Изграждане на фундаменти при зимни условия, тъй като е известно, задачата не е лесна. Въпреки това се счита я като невъзможна да бъде изрично е преувеличено. На пазара за жилища в момента има технологии, които позволяват дори и през зимата, за да издигат качествени и надеждни основи.
Разбира се, ако обстоятелствата позволяват, устройство на фондацията по-добре да се отдадете на сезон. И условия на работа по-лесно, и работната ръка е по-евтино, и производителността на труда по-горе, и означава, че строителството върви по-бързо. Обаче случва се, че по силата на различни причини, поради които трябва да положат основите, когато всичко наоколо е замръзнало и обледенело. Какво мога да направя? Важното е, че не трябва да изпадате в паника и да вдигнем ръце, казвайки, че нищо качествено в такива условия не го направиш. Нашите строители вече са се научили дори и през зимата изпълнява "мокри" операция, истината е спазването на определени условия.
Зимни проблеми
В случай на съоръжения от най-популярния - газа фондация при изкопаване трябва да се обърне особено внимание на факта, че основата обикновено е запълнена с червени подземните води, да не се замразява малко. Освен това, за да заливаемый бетон не схватывался в студа, много бързо, в него трябва да се добавят специални добавки, които няколко понижават температурата на замръзване на сместа. Още една палка-жезъл - извършване на бетонови работи с подгряване (разбира се, ако за това има условия и възможности).
Някой може да попита: а не е ли провеждането на подобни работи грубо нарушение на строителните нормативни? Отговор: не, провеждане на такива работи е посочено в Снипах. Въпреки, че трябва да се каже, че дори Снипы не ще ви предпази от проблеми, брокери'свързани със зимна изграждането на газа фондация традиционния начин за наливане на бетон в кофража. Да предположим, че разрежда хоросан противоморозными добавки, както и улицата изведнъж минус 30 градуса! В този случай дори добавки няма да ви помогнат, и качеството на мазе в резултат на това няма да стане. Отново, изпълнение на студа, за "мокри" операции с голяма скорост, не трябва, принудително трябва по-често да почиват, така че производителността на труда намалява значително.
Един от начините за изравняване на "мокри" операция до минимум е да се използват готови бетонни конструкции. Например, бетонни блокове, фабрично производство, които се доставят на място и подредени в подготвената предварително яма. Блокове представляват основния масив на фондацията, така че бетонов хоросан тук се прилага до минимум.
Още един вариант - готови бетонни пилоти. Както е известно, далеч не всяка къща изисква лента (по-плоча) на фондацията. За повечето дървета'дървени къщи, например, напълно отговарят на купчина основа. Направен правилно, той ще има много години да носят товари, без никакви проблеми.
При хемороиди може да се създаде метод за поливане (буронабивные пилоти), така и запушена в земята подготвени, закупени на завода (бурозабивные пилоти). Вторият начин изглежда по-добре, тъй като премахва начин на приготвяне на бетона разтвор и попълнете го в специални опитни шурфове. Но убиването на пилоти - скъпо. За това трябва специална техника, а тътен при работата си стои такава, че скандали със съседите, помислете, ще ви осигури.
Има оптимален вариант на устройството на фондацията в зимни условия? Толкова.
Има хемороиди
Машини за набиване на всяка мазе спечели напълно заслужена популярност сред собствениците на жилища и домостроителей. Обаче купчина пилоти на вражда, не с всеки е удобно да се работи, да речем, при трудни терени или в зимни условия. Буронабивные пилоти, както е посочено по-горе, изискват сложни и продължителни подготвителни работи, бурозабивные няма да влязат в земята, без да мощен механичен чук. Ето защо лидерите са сега има хемороиди, те все по-често се прилагат за изграждане на фундаментите на отделните домове.
Трябва да се каже, че изобретението не е днешното, и дори не вчера. Първите има купчина с'появили се в Англия повече от два века назад; след това те са се превърнали се прилага в САЩ и европейските страни, след всичко достигнало до Русия. В по-ранни години има пилоти са използвани основно от военните инженери като опори за мостове, слаби и замръзналата почва. В днешно време този вид основи все повече востребуется в ниска етажност и жилищното строителство. Има хемороиди се предлагат сега в непосредствена близост до местните производители, в това число и в Северо-Западния район.
Най-добрият вариант - стандартна винт пилоти. Те представляват тръба с дължина 2, 5 м, с диаметър 108 мм, с дебелина на стената 4 мм и заварен в края на лопастью дебелина 5 мм. Тази капацитет на рязане нож в определена форма и е основен ноу-хау спирални пилоти. Тя позволява без много проблеми ввинчивать куп почти всяка дълбочина и на всеки терен, с изключение на скалистия. Какво е важно: вита купчината усукан ръчно, така че е абсолютно безшумно. Нож спомага за подобряване на стабилността пилоти в земята, че за опорна конструкция е изключително важно.
В нашия регион строителство с използването на винтови пилоти е възможно навсякъде. А като се има предвид много райони със сложни грунтами, значението на този начин се увеличава два пъти. Основа на винтови кокили абсолютно незаменим в почви с голяма дълбочина на замръзване, влажни, подвижни, торф'дървени, както и със значителна разлика във височина и в сложни условия: независимо дали е на голям брой дървета или подземни комуникации.
При изграждането на основите на винтови кокили напълно запазена пейзаж, а след това има и трева, и дървета, и храсти в участък остават непокътнати. А за крайградски живот, това е много значително.
Изграждане на свайного на фондацията от този тип не брокери'е свързано със сложни земя работа и може би цяла година. Освен това, както през зимата, така и през лятото, време е конструкция на винтови кокили струва по-малко най-популярната лента около година и половина - два пъти. Ако собствениците сами освоит технология на издигането на фондацията (а да се направи това не е трудно), а след това спестяване ще бъде още по-значителен.
Предимствата на технологията
Изграждане на свайного на фондацията сега е усъвършенствана до най-малкия детайл. Преди началото на строителството се изчислява точното разстояние между тяхна пилоти и техните желания брой. Този номер (а оттам и цената на сутерена) зависи от теглото на сградата, му архитектурни характеристики, а също и от свойствата на почвата.
Ако сравните различни видове на фондацията, а след това използването на винтови пилоти осигурява оптимално съотношение между цена и качество, особено през зимата, когато лента или сал фондация издигне доста трудно и затратно. Хемороиди се доставят на стройплощадку, след което вкручиваются в земята на предварително набелязаните места. При максимално отклонение по вертикала е само на 1, 5 градуса, т.е. точността е доста висока. Един ден могат да бъдат винт в почвата до 20 пилоти. Много или малко? Ако се вземе предвид, че дърветата'дървена къща 6 х 6 м. (а това е доста често срещаният вариант), достатъчно е 12 пилоти, а след това се оказва, че първият етап на строителството на фондацията може да се извършва буквално за един ден.
Пилоти трябва да бъдат съгласувани, след това идва втората отговорна етап - оцветяване пилоти на кухини бетонна разтвор. В този случай стените на хемороиди са вид кофража, която не е нужно да се изгради специално. Що се отнася до решение, тогава, когато го замешивании се използват специални противоморозные добавка, които пречат на бързото схватыванию. След това на пилотите се поставят оголовники, понякога за надеждност се извършва обв'превръзка u-сечение или брусом.
Стандартни има хемороиди, тъй като показват изпитване, могат да издържат на много големи натоварвания - до 5 тона всяка. Такава устойчивост на натоварване се дължи на първо място е много малък и надежден контакт с почвата. При закручивании пилоти парцели на почвата между завои остриета не разрыхляются, а, напротив, уплътнен, и купчина влиза в земята, което се нарича плътно.
За по-голямо спестяване на такива пилоти са покрити със слой от двухкомпонентной епоксидна емайл, която се използва за боядисване на днищ кораби ледена плуване. Това покритие защитава куп от корозия. Благодарение на тези дейности срока на експлоатация на тези пилоти е 80-100 години, че, като цяло, надхвърля срока на експлоатация на носещи стенни конструкции.
Може да се каже без преувеличение, че това е единственият вид фондация, конструкция, което е възможно през зимата, без допълнителни разходи. Фондацията се основава на винтови пилоти надежден, сигурен и издръжлив. Какво е важно: този метод на устройството на фондацията позволява лесно пристраивать всички съоръжения, до съществуващите сгради.
Има пилоти са незаменими за изграждане на леки временни съоръжения, които подлежат на премахване. В този случай не трябва да се излее в устната цимент - тогава след това можете да ги развийте и се използват повторно. Освен това, фондацията се основава на винтови пилоти (за разлика от други видове фундаменти) е подходящ за ремонт.
Ако говорим за проблеми, а след това начало - избор на производителя. В никакъв случай не може да се купуват евтини има хемороиди, тъй като рискувате да закупите продуктите, произведени по занятие начин. Основа на винтови кокили и без това ще ви спести средства, така че към избора на пилоти трябва да се подхожда отговорно. Има смисъл да прочетете специални материали, консултирайте се със специалисти, за да видите коментарите на потребителите в Интернет и едва след това да разкрие в чантата си.
Владимир МИХАЙЛОВ
снимка предоставена от фирма "АРМА СПБ"
Мнение на
Павел Кузнецов, търговски директор на фирма "АРМА СПб":
Сравнително нова за Ленинградска област технология - свайно-винтова основа - наистина не позволява да се спре изграждането на зимата. Този вид фондация не се нуждае от затопляне на почвата и всякакви земни работи. Следователно, намаляване на средства и време се постига вече през първия етап от строителството. Единственото нещо, което трябва да направим е да разчисти площадка за строителство от сняг; това може да се направи както от самия клиент, така и изпълнителят. Важно предимство свайного на фондацията - това е готовността му да се възползва от прилагането на проекта натоварване веднага след издигането, което позволява да не отлагаме изграждането на дом за пролетта.
Вита купчина представлява тръба, долната част на която има рязане лопастью в определена форма. Именно благодарение на тази остриета от купчината усукан в желаната дълбочина, а по-късно, с изграждането, служи за разпределяне на натоварването от структурата на по-голяма площ на почвата и предотвратява выпиранию пилоти сили морозного повдигане. Багажника пилоти обов'задължително цементируют с цел да се увеличи носещата способност, а също и за неговата защита от корозия отвътре-навън. В зимния период в циментовия разтвор се добавя специални смеси, които пречат на замерзанию и да му позволи да хване по-бързо.
Разбира се, при достигане на фондацията трябва ясно да следвате инструкциите и да прибегне до услугите на изключително професионалисти, за да се избегне пролетни изненади, но това се отнася не само за зимния строителство.
Източник: www. еremont. bg
Немає коментарів:
Дописати коментар