понеділок, 20 січня 2014 р.

Устройство за наблюдение ями в гаража

Панорамно яма, на първо място, е създадена за удобство на собствениците на коли, качество и бързина ремонт на машини. Вместо да лежи под тиган, растянувшись на земята, бутане носа си в метал и не е в състояние за нормална маневра, могат спокойно уверено стоите под машината, осветяване на точните подробности за преносими лампи, за да се получи от една ниша, се нуждаят от инструменти. Всички тези възможности дава наблюдателната яма в гаража. При наличието на необходимия хардуер за поддръжка и малък ремонт на колата може да се изпълнява самостоятелно в гаража си. Освен дъна на автомобила, наблюдение яма ще се отвори достъп до трудно достъпни възли и агрегати на машината, в които дори не може да се изкачи под колелата, не използвайте асансьора.


cartool. bg

Основните недостатъци нащрек ями смятат две неща. На първо място, това е зависимостта на фондацията от подземни води. Ако сайтът вода са подходящи близо до повърхността, сезонно потъване ями, отсыревания и напукване на стените, безкрайна влага в гаража не може да избегне. В този случай съдържанието нащрек ями в подходящ вид отнеме твърде много сили и средства и като цяло по-добре не я изграждат.

Като следствие на първата причина, противниците гледане на дупки водят друга - за разлика температури студен въздух от ямата ще се издигне нагоре, да се изкриви конденсатом на шасито на автомобила и детайли и да предизвика корозия метал. В гаража винаги ще бъде повишена влажност на въздуха.



Но на всяко действие има противодействие. Ако подпочвените води позволяват, яма може да се оборудва не в тиган на автомобила, както далеч от паркинга. Дупка може да се покрива люк или дървета'дървени талпи, увити ги за хидроизолация полиетилен и проникване на влага от ямата ще се прекрати.

Подобрения в нащрек ями е оправдан, ако нивото на подпочвените води под гараж под 2, 5 - 3 метра, Тогава може да не се ограничава само до една яма, да се изгради пълноценна изба за съхранение на продукти.



Ширина на платформата за наблюдение на дупката трябва да бъде с около 10-15 см разстояние между колелата на машината (на колесната база). Ако е планирано да купувате нова кола или да обслужва с помощта нащрек ями няколко машини, ширина трябва да се търси универсална. От дължина на дупката трябва да бъде повече, отколкото на автомобил, след това в ямата е удобно ще слезе помощта на стационарни или стъпала, не откатываясь при тази машина. За дълбочината на ямата избират такава, че в нея удобно е да стои с изпънати ръце и дотягиваться до части от колата. Обикновено на дълбочина около два метра.

Когато устройството ями добре да се предвиди специални ниши в страни, където може да се направи удобни инструменти и детайли. По периферията на ямата можете да висят на флуоресцентни лампи или неяркие осветителни тела за осветление на дъна на автомобила.

Как да го направите

За да направите наблюдение на дупка в земляном пода на гаража трябва да копаят на ямата. Му първоначални параметри трябва да бъдат малко по-широк и по-дълъг избрани размери, тъй като част от пространството "с'яде" decking и бетонова ред. Например, ако се нуждаят от яма с ширина 100 см и дълбочина в 170-180 см, за нея те копаят яма с ширина 140 см и дълбочина 180-190 виж

Нататък на стените и пода на шахтата трябва да се гидроизолировать и укрепване. Някои разпространението им тухлена зидария. Най-сигурният вариант - забетонировать яма. Съществуват различни мнения, че е по-добре да направя първо - бетонировать пода, а след това на стената или обратното - първо работи със стени, а на последно място с пода.




Панорамно яма: 1 - люк: 2 - стълбище, 3 - окачен пол; 4 - ниша; 5 - пол ями.

Ако се започне от нивото на пода, а след това долната му внимателно овена, предварително се поръсва с чакъл. Дебелината на този поставените чакъл трябва да бъде не по-малко от 10 виж гравийную възглавница отгоре покрити с пясък 5 виж Ако гараж стои на влажни почви, това струва малко гидроизолировать пода с помощта на слой глина, поставяйки я на пясъка, а след това отново заспивам глина чакъл. При това всеки слой на дъното внимателно натъпкано при попълване на гърне.

Вторият вариант на пода в една яма - окачен пода. Обикновено строят вече, след като стената забетонированы и затвердеют. Първо, на този етаж се поставя сандъка-основа, а отгоре дъската покритие от дъски. Но един етаж по-подходящ за сухи почви и сурови гаражи.

Декорация на стените се извършва в няколко стъпки. Първото нещо, майстори съветват да се направи специална рамката от метален ъгъл или перваза. Рама е необходима, за да попречи на следа заехать вътре в ямата, ако те все още там направятся. Гони определят рамките на кофраж на ниво бъдещето на пода и да определи вградени анкерами.


pskovsrub. bg

Стените на ямата се изравни и хидроизолация, обмазав слой мазна глина. В активния глинена маса може да се добави отпадъци за преработка на нефтени масла. Върху глинени замъка проправят дебела пластмасова обвивка. Когато на бетон е напълно суха (ако той все още не е суха), може да започне да се издигат подвижни кофраж за стени. Отделните елементи на скрепляют подкосами и подпори. За укрепване на стените им периметър може да се налагат мрежа - рабицей. След това може да се запълни пространството между стените и кофража разтвор, бетон и инертни материали. В процеса на работа и полагане на бетонна добре овена.

Кофраж могат да бъдат отстранени след 2 седмици, а последната стени нащрек ями (мазилка, выкладывание плочки) може да се извършва не по-рано от един месец, за да даде на бетон окончателно се втвърдяват.



Ако тухла и бетон - твърде скъпи материали за покриване от тях ями, тогава може да се намери по-икономични решения. Например, выстелить яма покривен материал, а отгоре обшить промасленными дъски. Или да плащам яма отвътре плосък шисти, а под slate поставя покриви.

Като цяло, хората, които се сблъскват с вредни и капризными платформи за гледане ямами, се препоръчва да не веднага бързат, за нейното укрепване, запълване с бетон и довършителни работи. Изровени и забетонирована яма може след кратко време "ненужни" и тогава бетонна конструкция трябва просто обратно внуши, намучается черпи от него вода. Затова е по-добре да се копае в гаража на яма - да я остави за известно време, наблюдавайки как реагира на яма ниво на подпочвените води, колко мощен трябва да бъде хидроизолация на пода, стени и др. След тези наблюдения устройство и довършителни нащрек ями в гаража си ще се окаже по-ефективна и позволява да се избегне работата над грешките.


Източник: www. strоy. bg

1 коментар:

Яндекс.Метрика