понеділок, 23 червня 2014 р.

Къща министерството на отбраната

Известен висшата мода'има забележителен познавач на историята на модата, художник на костюми за театър и кино - всичко това е Елена Сурпун. Въпреки маса пафосных униформа, ръководител на модна Къща Elena Souproun започнала работа в скромен по стандартите на московския бомонда квартирке в центъра на столицата. Нейният дом е храм редки неща.

- Елена, как е вашето първо жилище, на родителския дом?

- Всички детство съм живяла в центъра на Пензенска, в големия двор, в който имаше 7 по-малки жилища и на всички принадлежали на моя дядо. В едно сме живели, а останалите са преминали. Това е едно прекрасно, безгрижно време. Нашият двор е ограден от висок дощатым ограда, а зад оградата - училище, където бях. Но един ден нашия двор выгорел. Някак през лятото на съседката варила в двора сладко на керогаз и не забеляза, тъй като огънят е заловен в дома си. Всички опожарени много бързо, дом дървета'яне. Преместихме се в по-голям апартамент също е в центъра на Пензенска. Там съм живяла до 18 години, докато не отиде в Москва.

- Специално избирахме апартамент, така и в Москва да живее в сърцето на града?

- За мен това е наистина много ми харесва, но нищо специално аз не избирайте. Така се храни. Ми първо предложиха стая в комунално жилище в Малка Никитской, аз я купи, а след това постепенно и целият апартамент се превърна в моята. Аз скупала в една и съща стая, самата расселяла съседите си, като им предлагат други, по-печеливши варианти за настаняване.

- И колко е сега при вас стая?

- Три. И кухня. Това е 61 м 2, но всеки от тях аз много харесвам.

- Може би, защото много труд са инвестирани в ремонт и оформяне?

- Труда наистина съм инвестирала много. Въпреки че основният ремонт ми правили работа, аз само раздавала ценни указания и правих интериор: красила хладилен шкаф под подоконником на кухнята в цвят на стените, декорировала столове и закачалки под по-стари времена. Първо завивки златна боя, отгоре друга боя, а след това замерване, за злато просвечивало. Ето ви и ефектът от древността.

Материали по темата

Сергей Зверев: "Осъществяване на къща, вслушайте се в себе си"
Страхотна къща на Ив Сен Лоран
На Принципа На Доминото
- Вие сте безразлични към отминали дни?

- Да. Имам в апартамента всички мебели стара, аз съм я сама купуваше. На Фрунзенской крайбрежната алея е комиссионка - само мебели за дома комиссионка в града, където нощите са заемали място. Там купих си скрин, застана на опашката от 6 часа сутринта, през зимата - малко не сдохла! Відвалила за нея 300 рубли, това са огромни пари за онези времена! Но това нещо струва: махагон, началото на века, работа на руските майстори... Вярно, когато хамали го при мен в апартамента са повдигнати, съседи обвозмущалісь. Скрин се оказа тяжеленный, висок метър и шестдесет, с мъка се изкачи четири селянин и докато се влачат - донесе всичко, което съседите в коридора, се прекратяват. (Смее се)

- Цялата мебелите - от една комиссионки?

- Няма. Когато я затвори, аз започнах да купуват мебели в Санкт. В Москва, като цяло, мебелите са в купеческом стил, а аз обичам ар нуво. В Санкт купих бюро на XIX век, от червено дърво, старата се на екрана и още много неща.

- Когато правихме ремонт на апартамента, към дизайнерите се обърна?

- Какви са там дизайнери?! Това бяха 1980-те години, тогава дизайнери все още не е имало. А и като цяло аз само за един човек ти вярвам - Светлана Люзіной. Тя е чудесен художник, е специализирана в стенописи и перфектно знае за моя вкус.

- И какво, беше неприятен опит с други дизайнери?

- Беше ужасно положението с програмата "Жилищен въпрос". Те се съгласиха да ми ремонт в банята и тоалетната, ме помоли да отида за две седмици. Съгласявам се и подхвърли само едно желание е: колкото е възможно по-малки огледала. Аз не ги обичам. И какво мислите? Когато дойда, но в къщи всичко от пода до тавана в огледалата за обратно виждане! Аз бързо се взе в ръка, в камерата е направила вид, че всичко ми е безумно хареса, но настоя, че на следващия ден всички тези огледала от апартамента ми сложили. Разбира се, никой нищо не е отстранена. Прекарах три ужасни нощи сред огледала. Струваше ми се, че аз - " Алиса в Огледалния: най-малкото движение, всяка сянка се прожектираха и преломлялись в огледалата за обратно виждане - никакъв уют и спокойствие. На четвъртия ден най-накрая дойде на работа. Но тъй като огледало бяха залепени до стените, просто да ги свали, не успя, трябваше да се свалят, стените са били изгорени. И аз трябваше да ги задекорировать картини, които ме много.

- А по какъв принцип сте ги изберете?

- Единствено на принципа на "харесвам - не харесвам". Не виждам художества като успешна инвестиция на пари и няма да се придържаме към единен стил. Имам много приятелите-художници, които дават ми си работа. Много картини от Южен Китай, където обичам да посетите.

- Елена, кои цветове в интер'интериора предпочитате?

- Имам всички стаи са боядисани в пастелни цветове. Не обичам ярки цветове. Винаги взимам боя на една марка - Dulux, да ми ги направят по поръчка.

- А когато вие създавате своите костюми?

- В студиото са в съседство на Голям Никитской. Това е апартамент на моята приятелка, тя е отдал ми я под наем на магазин. Там ние със Свети напълно всички промени, "разшири" на стени, тавани, повдигнати, са премахнати от мазилка на всички стени. Под него е запазена старата зидария от червени тухли, ние първо искат да я напуснат, оригинално същото но после погледна - на кремъл, кремъл се получава - и реши за боядисване на стени в цвят на слонова кост. В резултат на изнесли 10 камиони за боклук.

- Вие сте в студиото само работите или живеете, също?

- През зимата, когато не искате да се получи за пореден път на улицата, остана да спи в студиото. При мен там стои голяма татами с възглавници, бюро, с една дума, всичко необходимо за живот.

- Вашия фирмен знак - мак, това цвете е изписана на вашите визитках. Вие някак използвали този символ в техните интер'ерах?

- Обов'задължително, в работилницата си. Светлина измислих го нарисува на стената над леглото. Но на тухла фигура ложился лошо, така че ние направихме такъв елегантен реч от мазилка и вече на него изобразени мак. Оказа се много необичайно.

- Елена, разкажете ни за вашите четириноги домашни любимци. Те имат своето място в къщата?

- Няма. Те вървят, където искат да спят с мен в леглото, правят там дупки и никакви покупных къщи не се признават. Китайските хохлатые кученце Ханк и Глафира - брат и сестра, те са за мен като членове на седем'ти. В тоалетната те ходят в тави, които аз специално за тях е предоставена в коридора. Козината от тях, не, никакви неприятности. А ето котки - това е катастрофа. У нас живее котка Котофей, на който ние се качваме на вилата и джинджифил котка Парамон, който е въпрос към нас се хранят. Ето един от тях вълна и мирис - не знам как да се справят!

- На кое място в къщата можете да се обадите на любимия човек?

- В апартамента е кухня, а в студиото - реколта ампирных стол, обтянутое бял фолком. Той дори има валяк с пискюли. В него толкова удобно, за да гледате телевизия! Обожавам всичко, което брокери'е свързано с кухненски кът: да готвя, да купуват храна и дори мия чиниите! А тъй като при мен всеки ден е в къщата на маса хора, аз много време прекарвам в кухнята. И за мен е много важно как изглежда моята кухня, колко е функционална.

- Както и да се почисти обичате така, както се готви?

- Не обичам, но се налага. Имах маса домакини, но всички те са превеждали неща ми от място на място, и след почистването се намери нещо беше просто нереално. За мен това е диво раздразнен. Въпреки, че съм в дома на вечния елементарно, всяко нещо има своето място, аз винаги мога да намеря. Затова реших да чисти сама. Сега разполагаме с децата събота - уборочный ден.

- Имате ли деца? Доколкото знам, имате една дъщеря...

- Всъщност, да, Полине 19, тя живее в мен с приятеля си. Но няколко месеца преди снимах на етаж по-горе апартамент за деца-инвалиди. Аз също наричам децата си. Аз ги беше донесла от детския дом в Ніжнеломове и издал патронаж. Първо исках да се вземе само едно момиче, Оля, тя е на 19 години, съм видяла, за нея сцената по телевизията, се обади в дома и предложи своята помощ. А когато пристигна там, се запознава със Сергей, той е на 17, а той от детството си е мечтал да стане фризьор. Реших да го взема. След това с'се появява Марина, приятелка Оли. Когато научих историята й, не е в състояние да откаже. Марине 20 години, вече две години тя живее в малка кучешка колиба в мазето на котел, а след това настойници детдома света се биха, за да Марине, макар и на такива жилища са изолирали.

- Момчета се учат имате рукоделию?

- Така че, момичета, докато пълнени ръка на бродерия от мъниста, скоро ще се бродира картини. А Сергей шест дни в седмицата се учи за фризьор. Скоро ще ходи на английски. Аз разбирам, че на такива като тях, много е трудно в нашия свят. Всеки от моите момчета сериозни вродени физически недостатъци, а това означава - никакви перспективи. След детдома веднага в старчески дом, живеене на своите дни. А аз мога да им даде професия, занаят, който ги прокормит, ще си живот, и те много се стараят. Те при мен са самостоятелни, сами всичко правят, и готви, и да чисти, аз само продукти ги купувам.

- Без какво не можете да представим дома си?

- Мм... Без свещи и тамян. Те горят имам цели дни и нощи. Факт е, че аз не давам своето миризма на цигарен дим, а всички ми помощник пушат. При моя остър нюхе това е трагедия. Чувствам, дори когато на кацане на дим. В крайна сметка, си купувам много арома-свещ в Москва и в чужбина. Особено обичам марка Lemon-Grass и Esteban.

- Елена, какво за вас означава думата "дом"?

- Всички! Аз не разбирам как може да живеем без къща. Къща - това е продължение на човека.

- А у вас все още са останали непродадени жилищни мечти?

- Това, което имам, ми е достатъчно. Но аз искам да и моята дъщеря е такова кътче, което тя може да се счита за продължение и израз на себе си.

Текст> Аксена Георгиева
Фото> Вероника Игнатова

Източник: Hi-Home

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика