Той не причисляет себе си към креативни хора, но при това се създава напълно уникални интер'еры. Той умело съчетава на пръв поглед несъвместими неща и често дава отжившим своя век нещата втори живот и съвсем нов прочит.
Той не се придържа към модата, тя го предполага.
Той е истински майстор на изкуството си, убеден, че най-важното в професията - това е наблюдение и упорита работа.
Той е ненадминат декоратор на петрова Ка.
- Цветанка, се е професионален архитект. Но все пак архитектура не правиш, поне в Русия. Защо?
- Архитектура - това е сложна наука, която изисква професионално обучение, при това не само от архитекта, но и на клиентите. В Русия работа на архитекта малко прилича на партизанска война. Доста често културен и морален нивото на клиента не е толкова висок, тъй като нивото му благосъстояние. А архитект трябва да се извършат с клиента много време. И аз не съм сигурен, че искат да общуват с такива хора дълго. В чужбина продължават да работят като архитект. Проектирую клубове, театри, ресторанти, хотели... В Русия, аз се занимавам с далеч по-интересни неща, отколкото архитектура. Аз не съм дизайнер, аз съм декоратор. И аз съм щастлив.
- Защо сте станали правят точно това?
- На съвременната архитектура не съществува - това е моето дълбоко убеждение. Тя си отиде, умря... По мое мнение, до днес архитектура вече каза на всички, че може. Така че аз избрах довършителни материали. На мен ми доставя удоволствие това, което правя. Това можете да направите у дома, в гаража или пред телекамерой. На Запад хората знаят как да работят с ръцете си. И руска аристократия винаги се стреми към това. Аз не причисляю себе си към аристократам, но мога да острие, шия, да готвя. Това не означава, че правя това, но умея.
- Какво точно е включено в обхвата на вашата дейност?
- Аз се занимавам не само лекуват, но и колористикой, тестване на материали, удостоверение... Вярно, последното нещо сред своите познати.
- Да се обадите на специалист по повърхности. С всички повърхности работите?
- Аз работя с най-новите слой - с това, което се появява очи. Именно той предизвиква асоциативен ред, зависи от това, как се чувствате в помещението.
- А някакви любими материали, цветове?
- Няма. Както и всяка музикант, занаятчия не може да бъдат любимите си мелодии. Цигулар не казва, че му харесва Шопен или Чайковски. Той просто играе... Лошо или добро.
- Знам, че сте търсени на Запад. Никога не мислеха да останат там?
- Аз съм живял в Америка, но се върнах. Жена ми отказа да живеят там, и ние отидохме. Възникна странна миграция. Пристигнах в Русия, вече в зряла възраст.
- Колко отдавна?
- Преди Около шест години. Тук съм търсен повече. Освен това, тук е интересно.
В Москва 32 интер'кариерата на лъскавите списание. В Америка, изглежда, n'пет или шест. Русия се строи. Вярно е, че в нашата индустрия има проблем. ОПЕРАТОР пуска заедно с актьори и режисьори филмовите критици, Литературен институт - литературни критици. А архитектурните критици ние не сме. Имате нужда от специалисти, които професионално да обясни защо в Москва трябва да се използва гранит и дъб, а не внесен от Италия мрамор, не е подходяща за нашия климат. Защо стъкла не са подходящи за Русия. Защо тапети за нас не е много добра и коя боя е по-добре.
- И къде ви е по-удобно добрите живеят и работи в Русия или на Запад? И защо?
- Абсолютно все едно. Добре там, където съм аз. Това е сериозно. Това е моята позиция, отношението ми към живота. Това наистина е така.
- От колко време сте отворили в себе си стремеж към красота?
- Аз не се стремя към красотата, аз просто правя това, което искат хората... И красиво-грозно - това е много под'обективно.
- Какво е за вас красотата?
- Това е много сложен въпрос. За мен красотата в неща, които са направени. Например, дърветата'дървени часа. В стара машина, в рамките на механизма. В тънкостите инженерство, сочетающаяся с эмоциональностью употреба. За мен това е прекрасно. А колко злато при това бяха необходими - това не е важно. За мен може да бъде красива малка сграда от 20 кв. м, е хармония в природата и удобно за ползване. Аз, например, в Берлин съм виждал много красива галерия, направена изцяло от метал и стъкло...
- И творчество?
- Творчеството - това е, с какво се занимават балалаєчники. Аз не се занимавам с творчество, аз работя. И това е трудна работа.
- Но вие предлагате такива решения, които никой повече няма да предложи на...
- Да, защото аз е различен. Смятам, че целият свят трябва да бъде индивидуален.
- Как идват идеите?
- Не знам. Хората, които идват при мен в студиото, гледат на полилеи и не осъзнават, че това, откъде... Наскоро ми се обади много добър и уважаван архитект на мен и попита, когато си купих тези светлини. Неговата клиентка искаше точно такова. Оказва се, че така никой и не разбра, че това са просто улични светлини... просто Ние сме много невнимателни, за да живеем, без да повдига очи към небето, без да гледа под краката си.
- Това е, за да се прави уникални неща, достатъчно е да е наблюдателен?
- Да, разбира се. Аз нищо не выдумываю. Аз съм майстор, а не художник. Бояджия...
- Но тогава висок професионализъм... Като собствен дом украсили?
- Няма начин. Аз живея в старата ферма на XIX век. И този път ситуацията е обущар без обувки (усмихва се)... Като готвач може за себе си да се готви? Какво мога да направя? Аз вярвам, че ако един архитект или интер'еп-дизайнер на себе си, прави апартамента или къщата, то това е първият признак на непрофесионализъм. Когато се работи с клиентите? Аз, например, просто не остава време.
- И какво ви трябва за комфорт?
- Книги, работилница, тишина... Банални неща.
- И все пак, може би, че е нещо уникално в дома си още там?
- Моите колекции. Имам много голяма колекция от източна живопис, един от най-добрите частни колекции. А източна - не се взима предвид от зоп. Това е В основата на грузинската, арменската живопис, разбира се, има и ислямска, но това са стари миниатюри. Съвременната аз не обичам. Още събирам ръчно изработени книги, така наречените песенники. Имам голяма колекция от стари инструменти, стари рам. В Русия, може би всички. А в Америка - много известна колекция от манекени и стари играчки.
- Къде го държите?
- Аз не го пазя, аз използвам този.
- Има ли в живота си някакъв вид проект (да, не един), който сте искали да се реализират в Русия, но все още не са изпълнили?
- Болница, в'затвор, официален публичен дом. Аз правя много нелегални публични домове по целия свят, а официално все още не е успял, но е много желателно. Но вече, може би, бих искал болницата. Нещо общественнонужное, обществено-полезно...
- И от вашата болница е различно от другите? В края на краищата, тя не може да бъде такъв, тъй като всички...
- Там, би било добре. Там ще се искаше да се върна... (Усмихва се) между другото, да...
А може би наистина не си струва да правиш болницата? Може би след това дом за възрастни хора? Да, това е сериозен въпрос... Аз все още намиращи...
И като цяло, има такова понятие "комфорт". Всички не можем да живеем според законите на природата. Ние живеем противно на нея. И различаваме от другите същества на факта, че физически не са приспособени към живота, затова се опитваме да създадем за себе си идеален комфорт. И моята задача като декоратор - направи го на другите, подходящ за конкретен повод. За всеки тя е различна. По мое мнение, перфектен - това е тогава, когато е спокойно. Какво е идеалната връзка? Това е, когато е спокойно, когато нищо и никой не се дразни. Така е и в интер'ери.
- Ако не се лъжа, в своите проекти, които предпочитате, да се скрие чудо на техниката, по-специално телевизор...
- Да, това е вярно. В моите интер'ерах вие почти няма да видите телевизори, ел. контакти, ключове и т.н.
- Те unaesthetic?
- Няма. Аз правя това с под'изключения причини. Нови неща остаряват много бързо. След това време застаряването на населението значително се забавя. Как публикувано от гениални Цхарті-швілі, "човек започва своя път към смъртта, след като той е роден"... Той започва да остарява.
Техниката е най-известната в хода на нещо. И, като правило, тя веднага остаряват, като само с'появява по рафтовете на магазините, а още повече, когато стига до дома ни. Comp'ютерники казват, че тя остарява морално, а бих добавил, че тя остарява и естетически също, дори и в хайтековский интер'ери. Но ние не можем да се откаже от използването му или, например, да направи стария си телевизор... Въпреки, че вие нямате представа, колко добре щеше да изглежда дори в най-модерния интер'ери, истината ще покаже лошо...
А основното предназначение на тази добре пропуснете.
Ето защо аз предпочитам техника скрити. По този начин ще можете лесно да промените си в по-добра, и това не се отрази на интер'ери. Вие интер'джери правиш, не на ден, и дори не в една година, а за цял живот. Добър интер'джери вечен. Той не се променя.
- От нарече вашият интерес към работата в телевизията?
- Възможност да правя това, което не правя в реалния живот.
- Допълнителна възможност за реализиране на себе си?
- Така че аз отдавна съм си реализирал. На мен ми е скучно... Аз принадлежа към числото на тези момчета, които не n'ly бира, да не се разболяват за един футболен отбор, не обират, не рыбачат, не просиживают над марки. Така че тв, за мен е по-скоро хоби, макар че, разбира се, това не е съвсем вярно, защото хоби - това е дилетантство. И аз стигам до това, което правя по телевизията, толкова професионално, като на работа.
- Ако открито споделят своите тайни, означава, чувство за професионална ревност да не знаете?
- Абсолютно. Винаги съм искал да се учениците числено превъзходство на учителя. Но, за съжаление, това не се случва. Защото най-важното във всяко нещо, - това е индивидуалност, а не точността на изпълнение, не е копие.
Татяна Зеленова
Източник: www. еremont. bg
Немає коментарів:
Дописати коментар