Качественото изпълнение на работа в офис предполага, че у вас ще бъде да си зонірованноє пространство, което ще ви е удобно и комфортно да се отдадете на определен вид офис дейности. Правилно, за да се създаде тази зона, в тази статия ще бъдат дадени практически съвети за това как да организираме офис у дома.
Декор на работната среда
Офис в апартамента предполага, че интер'джери този помещения ще се използва в неутрални и ненатрапчиво'язливих цветове. При това предпочитам една и палитрата от цветове, която най-много ви психически ще има разбивка на работа. Например, ако вие се чувствате по-комфортно при по голямо количество ярка светлина, а след това за домашния офис е да се избере m'които и пастелни тонове. Ако се отнасяте към хората, които повече обичат да работят в традиционна обстановка, изберете за оформяне на по-ярки и наситени цветове. Освен това, малки картини, приятни снимки, публикувани на стените, както и стайни цветя ще направят стаята по-приятна и уютна.Осветление на работната зона
Изкуството как да организираме офис у дома обов'задължително трябва да включва създаване на добро осветление, което може разделени на естествено и изкуствено. Добър светлина ще помогне да се избегне главоболие и умора на очите. При това обърнете внимание, че за домашния офис трябва да бъде добре осветено по всяко време на денонощието. Като цяло, за работа през нощта може да се наложи настолна лампа, която дава светлина под правилния за вас ъгъла на наклона. Практиката показва, че укрепени на рафт или на стената популярни днес лампи с клипове позволяват добро осветяване на работната повърхност на масата. Фоновото осветление на помещението може да се създаде с помощта на практически горните тела. При това, те трябва да м'като светне помещение и да се сведе до минимум отражението на светлината.
По-добре е работния плот да поставите близо до прозореца. Въпреки това при работа за comp'ютером си струва да се избягва седна с гръб към прозореца, защото в противен случай слънцето ще се появи на екрана на монитора. Регулиране на потока на слънчевата светлина от прозореца ви помогнат, като например, удобни римски щори : те ви позволяват да скрият част от слънчевата светлина, и, освен това, няма да се отклоняваме от работа поради постоянно променящите се събития през прозореца.
Необходими мебели
Независимо от това, колко метра може да оттегли в апартамента си, за да създадете дом, офис, най-съществено значение за организиране на територията и предмети ще маса, стол, както и шкафове или рафтове. Размер на масата ще зависи от обема на извършената работа и на необходимостта от използване на comp'ютер за вашата дейност.Опитът показва, че днес рядко каква работа в офис може да се изпълни, без да се comp'ютера, който се нарежда на масата достатъчно много място. Така ще бъде по-добре в такъв случай да се използва допълнителен масичка с плъзгаща се или сгъваеми дъска за клавиатура и специален рафт за принтер и хартия. Удобно, ако поръчате comp'компютърно бюро : в него обикновено веднага е предвидено място за поставяне на всички елементи, необходими за качествена comp'компютърна дейност. И в такива маси вече имат нужните отворени и затворени чекмеджета и, може би, дори и кутии.
Говорейки за това, как да организираме офис у дома, трябва да кажа, че на удобен и красив стол за офис в апартамента не трябва да се пестят пари. В противен случай ще се разболеят въртене: твърде нисък или висок стол ще ви накара да си свършат работата клекнал. Също така трябва да се обърне внимание, за да се стол и маса трябва да имат съответните помежду си размери. Освен това, при закупуване на по-добре да се даде предимство на стол с регулируема височина на седалката. Ако имате в дома си офис идват посетители, тогава трябва да се постави допълнителни столове и за тях.
За организирането на качествена работа в офис е необходимо за всички аксесоари на работа, са били леко изложени на определени места. Това ще ви позволи да не се сърдя, не се ядосвам и не прекарват много време в търсене на правилната неща. За това трябва да има в домашния офис на няколко полочек и кутии за съхранение. За много важни и лични книжа, можете да направите поне една заключена кутия.
Това са основните моменти от съвременните дизайнери отделят за организиране на офис в апартамент. В противен случай всичко зависи от личния вкус, от характера на извършваната работа и на вашите възможности.
Източник: www. strоy. bg
Немає коментарів:
Дописати коментар