъде много смешно. Вечер обичам заслужено да си починат, но само така, че сутрин да се бодрой. Специални ограничения в живота ми няма, но за по-голяма работа трябва да се откажат от сладкиши, безсънни нощи, дълго пазаруване и "измиване на семки".

Планирате покупка на селска къща?

Бих искал да! Но такива придобиване правят, като правило, хората семейни... Така че в този смисъл аз все още предстои!

Ксения Фінаева

Източник: PRO недвижими Имоти

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика