неділя, 2 лютого 2014 р.

Интер'джери магазин

Смята се, че успешната работа на магазина зависи от успешното разположението, продуктовата, ценовата политика и от това колко добре работи с купувачи персонал. И това определено е вярно: никой не ще да купуват скъпа стока със съмнителен произход, само защото полюбившуюся на марката в магазина не се продават.

И все пак, това не са всички фактори, които влияят на организация на търговския процес. Важна съставка на успеха е дизайн на магазин.


ремонт бутик в Metropole - работа Веер-Арстрой


На пръв поглед може да изглежда, че в процеса на създаване на интер'интериора на магазина не е нищо особено. И всеки един човек, малко разбиращ в проекта, може да направи приблизителна скица на интериора'єра магазин. В действителност, не всичко е толкова просто.

С помощта на дизайн създава имиджа на магазина, и затова трябва да се вземат предвид няколко фактора. На първо място, всеки един магазин си има архитектурен план, с който трябва да се съобразяваме. Присъстващите там са всички видове сервизни и складови помещения трябва да се прикрият, така че те не се втурнаха в очите на купувача и не отвличат го от покупки.

На второ място, трябва да се вземат предвид посоката на движение на купувачите. Като правило, първо на купувача попада в ассортиментные зони, в които, между другото, специално място трябва да се откъсна за новостите и лидери на продажбите; - нататък са разположени зони за обслужване на клиентите. Тук можете да получите консултация на продавача или да пробвам си харесате нещо.

Понякога при създаването на интер'интериор на магазин тези зони се комбинират. Наистина, доста е трудно да си представим бижутериен магазин с дълги открити рафтове на входа и с кассой и огледало в края на залата.

Но някои малки изключения само потвърждават правилото. За да се разделят на ассортиментную зона от зоната на обслужване на една проста смяна на мебели (рафтове и закачалки отстъпи място на огледални места и диванам), не е достатъчно. В този случай се дава приоритет на осветление.

Специалисти твърдят, че правилно подбран светлина може да увеличи обема на продажбите няколко пъти. М'което разсеяна светлина е необходима на всеки магазин, в същото време не боли, и допълнителна специална подсветка продукти в стъклена витрина. Днес фирмите, които създават търговско обзавеждане за магазини, които предлагат витрини с различни форми и с различни видове осветление - от светлини и халогенни до светодиоди.

За различни продукти е необходимо различно осветление. Така, например, лампи, подсветят м'месо на витрина така, за да изглежда максимално естествен, не е подходящ за осветление бриллиантового огърлица.

Що се отнася до търговско оборудване, тук има много възможности за избор. Можете да изберете сред вече готовите рафтове и стелажи; това ще отнеме по-малко време и средства. Със стандартните рафтове оформят обикновено хранителни супермаркети.

Нестандартни решения ще струва по-скъпо, но те ще придадат на магазина, за неповторимост и ще станат разпознаваеми, което е особено ценно при изграждане на мрежа от магазини на дребно.

Дивани, на които можете да седнете по време на монтаж, трябва да бъдат максимално удобни. Купувачът едва ли ще спре своя избор на някой чифт обувки, ако по време на монтаж му е нужно да се търси такова място на дивана, където не издатина на пружини.

Важно място в дизайна на магазина отнема витрина. Тя трябва да се извършва в единна цветова схема с интер'иером магазин, и ясно дава представа за това, че в този магазин можете да си купите. Това, разбира се, не означава, че трябва да гевречета и кифлички за разглеждане; ярък пример тук - облечени на манекени.


ремонт бутик в Metropole - работа Веер-Арстрой

Интересно е също така използването на интер'бариера реклама. Къде, ако не в собствения си магазин, за да привлекат внимание към своите продукти и предприема покупка? Възможности за привличане на вниманието към марката е много по-светещи кутии, табели, плакати, об'обемен букви...

И все пак, най-значими в дизайна на магазина е в цвят. Днес е много популярна бял цвят: я използва в своя оформянето на всеки "уважаващ себе си" супермаркет. Но такива магазини стават много подобни един на друг, и в редица "бели" магазини купувач ще се избират на случаен принцип.

Оказва се, трябва да се открояват цвят, да създадете свой уникален стил. Тук всеки избира сам: няма универсален цвят успех. При това трябва да бъдат пам'помни, че цветовата гама на магазина може да варира в зависимост от осветяването на стените.

Най-важното в интер'ери магазин - за всеки клиент се чувствах уютно. Така че днес дори най-елитните бутици се стремят към максимален демократизму в интер'ери (и в работата с купувач! ): Нека дори не са кругленькой сума хора прекарват тук толкова време, колкото им се иска. Може би, те ще искат да се върнат.

Plami Алина (© "Веер-АртСтрой")

Използвани снимки от портфолиото на "Веер-АртСтрой"



© Статия е написана специално за компания ПЕРИОДА. При пълно или частично използване на материали препратка към www. eremont. bg обов'задължителна

Източник: www. еremont. bg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика